• Αρχική
  • Άρθρα
  • Σεμινάρια
  • Αγγελίες
  • Φώτης Παπαναστασίου
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Άρθρα
  • Σεμινάρια
  • Αγγελίες
  • Φώτης Παπαναστασίου
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Άρθρα
  • Σεμινάρια
  • Αγγελίες
  • Φώτης Παπαναστασίου
  • Επικοινωνία
✕
Θα πρέπει τα συναισθήματα να διδάσκονται στα σχολεία;
02/11/2017
Δωρεάν αξιολόγηση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών
06/11/2017

Νευροψυχολογική θεραπευτική αντιμετώπιση της δυσλεξίας

02/11/2017

Στη σύγχρονη έρευνα, τέσσερα είναι τα κυριότερα νευροψυχολογικά πρότυπα θεραπείας της δυσλεξίας. Το μοντέλο της έμμεσης άσκησης του εγκεφάλου της Ayres (1972) περιλαμβάνει κυρίως αισθητικο-κινητικές τεχνικές που βοηθούν στη δραστηριοποίηση υποφλοϊικών και φλοϊικών δομών του εγκεφάλου. Το πρόγραμμα αυτό  που έχει εφαρμοστεί σε δυσλεξικά παιδιά, δίνει έμφαση στην ανάπτυξη της κατανόησης της εικόνας του σώματος που επιτυγχάνεται μέσω της αφομοίωσης των απτικο-κινητικών ερεθισμάτων, εφαρμόζεται σταδιακά και συμπεριλαμβάνει τεχνικές που βοηθούν το παιδί να αντιληφθεί πρώτα το ερέθισμα, έπειτα την κίνησή του, να κατανοήσει την εικόνα του σώματός του και να μάθει δεξιότητες που δυσλειτουργούν. Αυτό το πρόγραμμα έχει τύχει ευρείας αποδοχής στις μέρες μας και χρησιμοποιείται από πολλούς  νευροψυχολόγους σε όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Μια ομάδα Ελβετών ερευνητών στηρίχτηκε στο μοντέλο της Ayres και έδωσε την προσέγγιση «Βon Depart-Good Start». H προσέγγιση αυτή στοχεύει στην ανάπτυξη των  οπτικο-ακουστικο-κινητικών δραστηριοτήτων του παιδιού και είναι βασικά ψυχοκινητική. Το οπτικό στοιχείο αποτελείται από τα σύμβολα γραφής, το ακουστικό από τραγούδια και το κινητικό  από ρυθμικές κινήσεις χαλάρωσης και ενεργοποίησης που γίνονται με βάση τα σύμβολα και τα τραγούδια. Στόχος είναι να ενδυναμωθούν  οι οπτικο-ακουστικο-κινητικοί μηχανισμοί του εγκεφάλου μέσω της ταυτόχρονης ολοκλήρωσης  των αντίστοιχων δραστηριοτήτων. Δεδομένου ότι τα ερεθίσματα που δίνονται στα παιδιά συμβάλλουν στην ψυχοκινητική ανάπτυξή τους, αυτή η τεχνική είναι πιο αποτελεσματική σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (Καραπέτσας, 1997).

Το δεύτερο μοντέλο,  η άμεση άσκηση του εγκεφάλου, αφορά στην ενεργοποίηση των εγκεφαλικών συστημάτων μέσω των οπτικών, ακουστικών και απτικών συστημάτων. Η «κινητική επανεκπαίδευση» είναι μία προσέγγιση που χρησιμοποιείται κατά κόρον και από εργοθεραπευτές και προσπαθεί έχοντας ως βάση της τα οπτικά πεδία να βοηθήσει τους δυσλεξικούς μαθητές να αναλύουν και να χειρίζονται αποτελεσματικότερα τις οπτικο-χωρικές πληροφορίες. Μια  προσέγγιση που δίνει έμφαση στο ακουστικό κομμάτι είναι η «ακουστικο-ψυχο-φωνολογική εξάσκηση» την οποία εισήγαγε ο Tomatis το 1978. Η τεχνική αυτή εδράζεται στο ότι τα δυσλεξικά παιδιά που έχουν δυσκολία να ακούσουν τις υψηλές συχνότητες των ήχων, βοηθούνται από τη φωνή που ενεργοποιεί κατάλληλα τα νευρωνικά συστήματα. Ο Τοmatis υποστηρίζει ότι τα δυσλεξικά παιδιά έχουν ακουστική οξύτητα σε φυσιολογικά επίπεδα, εντούτοις έχουν διαταραγμένη την ικανότητα να επικοινωνούν αυτά που ακούνε στην καθημερινή τους ζωή. Γι’αυτό ευθύνεται το εσωτερικό αυτί, καθώς είναι υπεύθυνο για την ενεργοποίηση και τη μεταβολή των ακουστικών ερεθισμάτων σε νευρική ενέργεια που θέτει σε εγρήγορση τον εγκέφαλο. Το εσωτερικό αυτί παίζει σημαντικό ρόλο στο συντονισμό των διαφόρων αισθητικο-κινητικών λειτουργιών που ευθύνονται για την ισορροπία και την καθιέρωση της ημισφαιρικής ασυμμετρίας. Τα προβλήματα στη γλώσσα και την ομιλία παρουσιάζονται όταν ο εγκέφαλος δεν δραστηριοποιείται επαρκώς, οπότε διαταράσσεται η κεντρική ισορροπία και η ασυμμετρία των εγκεφαλικών ημισφαιρίων δεν είναι καθιερωμένη. Σε αυτή την αρχή στηρίχτηκε ο Tomatis ο οποίος συμπεριέλαβε στο πρόγραμμά του ειδικές ασκήσεις εξάσκησης με τεχνικές ακοής και ομιλίας. Το «Πρόγραμμα Άσκησης της Ακοής» του Tomatis δίνει έμφαση στις κατάλληλες ασκήσεις που συντελούν στην ακουστική ερέθιση. Aρχικά, γίνεται ειδική επεξεργασία των ακουστικών ερεθισμάτων. Κατόπιν, γίνονται διάφορες εναλλαγές με αύξηση των υψηλών συχνοτήτων και μείωση των χαμηλών συχνοτήτων και το αντίστροφο. Μια άσκηση που χρησιμοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού προκειμένου να εξασκηθεί η ακουστική διάκριση στα δυσλεξικά παιδιά είναι το άκουσμα φιλτραρισμένης φωνής ή ήχων  μέσω ειδικού συστήματος επανατροφοδότησης. Μια άλλη άσκηση είναι η βαθμιαία μείωση της ακουστικής οξύτητας, έντασης και διάκρισης του αριστερού αυτιού το οποίο είναι υπεύθυνο για το δεξί ημισφαίριο. Όλες αυτές οι ασκήσεις στοχεύουν στη φυσιολογική ακουστική ανάπτυξη του παιδιού (Καραπέτσας, 1997). Είναι γεγονός ότι η θεωρητική σύλληψη του Tomatis φαίνεται αρκετά ενδιαφέρουσα, όμως τέθηκε το ερώτημα στη σύγχρονη έρευνα εάν και κατά πόσον το πρόγραμμά του βοηθά στη θεραπεία της δυσλεξίας. Οι έρευνες έδειξαν ότι το εν λόγω πρόγραμμα δεν είχε αποτέλεσμα ούτε στους ημισφαιρικούς μηχανισμούς επεξεργασίας των πληροφοριών ούτε στις διάφορες υποκατηγορίες των δυσλεξικών παιδιών (Kershner et al., 1986).

