Ροή άρθρων
25/01/2018
Αγαπητοί συνεργάτες η UNICERT
21/01/2018
Από πότε πρέπει να αρχίζει η εκπαίδευση ενός παιδιού; Πότε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα θεωρείται επιτυχές; Ποια δεδομένα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους οι εκπαιδευτικοί όλων των […]
21/01/2018
Οι εκρήξεις θυμού μπορεί να είναι συχνό γεγονός στη καθημερινότητα κάποιων παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος.
14/01/2018
Όλοι πιστεύουμε ότι οι αισθήσεις μας είναι 5, μιλώντας για την όραση, ακοή, όσφρηση, γεύση και αφή.
11/01/2018
Σε πολλές οικογένειες, κάθε μεσημέρι και μόλις το σχολείο τελειώσει, ξεκινά η… “περιπέτεια” του διαβάσματος!
11/01/2018
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών «ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΛΕΥΣΗ» σε συνεργασία με το eidikospaidagogos.gr & το Ίδρυμα «ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ»
07/01/2018
Οι επιτελικές λειτουργίες (executive functions) είναι ένα σύνολο γνωστικών λειτουργιών οι οποίες είναι απαραίτητες για την προσαρμοστική συμπεριφορά, όπως είναι η επίλυση προβλημάτων και η κοινωνική συμπεριφορά.
03/01/2018
Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες τα τελευταία χρόνια αντιπροσωπεύουν ένα σοβαρό πρόβλημα για την εκπαιδευτική πραγματικότητα
03/01/2018
Η παρακάτω λίστα περιλαμβάνει μεθόδους που βοηθούν το νευρικό σύστημα να χαλαρώσει, να οργανωθεί ή και να το επαγρυπνήσει.
03/01/2018
Η οργάνωση της μελέτης για το σχολείο είναι καθοριστικής σημασίας για την επίδοση του παιδιού στο σχολείο αλλά και για τη σχέση που θα αναπτύξει με το διάβασμα […]
03/01/2018
Το eidikospaidagogos.gr σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
30/12/2017
Στην έρευνα που αφορά στην ειδική αγωγή και ιδιαίτερα τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, έχουν διατυπωθεί και αναπτυχθεί θεωρίες που έχουν ως στόχο να εξηγήσουν την […]
26/12/2017
Η συναισθηματική νοημοσύνη είναι μια έννοια που συνδέεται στενά με την έννοια της ψυχικής υγείας.
21/12/2017
Το eidikospaidagogos.gr σε συνεργασία με το «Θέατρον» – Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού
20/12/2017
Τα παιδιά έρχονται στον σχολικό χώρο, φέροντας ιδιαιτερότητες κι ανισότητες, που οφείλονται σε κοινωνικούς, πολιτισμικούς, αλλά κι ατομικούς παράγοντες.