Ροή άρθρων

06/01/2020

Εντάσσοντας το παιχνίδι στη θεραπεία

Η θεραπεία με βάση το παιχνίδι είναι ιδανική για να κεντρίσουμε την προσοχή του παιδιού και να φτιάξουμε μνήμες που ξεπερνούν τα στενά όρια της συνεδρίας.
03/01/2020

Άσκηση ανάγνωσης: Λέξεις και εικόνες

Η άσκηση απευθύνεται σε παιδιά που έχον δυσκολία στην ανάγνωση και μπορεί να γίνει με διάφορους βαθμούς δυσκολίας, ανάλογα το επίπεδο του παιδιού
03/01/2020

Εκπαιδευτικοί: Ο ρόλος τους στη διάγνωση της δυσλεξίας

Πολύ συχνά η παρατήρηση, ο εντοπισμός και τελικά η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας αργεί, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει και η απαραίτητη παρέμβασης ειδικής αγωγής
28/12/2019

Ποιες είναι οι κρίσιμες περίοδοι για την κινητική ανάπτυξη των παιδιών;

Γνωρίζουμε ότι κατά τα πρώτα χρόνια της ανάπτυξης υπάρχουν περίοδοι οι όποιες είναι καταλληλότερες για να εκπαιδεύσουμε το παιδί μας σε νέες δεξιότητες.
24/12/2019

Η Δυσλεξία «παίζει» τα Χριστούγεννα – Δραστηριότητες

Οι διακοπές των Χριστουγέννων αποτελούν μια θαυμάσια ευκαιρία να οργανώσουμε αυτοσχέδιες δραστηριότητες και να κάνουμε τη μάθηση παιχνίδι.
24/12/2019

Το UNO τώρα και σε Braille!

Η γνωστή εταιρία κατασκευής παιχνιδιών Mattel, ανακοίνωσε την περασμένη Τρίτη ότι το δημοφιλές παιχνίδι UNO θα είναι πλέον διαθέσιμο και στη γλώσσα Breille.
20/12/2019

Κινητικά παιχνίδια για παιδιά με ΔΕΠΥ

Ο προγραμματισμός σύντομων διαλειμμάτων αποτελεί απαραίτητη συνθήκη στην καθημερινή μελέτη των παιδιών με ΔΕΠΥ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας)
17/12/2019

Χριστουγεννιάτικος Διαγωνισμός: Κερδίστε 3 αντίτυπα του νέου βιβλίου του Ευγένιου Τριβιζά “Το κουδούνι του τρόμου”

Το eidikospaidagogos.gr και οι Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ προσφέρουν τρία (3) αντίτυπα του νέου βιβλίου του Ευγένιου Τριβιζά “Το κουδούνι του τρόμου”
09/12/2019

«Παραμύθι χωρίς όρια»: Η πρώτη δωρεάν ηλεκτρονική βιβλιοθήκη παραμυθιών για παιδιά με προβλήματα όρασης

Τα παραμύθια αποτελούν πνευματική και ψυχική τροφή για τα παιδιά,
05/12/2019

Συμβουλές για γονείς, εκπαιδευτικούς και θεραπευτές παιδιών με Υπερκινητικότητα

Κάθε παιδί είναι μοναδικό και έχει τον δικό του τρόπο διαχείρισης  συναισθηματικών αναγκών, μάθησης και  αλληλεπίδρασης.