Το τρίτο νευροψυχολογικό μοντέλο αναπτύχθηκε από τον Bakker (1990) και είναι γνωστό ως το πρότυπο των «ισορροπιών». Ο Βakker (1990) υποστήριξε ότι η σχέση ανάγνωσης-ημισφαιρίου εξαρτάται από την φάση κατά την οποία το παιδί αναπτύσσει τις διαδικασίες μάθησης ανάγνωσης. Η  πρώιμη ανάγνωση εξαρτάται από τους εγκεφαλικούς αντιληπτικούς μηχανισμούς του δεξιού ημισφαιρίου, ενώ η αργοπορημένη ανάγνωση εξαρτάται από τους μηχανισμούς του αριστερού ημισφαιρίου. Η βασική αρχή του Bakker είναι ότι μερικά παιδιά, στην προσπάθειά τους να διαβάσουν, χρησιμοποιούν στρατηγικές αριστερού ημισφαιρίου σε λάθος χρόνο. Ο Bakker διέκρινε δύο τύπους δυσλεξίας ανάλογα με τις στρατηγικές που χρησιμοποιούνται στη διαδικασία της ανάγνωσης. Ο πρώτος αφορά στα παιδιά που σε λάθος χρόνο βασίζονται σε γλωσσολογικο-σημαντικά μέρη για την ανάγνωσή τους. Αυτό  το κάνουν επειδή έχουν υπεραναπτύξει τους λειτουργικούς μηχανισμούς του αριστερού ημισφαιρίου και ονομάζονται «τύπος L» δυσλεξίας από την επικράτηση του γλωσσικού (Linguistic) στοιχείου. Aπό την άλλη, υπάρχουν παιδιά που έχουν υπεραναπτύξει στρατηγικές του δεξιού ημισφαιρίου κατά την ανάγνωση που σχετίζεται με το γεγονός ότι τείνουν να δίνουν προτεραιότητα στο αριστερό αυτί στις δοκιμασίες διχωτικής ακοής όπου παρουσιάζονται δύο ερεθίσματα ένα σε κάθε αυτί του εξεταζόμενου και καλείται να αναφέρει τί άκουσε, και ονομάζονται «τύπος  P» δυσλεξίας, επειδή κυριαρχεί το αντιληπτικό (Perceptual) στοιχείο. Ο τύπος L- συνηθίζει να κάνει λάθη στην ανάγνωση, όπως παραλείψεις ή προσθέσεις γραμμάτων, ενώ ο τύπος P-  κάνει λάθη που σχετίζονται με τη χρονική ακολουθία, όπως επαναλήψεις και διακοπές.

Οι δυσλεξικοί αυτοί τύποι εμφανίζουν και ειδικά ηλεκτροφυσιολογικά χαρακτηριστικά. Η τεχνική των προκλητών δυναμικών έδειξε ότι υπάρχει μια αργή αλλά θετική δραστηριότητα στα κροταφικά πεδία, ενώ μειωμένη είναι η δραστηριότητα στα βρεγματικά πεδία. Επίσης, ο Bakker (1990) παρατήρησε ότι οι μηχανισμοί ανάγνωσης του αριστερού ημισφαιρίου καθιερώνονται μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου χρόνου από τη στιγμή που θα αρχίσει η διαδικασία μάθησης ανάγνωσης στο σχολείο. Ο Bakker διαπίστωσε ότι υπάρχει ασύμμετρη κατανομή στα βρεγματικά πεδία μέσω ειδικών ερεθισμάτων που προβάλλονταν στο αριστερό οπτικό ημιπεδίο για τους  τύπους L- και αντίστοιχα στο δεξί οπτικό ημιπεδίο για τους τύπους P-. Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν μια «δεξιοποίηση» των δραστηριοτήτων μετά από ερεθίσματα του δεξιού ημισφαιρίου  των τύπων L- δυσλεξίας και αντίστοιχα μια «αριστεροποίηση» των δραστηριοτήτων μετά από ερεθίσματα του αριστερού ημισφαιρίου για τους τύπους P- δυσλεξίας. Μία έρευνα που διενεργήθηκε σε 45 μαθητές τύπους L- και τύπους P- δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,  προκειμένου να αξιολογήσουν το μοντέλο του Bakker έδειξαν ότι ο άμεσος ερεθισμός του δεξιού ημισφαιρίου στους τύπους L-  δυσλεξίας και αντίστοιχα του αριστερού ημισφαιρίου στους τύπους P- έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη αναγνωστική επίδοση και ακρίβεια. Επομένως, το μοντέλο του Βakker μπορεί να έχει εφαρμογές στην εκπαιδευτική πράξη (Goldstein & Obrzut, 2001).

