Ροή άρθρων

30/07/2018

Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας ανά ηλικιακό στάδιο

Ένα συχνό ερώτημα των γονιών, ειδικότερα κατά την ανατροφή του πρώτου παιδιού που για αυτούς όλα είναι άγνωστα, είναι πότε αρχίζει να μιλάει το παιδί και να […]
25/07/2018

Καλοκαιρινές Μαθησιακές Δραστηριότητες (Γλώσσα, Μαθηματικά, Λεπτή Κινητικότητα, Μνήμη)

Το Καλοκαίρι είναι στη μέση και πολλοί γονείς αναρωτιούνται τι δραστηριότητες μπορούν να κάνουν ώστε τα παιδιά να μην χάσουν επαφή με το σχολείο.
23/07/2018

Τραυλισμός – Ροή της ομιλίας και πώς αυτή διαταράσσεται όταν διακόπτουμε το παιδί

Τα παιδιά που τραυλίζουν, συχνά εμφανίζουν περισσότερες δυσλειτουργίες στην ομιλία τους όταν κάποιος τα διακόπτει ή όταν εκείνα με τη σειρά τους διακόπτουν τον άλλον.
19/07/2018

9+1 λόγοι να ξεκινήσει το παιδί νωρίς την προσχολική του αγωγή

Συχνά οι γονείς αναρωτιούνται ποια ηλικία είναι η καλύτερη να εντάξουν το παιδί τους στον παιδικό σταθμό (προ-νήπιο/μικρά νήπια, κλπ).
19/07/2018

Δραστηριότητες για την ενίσχυση της συγκέντρωσης προσοχής

Η Προσοχή είναι η ικανότητα του ατόμου να εστιάζει και να συγκεντρώνεται σε ένα ερέθισμα για ένα χρονικό διάστημα χωρίς να διασπάται.
14/07/2018

Σεμινάριο Θεσσαλονίκη: «Δυσλεξία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες- Αξιολόγηση, Διάγνωση και Τεχνικές Παρέμβασης»

Το Κέντρο Ειδικής Αγωγής «Ανάπτυξη&Λόγος» με την υποστήριξη του Μητροπολιτικού Κολλεγίου διοργανώνει σεμινάριο με θέμα:
09/07/2018

3 βασικές δεξιότητες που πρέπει να κατακτηθούν ώστε να μάθει το παιδί να γράφει

Πολλοί γονείς στην προσπάθειά τους να εκπαιδεύσουν το παιδάκι τους στη γραφή, πιάνουν χαρτί, μολύβι και μπογιές και ξεκινούν γραμμές και σχηματάκια.
07/07/2018

Τα 3Σ στην οριοθέτηση της συμπεριφοράς των παιδιών

Τα παιδιά ορισμένες φορές διαλέγουν τις πιο ακατάλληλες στιγμές για να κάνουν τους «σωκρατικούς» τους διαλόγους.
03/07/2018

Αποκτήστε Πιστοποιημένη Επάρκεια στις Μαθησιακές Δυσκολίες από τη Unicert σε συνεργασία με το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά

*Αποκτήστε Πιστοποιημένη Επάρκεια στις Μαθησιακές Δυσκολίες από τη Unicert σε συνεργασία με το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά