Ροή άρθρων

18/10/2018

Η δυσκολία στην κιναισθησία και πώς επηρεάζει τη γραφή

Τι ονομάζεται κιναισθησία; Κιναισθησία ορίζεται ως η ικανότητα που διαθέτουμε για να αναγνωρίζουμε την διαδρομή και την κατεύθυνση των κινήσεων που κάνουν οι αρθρώσεις μας. 
12/10/2018

Ισορροπία & συντονισμός κινήσεων: Οι δύο απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των γνωστικών δεξιοτήτων

Τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να γίνεται γνωστό στο ευρύ κοινό οτι η ισορροπία,
09/10/2018

Συμβουλές για γονείς, εκπαιδευτικούς και θεραπευτές παιδιών με Υπερκινητικότητα

Κάθε παιδί είναι μοναδικό και έχει τον δικό του τρόπο διαχείρισης  συναισθηματικών αναγκών, μάθησης και  αλληλεπίδρασης.
09/10/2018

Σχολική ανωριμότητα: Τι είναι και πώς μπορούμε να την αξιολογήσουμε

Με τον όρο σχολική ανωριμότητα περιγράφεται ένα εύρος από δυσκολίες που μπορεί να παρουσιάζει ένας μαθητής.
08/10/2018

Σεμινάριο Θεσσαλονίκη: “Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠΥ, Αυτισμός” – Είσοδος Ελεύθερη

Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο σε συνεργασία με το βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ Θεσσαλονίκης και με την υποστήριξη του eidikospaidagogos.gr διοργανώνουν:
04/10/2018

Ο ρόλος της Γραφής στα Ελληνικά Σχολεία

Η ηλικία κατά την οποία το παιδί εισέρχεται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι τυχαία, καθώς αποτελεί τη στιγμή εκείνη που το άτομο είναι έτοιμο να ενταχθεί […]
01/10/2018

Από τον Αδρό συντονισμό στη Λεπτή Κίνηση (Δραστηριότητες)

Κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, πολλές φορές, ζητείται από ένα παιδί να ζωγραφίσει ή να γράψει / αντιγράψει σύμβολα και γράμματα.
01/10/2018

Ημερίδα: «Εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»

Η ερευνητική οµάδα Προηγµένων Τεχνολογιών Μάθησης και Πολιτισµού CoSyLLab του Πανεπιστηµίου Πειραιά, σε συνεργασία µε την Αµερικανική Πρεσβεία,
01/10/2018

Αναπτυξιακή διαταραχή κινητικού συντονισμού: Τα συμπτώματα ανά ηλικία

Η αναπτυξιακή διαταραχή κινητικού συντονισμού ή δυσπραξία είναι μια παιδική διαταραχή που πρώτο εμφανίζεται στη νηπιακή ηλικία.