Το νευροψυχολογικό πρότυπο του Βakker αποτελεί σήμερα το πιο εξελιγμένο και ολοκληρωμένο μοντέλο στη θεραπευτική αποκατάσταση της δυσλεξίας, καθώς δίνει έμφαση στη διαδικασία μάθησης ανάγνωσης που επιτελείται μέσα από τους μηχανισμούς ενεργοποίησης του αριστερού και δεξιού ημισφαιρίου. Το μεν αριστερό ημισφαίριο είναι υπεύθυνο για την αντίληψη γνωστών πληροφοριών και  αποθήκευση του γλωσσικού υλικού. Το δε δεξί ευθύνεται για την αντίληψη καινούργιων και μη γλωσσικών ερεθισμάτων. Σύμφωνα με τα προηγούμενα, ο Βakker υποστηρίζει ότι τα παιδιά που μαθαίνουν ανάγνωση βλέπουν το αναγνωστικό υλικό σαν καινούργιο ερέθισμα, γεγονός που δηλώνει ότι υπάρχει ενεργοποίηση του δεξιού ημισφαιρίου. Ο Οrton (1925) παρατήρησε ότι τα δυσλεξικά παιδιά διαβάζουν καλύτερα τις λέξεις αν τις δείξουμε από πάνω προς τα κάτω, όπως σε έναν καθρέφτη. Για να εξηγήσουν την παρατήρηση του Orton, οι Geschwind και Galaburda (1985) υποστήριξαν ότι όταν παρουσιάζονται οι λέξεις ανάποδα, οι επόμενες λέξεις που θα διαβαστούν θα πρέπει να βρίσκονται στα αριστερά του σημείου αναφοράς, επομένως θα προβληθούν στο δεξί ημισφαίριο. Εφόσον το αριστερό ημισφαίριο στα δυσλεξικά παιδιά είναι δυσλειτουργικό συγκριτικά με το δεξί, τότε οι αναγνωστικοί μηχανισμοί θα είναι πιο αποτελεσματικοί από το δεξί ημισφαίριο, γι’αυτό και διαβάζουν καλύτερα τις λέξεις που προβάλλονται ανάποδα σαν σε καθρέφτη. Μια άλλη υπόθεση που έκαναν οι ίδιοι ερευνητές είναι ότι οι λέξεις που παρουσιάζονται από αριστερά προς τα δεξιά, προβάλλονται στο αριστερό ημισφαίριο. Αυτές οι λέξεις για να αναγνωσθούν θα πρέπει να μεταβιβαστούν μέσω του μεσολοβίου στο δεξί ημισφαίριο. Αυτό είναι δύσκολο για τους δυσλεξικούς, καθώς οι επικοινωνίες του μεσολοβίου είναι διαταραγμένες και φτωχές. Οι διαταραγμένες επικοινωνίες του μεσολοβίου δημιουργούν προβλήματα στη συνεργασία μεταξύ των δύο ημισφαιρίων, με αποτέλεσμα να διαμορφωθεί ανώμαλη εγκεφαλική ασυμμετρία. Αυτές οι θέσεις συμφωνούν  με τη θέση του Bakker ότι οι αναγνωστικοί μηχανισμοί βρίσκονται στο δεξί ημισφαίριο στην αρχή, αλλά μετατοπίζονται στο αριστερό καθώς το παιδί μεγαλώνει (Καραπέτσας, 1997).

Το τέταρτο νευροψυχολογικό μοντέλο είναι το μοντέλο του ενεργοποιημένου-εργαζόμενου εγκεφάλου του Luria (1973). Ο Luria (1973), γνωστός νευροψυχολόγος, τόνισε τη σημασία του μετωπικού φλοιού στην ανάγνωση και γενικότερα στην ανθρώπινη συμπεριφορά, έχοντας ως βάση του τα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα δυσλεξικών που καταδεικνύουν ότι  ρυθμοί α παρουσιάζονται στα μετωπικά πεδία των δυσλεξικών παιδιών και δεν υπάρχει δραστηριότητα (a-blocking) στις οπίσθιες περιοχές. Σύμφωνα με τα προηγούμενα, υποστηρίχθηκε ότι οι αναγνωστικές διαταραχές των δυσλεξικών οφείλονται σε δυσλειτουργίες στα ενδιάμεσα μετωπικά πεδία του αριστερού φλοιού ο οποίος συμμετέχει στους γλωσσικούς μηχανισμούς, ενώ ο δεξιός φαίνεται να σχετίζεται με τα συναισθήματα. Ο Luria υποστήριζε ότι η αναπτυξιακή δυσλεξία είναι μια διαταραχή στην οποία συμμετέχουν πολλά και περίπλοκα εγκεφαλικά συστήματα, γι’αυτό και η θεραπευτική αντιμετώπισή της θα πρέπει να γίνεται προοδευτικά λαμβάνοντας υπόψην τα λειτουργικά επίπεδα αυτών των συστημάτων. Αυτά τα συστήματα δεν είναι προκαθορισμένα, αλλά διαμορφώνονται κατά την ανάπτυξη του ατόμου και στη διαμόρφωσή τους παίζουν ρόλο περιβαλλοντικοί και κοινωνικοί παράγοντες. Η θεωρία του Luria επομένως, μπορεί να έχει εφαρμογές στη διαπολιτισμική ψυχολογία. Το συγκεκριμένο μοντέλο, λόγω των εφαρμογών του στην εκπαιδευτική πράξη,  επιχειρεί να συνδέσει την εκπαιδευτική ψυχολογία με την ψυχοφυσιολογία. Στο πρότυπο αυτό στηρίχθηκαν και αναπτύχθηκαν ειδικές νευροψυχολογικές θεραπευτικές προσεγγίσεις (Καραπέτσας, 1988; Bakker, 1990). Ακόμη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να συνδέσει τις επιδόσεις των δυσλεξικών σε γνωστικά αντικείμενα με την εγκεφαλική τους δραστηριότητα και η εγκυρότητά του είναι εμπειρικά αποδεδειγμένη (Klich, 1987).

