Ροή άρθρων

07/11/2018

Μονάδες που εκδίδουν πιστοποιητικά ύστερα από διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών

Στο αρχείο που ακολουθεί θα βρείτε τον επικαιροποιημένο πίνακα (4/2018) με τις μονάδες αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας οι οποίες εκδίδουν πιστοποιητικά ύστερα από διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών.
05/11/2018

Αισθητηριακές διαταραχές σε παιδιά: Τι είναι και πώς τις αντιλαμβανόμαστε στη νηπιακή ηλικία;

Οι γονείς περιγράφουν συνήθως το παιδί τους ως δύσκολο παιδί καθώς οι περισσότεροι αγνοούν τον επιστημονικό όρο αισθητηριακή διαταραχή.
05/11/2018

Τα αδέρφια παιδιών που έχουν λάβει τη διάγνωση των Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)

Οι γονείς οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με οποιαδήποτε διάγνωση που λαμβάνει το παιδί τους, πρέπει να ανταπεξέλθουν σε μια νέα πραγματικότητα.
29/10/2018

“Μαθησιακές Ευκολίες” – Πρόγραμμα Υποστήριξης και Παρέμβασης στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες τα τελευταία χρόνια αντιπροσωπεύουν ένα σοβαρό πρόβλημα
29/10/2018

Κατανόηση προφορικού λόγου: στρατηγικές για μαθητές

Οι στρατηγικές απευθύνονται σε συγκεκριμένες και τυπικές δυσκολίες που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μαθητές με λεκτικά προβλήματα,
18/10/2018

Η δυσκολία στην κιναισθησία και πώς επηρεάζει τη γραφή

Τι ονομάζεται κιναισθησία; Κιναισθησία ορίζεται ως η ικανότητα που διαθέτουμε για να αναγνωρίζουμε την διαδρομή και την κατεύθυνση των κινήσεων που κάνουν οι αρθρώσεις μας.