Κατερίνα Αγγέλη, Φιλόλογος, ΜSc Παιδοψυχολογίας

www.eidikospaidagogos.gr

Διαβάστε επίσης:

«Μαθησιακές Ευκολίες» – Πρόγραμμα Υποστήριξης και Παρέμβασης στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

Share
2
Fotis Papanastasiou
Fotis Papanastasiou

Σχετικά άρθρα

10/08/2022

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΡΟΔΟΣ «Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες & ΔΕΠΥ» – ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ


Περισσότερα
06/08/2022

Πλάθοντας μικρούς αναγνώστες: Τρόποι ενίσχυσης των (προ)αναγνωστικών εμπειριών των νηπίων


Περισσότερα
24/07/2022

Θεωρία & φύλλα εργασίας για τα δίψηφα φωνήεντα και σύμφωνα


Περισσότερα
14/07/2022

Σε ποια ηλικία κατακτάται κάθε συμφωνικό σύμπλεγμα;


Περισσότερα

Instagram

♥️Valentine’s ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ♥️ ✨2 ΝΙΚΗΤΕΣ✨Πριν 2 ημέρες ενημερωθήκαμε από τον εκδοτικό ότι κυκλοφόρησε η 4η έκδοση του 

«365 / Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες»

του 4ου Book•project του 

υπ.Δρ.Φώτη Παπαναστασίου 
@fotis_papanastasiou_official 

Ειδικού Παιδαγωγού/Συγγραφέα

♥️Σας ευχαριστούμε πολύ γιατί η Αγάπη σας μας πάει ψηλά♥️

Η Αγάπη όμως επιστρέφεται 😉

Με αφορμή τη Valentine’s Day σας κάνουμε #δώρο 2 βιβλία «365» 💚💜

ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ:
2 τυχεροί θα κερδίσουν από 1 αντίτυπο του βιβλίου «365»ακολουθώντας τα παρακατω βήματα 👇:⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

🔺FOLLOW
🔹 @fotis_papanastasiou_official

🔹 @eidikos_paidagogos

♥️ Like στη φωτογραφία του διαγωνισμού. ⠀⠀
 💚 Tag 1 φίλο/σχόλιο (πολλαπλά σχόλια δεκτά με διαφορετικά Tag κάθε φορά).⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
✨Προαιρετική κοινοποίηση σε story για έξτρα συμμετοχή✨
⠀⠀

🔸Ο διαγωνισμός διαρκεί 13/02-17/02/22.
Ισχύει μόνο για κατοίκους Ελλάδας άνω των 18 ετών.⠀
🔸Οι νικητές θα ανακοινωθούν σε insta story & θα ειδοποιηθεί με προσωπικό μήνυμα. Θα πρέπει να επικοινωνήσει εντός 2 ημερών αλλιώς η κλήρωση θα επαναληφθεί.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🔸Ο νικητής του διαγωνισμού αποδέχεται την επεξεργασία  των προσωπικών του δεδομένων για τους σκοπούς του διαγωνισμού.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🔸Το δώρο ο νικητής εάν μένει στην Αττική θα το παραλάβει από το βιβλιοπωλείο των εκδόσεων ΠΕΔΙΟ στην Αθήνα, εάν μένει εκτός Αττικής θα σταλεί στη δ/νση του από τις @pedio_books 

#διαγωνισμός #διαγωνισμος #διαγωνισμοί #βιβλία #specialbook #giveawaygreece #δωρο #instabook #instabookstagram #bookstagrammer #instagiveaway #instagramers #giveawaygr #allgiveaways 

✨Καλή επιτυχία σε όλ@✨🤞🍀
🗝30 “κλειδιά” για να “ξεκλειδώσετε” ένα παιδί με ΔΕΠΥ. Αρθρο του υπ. Δρ. Φώτη Παπαναστασίου. 
@fotis_papanastasiou_official 

🗝Πάμε να θυμηθούμε ένα άρθρο που αγαπήσατε,με τα 30 «κλειδιά» για να ξεκκλειδώσουμε τη ΔΕΠΥ 😉

🗝Τα παιδιά με ΔΕΠΥ, δηλαδή Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας, παρουσιάζουν μια διαταραχή,
η οποία μπορεί να εκδηλώνεται είτε μεμονωμένα είτε να συνυπάρχει με άλλη διαταραχή, όπως πχ τη δυσλεξία (περίπτωση συννοσηρότητας). 

🗝Και στις δυο περιπτώσεις η παρουσία της, με τα χαρακτηριστικά που τη διακρίνουν και πλαισιώνουν το κλινικό προφίλ του παιδιού, παρεμποδίζουν σε μεγάλο βαθμό τη συμμετοχή και τη συνεργασία με τους συμμαθητές του στη τάξη. 

🗝Στο παρόν άρθρο θα αναφερθούν 30 τρόποι, 30 «κλειδιά» 
που μπορούν γονείς και εκπαιδευτικοί να χρησιμοποιήσουν προκειμένου να βοηθήσει το παιδί ή τον/την μαθητή/τρια με ΔΕΠΥ. 

💜Στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και τη Γονεικότητα δεν είστε μόνοι 😊

💚Ελάτε μαζί μας γιατί…
Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#φώτηςπαπαναστασίου #fotispapanastasiou #ειδικοςπαιδαγωγος #eidikos_paidagogos #σχολειο #specialbook #δασκαλος #παιδιά #μαθησιακές_δυσκολίες #δεπυράζει #δεπυράζει #μαθησιακέςευκολίες #μαθησιακές_ευκολίες #σχολείο #μαθητές #δεπυ #μαθησιακέςευκολίες #μαθησιακές_ευκολίες
✨FRiYAY•LiVE✨ Σήμερα 11/02 στις 19 ✨FRiYAY•LiVE✨ Σήμερα 11/02 στις 19:00 έχουμε το 3ο μας FRIYAY•LIVE με τον ει-ΔΙΚΟ σας Παιδαγωγό 
Φώτη Παπαναστασίου
@fotis_papanastasiou_official 😁

📍Σήμερα στο live της Νέα μας Στήλης
“FRIYAY•LIVE”
#friyayalive 

θα μιλήσουμε για ένα θέμα που σας απασχολεί αρκετά 

📍 «Τα Αναπτυξιακά Ορόσημα των Παιδίων» 

✏️Τι και πότε θα πρέπει να έχει κατακτήσει ένα παιδί σε 
🔹κινητικό 
🔹λεκτικό
🔹κοινωνικό
🔹και γνωστικό επίπεδο;

✏️Πότε θα πρέπει να ανησυχήσουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί;

✏️Καλεσμένος για να απαντήσουμε σε όλα αυτά αλλά και σε πολλά ερωτήματα σας θα έχουμε τον 
Αναπτυξιολόγο-Παιδίατρο
Ανδρέα Πετρόπουλο
@petropoulos.anaptixiologos 

📍Αφήστε μας σε σχόλιο κάτω από το post ή στείλτε μας μέσω του σχετικού story που έχουμε αναρτήσει ό,τι σας απασχολεί, ερωτήματα, απορίες, ακόμα και συγκεκριμένες περιπτώσεις που θα θέλατε να ρωτήσετε σχετικά με το θέμα του live μας. 

📍Η ομάδα μας θα τα ομαδοποιήσει και κατηγοριοποιήσει και θα τα προωθήσουμε στον ει-ΔΙΚΟ σας Παιδαγωγό Φώτη Παπαναστίου
@fotis_papanastasiou_official 
για να απαντηθούν στο live μας 😊

💜Ελάτε μαζί μας γιατί στο ταξίδι της Ειδικής Αγωγής, της Εκπαίδευσης και της Γονεϊκότητας δεν είστε μόνοι. 

Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#unstoppable 

#fotispapanastasiou #φώτηςπαπαναστασίου #σχολειο #live #instalives #instalive #friyay #friyaylive 
#mathisiakeseukolies #mathisiakes_dyskolies #αυτισμός  #autismo💙 #dyslexia #kids #μαθησιακέςευκολίες #parenting #teachersofinstagram #teacherlife #school #eidikiagwgi #specialeducationteacher #specialeducationclassroom #specialeducationteachers #eidikidiapaidagwgish #specialeducationalneeds #forparents
Tip Of The Day⭐️🤗 Η στήλη που α Tip Of The Day⭐️🤗 Η στήλη που αγαπήσατε από την πρώτη μέρα που αναρτήθηκε. 😊❤️

Κάθε εβδομάδα, 
Δευτέρα και Πέμπτη

ο Ει-δικός σας Παιδαγωγός 

υπ. Δρ. Φώτης Παπαναστασίου
@fotis_papanastasiou_official 

θα να είναι κοντά σας με τη συμβουλή της ημέρας. 
“Tip Of The Day”. 
#tipoftheday 🤗🤗

Στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση & στο ταξίδι της γονεϊκότητας δεν είστε μόνοι.
Ελάτε μαζί μας γιατί…
Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#staybyourside 🤗

#unstopable #unstoppable 

#fotispapanastasiou #φωτηςπαπαναστασιου #ειδικοςπαιδαγωγος #ειδικος_παιδαγωγος #φώτηςπαπαναστασίου #tip #tipoftheday #newtip #specialeducationteacher #specialeducation #ειδικηαγωγη #specialkids #specialschool #specialteacher #specialparents #μαθησιακεςευκολιες #μαθησιακές_δυσκολίες #tips #mathisiakeseukolies #depyrazei  #tipoftheweek #tipfortheday #tipoftheday #teacherstips #tipfortheday #parentstips #eidikospaidagogos
⭐️ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ με 3 ΝΙΚΗΤΕΣ ⭐️ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ με 3 ΝΙΚΗΤΕΣ!!!
Το eidikospaidagogos.gr σε συνεργασία με τις εκδόσεις ΠΕΔΙΟ 
@pedio_books 
διοργανώνουμε διαγωνισμό με 3 ΝΙΚΗΤΕΣ με #δώρο το βιβλίο

📘 «Σύνδρομο Asperger-
Ένας πλήρης οδηγός»

📍Δηλώστε συμμετοχή 
ακολουθώντας τα παρακάτω  βήματα 👇:⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

🔺FOLLOW:
🔹 @fotis_papanastasiou_official 
🔹 @eidikos_paidagogos 
🔹 @pedio_books 

🔸Like στη φωτογραφία του διαγωνισμού.

🔸Tag 1 φίλο/σχόλιο (πολλαπλά σχόλια δεκτά με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ Tag/φορά).⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
✨κοινοποίηση σε story για έξτρα συμμετοχή κάνοντας μας tag. 😉

🔸Ο διαγωνισμός διαρκεί 
09/02-21/02/22

Ισχύει για κατοίκους Ελλάδας άνω των 18 ετών.⠀
🔸Οι νικητές θα ανακοινωθούν σε story & θα ειδοποιηθούν με προσωπικό μήνυμα. Θα πρέπει να επικοινωνήσουν εντός 2 ημερών.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🔸Οι νικητές αποδέχονται την επεξεργασία  των προσωπικών τους δεδομένων για τους σκοπούς του διαγωνισμού.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🔸Τα Δώρα θα σταλούν στους νικητές από τις @pedio_books 
εάν μένουν εκτός Αττικής. 
Εάν μένουν στην Αττική θα το παραλάβουν οι ίδιοι από το βιβλιοπωλείο των εκδόσεων ΠΕΔΙΟ, Λυκαβηττού 1 & Ακαδημίας (Αθήνα)😊

⭐️Καλή επιτυχία 🤗❤️

Σύνοψη βιβλίου 

Το σύνδρομο Asperger είναι μια από τις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος που αφορά μεγάλο αριθμό ανθρώπων.
Στο βιβλίο αυτό ο διεθνούς φήμης κλινικός ψυχολόγος & ειδικός σε θέματα αυτισμού Tony Attwood περιγράφει αναλυτικά το σύνδρομο & δίνει έμφαση στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που παρουσιάζουν τα παιδιά, οι έφηβοι & οι ενήλικοι με σύνδρομο Asperger σε όλους τους τομείς της ζωής τους. 

Με απλό αλλά επιστημονικό λόγο, & στηριζόμενος στα ερευνητικά δεδομένα & στην πλούσια κλινική εμπειρία του, ο συγγραφέας παρέχει στους επαγγελματίες, στους γονείς, στα ίδια τα άτομα με σύνδρομο Asperger & σε κάθε ενδιαφερόμενο έναν πλήρη οδηγό με όλες τις επιστημονικές πληροφορίες σχετικά με το σύνδρομο.

#διαγωνισμος #δωρα #διαγωνισμοί #διαγωνισμοι #instagiveaway #βιβλίο #δώρο #instabook #aspergers #παιδί #γονεις #εκπαιδευτικοί #books #booksforkids #γονείς #αυτισμός
✨ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «365»✨ Το @ ✨ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «365»✨ Το @allaboutparents.gr στην ιστοσελίδα του www.allaboutparents.gr παρουσιάζει και προτείνει το νέο βιβλίο bestseller του υπ. Δρ. Φώτη Παπαναστασίου 

«365-Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες» 

“…Ο πολύτιμος ρόλος της θετικής ανατροφής.

💚 Βασιζόμενο στη θετική ανατροφή, μια σύγχρονη προσέγγιση που επιτρέπει στους γονείς να αναπτύξουν και να διατηρήσουν ισχυρούς δεσμούς με το παιδί σε όλα τα στάδια της αναπτυξιακής του πορείας, το βιβλίο 365 – Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες διαρθρώνεται σε 12 μήνες, καθένας από τους οποίους είναι αφιερωμένος σε έναν τομέα-στόχο που θα πρέπει να κατακτήσουν οι γονείς, όπως είναι η αποτελεσματική επικοινωνία, η θετική πειθαρχία, η οριοθέτηση, ο ποιοτικός χρόνος, η συνεργασία, η συναισθηματική αγωγή, η αυτοεκτίμηση κα πολλοί ακόμη.

💜 Κάθε τομέας-στόχος, που παρουσιάζεται με τρόπο αναλυτικό και εύληπτο, κρίνεται εξίσου σημαντικός για την ανατροφή του παιδιού. Ολοκληρώνοντας κάθε μήνα, οι αναγνώστες θα βρίσκονται ένα βήμα πιο κοντά στον μελλοντικό εαυτό τους ως θετικοί γονείς.

💚 Δεν είναι ένα κλασικό βιβλίο µε εύκολες λύσεις και κοινότοπες νουθεσίες που επιδιώκει να σου πει τι πρέπει να κάνεις ως γονέας και τι όχι.

💜 Σκοπός του βιβλίου είναι να παρουσιάσει ορισµένες ιδέες και να σου προσφέρει συµβουλές που θα σε βοηθήσουν στη διαµόρφωση συναισθηµατικά υγιών και υπεύθυνων παιδιών. 

💚 Απώτατος σκοπός είναι η οικοδόµηση µιας δεµένης και υγιούς οικογένειας, στο πλαίσιο της οποίας τα παιδιά θα νιώθουν αναπόσπαστα και δηµιουργικά µέλη της.
Το βιβλίο αυτό θα αποτελέσει ένα πολύτιµο εργαλείο, µια πυξίδα απαραίτητη στο µοναδικό ταξίδι κάθε γονέα για το µεγάλωµα υγιών και ευτυχισµένων παιδιών.”

💜 Διαβάστε όλη την παρουσίαση του βιβλίου στον παρακάτω σύνδεσμο

https://www.allaboutparents.gr/protaseis-vivlion/gine-pio-thetikos-goneas-se-365-imeres-p/

#365 #φώτηςπαπαναστασίου #fotispapanastasiou #365_by_fotis_papanastasiou #allaboutparentsgr #eidikospaidagogos #eidikos_paidagogos #specialbook #parenting #γονεις #γονείς #παιδιά #παιδι #bestsellerbook #newbook
Tip Of The Day⭐️🤗 Η στήλη που α Tip Of The Day⭐️🤗 Η στήλη που αγαπήσατε από την πρώτη μέρα που αναρτήθηκε. 😊❤️

Κάθε εβδομάδα, 
Δευτέρα και Πέμπτη

ο Ει-δικός σας Παιδαγωγός 

υπ. Δρ. Φώτης Παπαναστασίου
@fotis_papanastasiou_official 

θα να είναι κοντά σας με τη συμβουλή της ημέρας. 
“Tip Of The Day”. 
#tipoftheday 🤗🤗

Στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση & στο ταξίδι της γονεϊκότητας δεν είστε μόνοι.
Ελάτε μαζί μας γιατί…
Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#staybyourside 🤗

#unstopable #unstoppable 

#fotispapanastasiou #φωτηςπαπαναστασιου #ειδικοςπαιδαγωγος #ειδικος_παιδαγωγος #φώτηςπαπαναστασίου #tip #tipoftheday #newtip #specialeducationteacher #specialeducation #ειδικηαγωγη #specialkids #specialschool #specialteacher #specialparents #μαθησιακεςευκολιες #μαθησιακές_δυσκολίες #tips #mathisiakeseukolies #depyrazei  #tipoftheweek #tipfortheday #tipoftheday #teacherstips #tipfortheday #parentstips #eidikospaidagogos
Η Pedio Seminars σε συνεργασία με Η  Pedio Seminars σε συνεργασία με το eidikospaidagogos.gr διοργανώνει Πρακτικό Σεμινάριο (Webinar) με θέμα:

«Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες – Αξιολόγηση και Τεχνικές Παρέμβασης» 

Διεξαγωγή

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2022

Διάρκεια 

10.00 π.μ. – 4:00 μ.μ. (6 ώρες)

INFO – εγγραφές
📍Link in Bio

ή
📍 συμπληρώστε τη φόρμα στο τέλος του άρθρου στην ιστοσελίδα μας. 

Για πληροφορίες/ερωτήσεις καλέστε στο 6945184112

Κόστος σεμιναρίου: 90 €

Πολιτική Εκπτώσεων:

📍Ομαδική εγγραφή (3 ατόμων & άνω): 80€
📍Άνεργοι: 80€

Στις τιμές συμπεριλαμβάνονται:

📍το βιβλίο «Μαθησιακές Ευκολίες» του κου Παπαναστασίου Φώτη
📍η επάρκεια επαγγελματικών γνώσεων
📍τα έξοδα των εξετάσεων
📍 ο Φ.Π.Α.
📍Θα δοθεί Επάρκεια Επαγγελματικών Γνώσεων για παρέμβαση στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.

Η Επάρκεια θα δοθεί μετά από τη διεξαγωγή εξετάσεων βασισμένες στο σεμινάριο και στο βιβλίο «Μαθησιακές Ευκολίες»

Εισηγητής:

Υπ. Δρ. Φώτης Παπαναστασίου

Ειδικός Παιδαγωγός / Συγγραφέας – MSc Σχολική Ψυχολογία (eidikospaidagogos.gr)

Στόχος Επιμόρφωσης: Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να μπορούν να κατανοούν τη φύση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών και τη διαδικασία της διαγνωστικής αξιολόγησης. Θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα σε πρακτικές στρατηγικές αντιμετώπισης και παρέμβασης σε παιδιά με ΕΜΔ. Θα παρουσιαστούν ασκήσεις παρέμβασης κι υποστήριξης και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν πάνω σε αυτές.

#webinar #webinars #fotispapanastasiou #φώτηςπαπαναστασίου #σεμινάριο #σεμινάρια #σχολειο #δασκαλος #εκπαίδευση #εκπαιδευτικοί #eidikos_paidagogos #eidiki_diapaidagogisi
✨FRIYAY•LIVE✨Σήμερα 4/2 στις 19:00 ✨FRIYAY•LIVE✨Σήμερα 4/2 στις 19:00 έχουμε ραντεβού 😊

✨FRIYAY•LIVES με τον ει-ΔΙΚΟ σας Παιδαγωγό 
Φώτη Παπαναστασίου
@fotis_papanastasiou_official 😁

📍Σήμερα στο 2ο live μας με τη Νέα μας Στήλη 
“FRIYAY•LIVE”
#friyayalive 

θα μιλήσουμε για ένα θέμα που σας απασχολεί αρκετά και… ίσως μπρερδεύει αρκετούς τα τελευταία χρόνια. 

📍ΔΥΣΛΕΞΙΑ 
#δυσλεξία 

📍Αφήστε μας σε σχόλιο ή στείλτε μας μέσω του σχετικού story που έχουμε αναρτήσει ό,τι σας απασχολεί, ερωτήματα, απορίες, ακόμα και συγκεκριμένες περιπτώσεις που θα θέλατε να ρωτήσετε σχετικά με το θέμα του live μας. 

Η ομάδα μας θα τα ομαδοποιήσει και θα τα κατηγοριοποιήσει και θα τα προωθήσουμε στον ει-ΔΙΚΟ σας Παιδαγωγό Φώτη Παπαναστίου
@fotis_papanastasiou_official 
για να απαντηθούν στο live μας 😊

💜Ελάτε μαζί μας γιατί στο ταξίδι της Ειδικής Αγωγής, της Εκπαίδευσης και της Γονεϊκότητας δεν είστε μόνοι. 
Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#unstoppable 

#fotispapanastasiou #φώτηςπαπαναστασίου #σχολειο #live #instalives #instalive #friyay #friyaylive 
#mathisiakeseukolies #mathisiakes_dyskolies #αυτισμός  #autismo💙 #dyslexia #kids #μαθησιακέςευκολίες #parenting #teachersofinstagram #teacherlife #school #eidikiagwgi #specialeducationteacher #specialeducationclassroom #specialeducationteachers #eidikidiapaidagwgish #specialeducationalneeds #forparents
Περισσότερα... Ακολούθησε μας

Youtube

Ο Υπ. Δρ. Φώτης Παπαναστασίου (Ειδικός Παιδαγωγός/Συγγραφέας) καλεσμένος στην εκπομπή «Ποιος είναι πρωινιάτικα;» στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN με τη γνωστή παρουσιάστρια Μπέττυ Μαγγίρα μας μίλησε για το νέο του βιβλίου bestseller «365 - Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες» & για τη Θετική Γονεϊκότητα (Positive Parenting).

Το βιβλίο best seller "365" κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ και είναι το πρώτο διαδραστικό βιβλίο γονεϊκότητας σε Ελλάδα και Κύπρο!! 
Κυκλοφορεί με 2 εξώφυλλα μωβ & βεραμάν (πράσινο) για να διαλέξετε αυτό που σας ταιριάζει!! Είναι υποψήφιο για το καλύτερο βιβλίο της χρονιάς στην κατηγορία "Ευ ζην" στα Public Book Awards 2022. 

Μπορείτε να το ψηφίσετε και να το υποστηρίξετε πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.publicbookawards.gr/2022/vote2022.php?auto=1&CatID=8&id=1580

Μπορείτε να παραγγείλετε το "365" πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο: https://bit.ly/3LvoJXS

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι: https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram: 1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/ 2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

#positive_parenting #365 #opentv #fotis_papanastasiou #ειδικός_παιδαγωγός
Ένα σημαντικό ποσοστό του μαθητικού πληθυσμού, περίπου 5%-9%, αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά. Αν κι έχει καθιερωθεί ο όρος «δυσαριθμησία» για να περιγράψει αυτές τις δυσκολίες, δεν είναι πλέον δόκιμος. Στο 5ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας "Μαθησιακές Ευκολίες" μιλάμε για την Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία στα Μαθηματικά. Αναλύουμε ποιες είναι οι πιθανές αιτίες της εκδήλωσής της και ποια είναι τα συμπτώματα που θα πρέπει να ανησυχήσουν γονείς και εκπαιδευτικούς.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#mathimatika #dysarithmisia #mathisiakesdyskolies #mathisiakeseukolies #fotispapanastasiou #eidikospaidagogos
Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, όπως είναι η δυσλεξία, συνήθως γίνονται αντιληπτές από γονείς και εκπαιδευτικούς στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. Ωστόσο, οι ενδείξεις για την παρουσία τους είναι δυνατό να εμφανιστούν ακόμα και κατά την προσχολική ηλικία. Η πρώιμη ανίχνευση των Μαθησιακών Δυσκολιών είναι υψίστης σημασίας για το μέλλον του παιδιού σε ακαδημαϊκό, συναισθηματικό και κοινωνικό επίπεδο. Στο 4ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας «Μαθησιακές Ευκολίες» παρουσιάζουμε τις πρώιμες ενδείξεις των Μαθησιακών Δυσκολιών & τα συμπτώματα που γονείς και εκπαιδευτικοί θα πρέπει να προσέξουν.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#mathisiakesdyskolies #endeikseis #eidikospaidagogos #mathisiakeseukolies #fotispapanastasiou
Τα παιδιά καλούνται να διαβάζουν όλη μέρα στο σχολείο. Πολλά από τα παιδιά αυτά εκδηλώνουν μικρές ή μεγάλες δυσκολίες στην ανάγνωση. Για τον λόγο αυτό όταν τους ζητούν οι γονείς να εξασκηθούν στην ανάγνωση, συχνά αρνούνται. Στο 3ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας "Μαθησιακές Ευκολίες" παρουσιάζουμε εύκολους και διασκεδαστικούς τρόπους για να αγαπήσουν τα παιδιά το διάβασμα.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74 

#diavasma #tips #eidikospaidagogos #mathisiakeseukolies #fotispapanastasiou
Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) είναι μια από τις πιο συχνά εμφανιζόμενες συμπεριφορικές διαταραχές και η συχνότερη νευροαναπτυξιακή διαταραχή της παιδικής και εφηβικής ηλικίας. Στο 2ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας "Μαθησιακές Ευκολίες" παρουσιάζουμε τα διαγνωστικά κριτήρια της ΔΕΠΥ και όλα όσα πρέπει να πληρούνται για τη διάγνωση της συγκεκριμένης διαταραχής.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#δεπυ #adhd #μαθησιακές_ευκολίες #ειδικός_παιδαγωγός #φώτης_παπαναστασίου #ειδική_αγωγή
Ο Ειδικός Παιδαγωγός/Συγγραφέας/MSc Σχολική Ψυχολογία και Υπ. Διδάκτωρ Φώτης Παπαναστασίου μας μιλά για το νέο του βιβλίο «365: Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες», ένα πολύτιμο εργαλείο, μια πυξίδα απαραίτητη στο μοναδικό ταξίδι κάθε γονέα για το μεγάλωμα υγιών και ευτυχισμένων παιδιών.

Για το βιβλίο μίλησαν ο Συγγραφέας/Ηθοποιός Κώστας Κρομμύδας και ο Ψυχίατρος/Ψυχοθεραπευτής Δημήτρης Παπαδημητριάδης. Την παρουσίαση της εκδήλωσης και τον συντονισμό της συζήτησης έκανε η ηθοποιός Μαριάννα Τουμασάτου.

Η παρουσίαση έγινε από το ανανεωμένο Public του Golden Hall και μεταδόθηκε LIVE από τις Σελίδες του Public στο Facebook & το YouTube. Ευχαριστούμε θερμά το https://www.public.gr για την υπαστήριξη και τη φιλοξενία.

-Για να παραγγείλετε το “365” με πράσινο εξώφυλλο πατήστε εδώ: https://www.public.gr/product/gine-pio-thetikos-goneas-se-365-imeres-green/prod14151858pp/
-Για να παραγγείλετε το “365” με μωβ εξώφυλλο πατήστε εδώ: https://www.public.gr/product/gine-pio-thetikos-goneas-se-365-imeres-purple/prod14151857pp/

Το βιβλίο "365" κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ.

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

#365 #public #Φώτης_Παπαναστασίου #εκδόσεις_πεδίο
Ο θυμός, ως συναίσθημα, είναι μέρος της φυσιολογικής συναισθηματικής ανάπτυξης του κάθε παιδιού. Παρόλα αυτά, η διαχείριση των παιδικών ξεσπασμάτων είναι μια δύσκολη διαδικασία όχι μόνο για τους γονείς, αλλά και για τους παιδαγωγούς που καλούνται να μάθουν στα παιδιά πώς να εκφράζουν σωστά το θυμό τους. Στο 1ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας «Μαθησιακές Ευκολίες» παρουσιάζουμε τεχνικές/παιχνίδια για να μπορέσετε να βοηθήσετε τα παιδιά να διαχειρίζονται με αποτελεσματικό τρόπο τον θυμό τους.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#διχείριση_θυμού #ψυχολογία #μαθησιακές_ευκολίες #eidiki_agogi #fotispapanastaiou #eidikospaidagogos
Ο Υπ. Διδάκτωρ Φώτης Παπαναστασίου (Ειδικός Παιδαγωγός/Συγγραφέας) καλεσμένος στην επίσημη καμπάνια των Public "Ξανά στα θρανία" μας δίνει πολύτιμες συμβουλές για μία ομαλή επιστροφή των παιδιών στο σχολείο και κάνει να φαίνονται "όλα του σχολείου...εύκολα"

Επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα των Public: https://www.public.gr
Παραγγείλτε το "Μαθησιακές Ευκολίες" εδώ: https://www.public.gr/product/mathisiakes-eykolies/prod8630057pp/
Παραγγείλτε το "ΔΕΠΥράζει" εδώ: https://www.public.gr/product/depyrazei/prod9751563pp/
Παραγγείλτε το "Dyslexia Box" εδώ: https://www.public.gr/product/dyslexia-box/prod11520009pp/

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

#public #fotispapanastasiou #backtoschool #interview #eidikospaidagogos #ξανάσταθρανία #mathisiakeseukolies
Πολλά παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στον γραπτό λόγο παρουσιάζουν και δυσανάγνωστη γραφή. Πρόκειται για μία δυσκολία που εκδηλώνεται κυρίως ως αδυναμία του μαθητή να παράγει αναγνώσιμη γραφή με το χέρι. Ποια είναι τα συμπτώματα που πρέπει να ανησυχήσουν γονείς και εκπαιδευτικούς; Γιατί δεν πρέπει να συγχέεται με την κακογραφία; Πώς μπορούμε να υποστηρίξουμε ουσιαστικά ένα παιδί με δυσανάγνωση γραφή (Δυσγραφία); Αυτά και πολλά ακόμα ερωτήματα προσπαθούμε να απαντήσουμε στο 14ο επεισόδιο του 2ου κύκλου της εκπομπής μας «Μαθησιακές Ευκολίες».

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#dysgrafia #mathisiakes_dyskolies #mathisiakes_eukolies #eidiki_agogi #fotispapanastasiou #askhseis #eidikospaidagogos
Περισσότερα Subscribe
© 2017 . All Rights Reserved. eidikospaidagogos.gr
  • Αρχική
  • Άρθρα
  • Σεμινάρια
  • Αγγελίες
  • Φώτης Παπαναστασίου
  • Επικοινωνία