05/05/2017

Τα σημάδια της δυσλεξίας στην προσχολική ηλικία

Τα σημάδια της δυσλεξίας διαφέρουν ανάλογα με την ηλικία.
30/04/2017

Τι είναι τελικά η Φωνολογική Ενημερότητα;

Φωνολογική ενημερότητα είναι η ικανότητα του ατόμου να αναγνωρίζει και να χειρίζεται με συνειδητό τρόπο τα φωνολογικά στοιχεία της γλώσσας,
28/03/2017

Αποκτήστε Πιστοποίηση στις Μαθησιακές Δυσκολίες από το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά & τη Unicert

Αποκτήστε Πιστοποιημένη Επάρκεια στις Μαθησιακές Δυσκολίες από το Πανεπιστήμιο Πειραιά & τη Unicert
26/03/2017

Tι είναι οι χωρικές έννοιες και πώς βοηθούν το παιδί να κατανοεί τα μαθηματικά

Το παιδί, απo τη γέννησή του, βιώνει  τον εαυτό του μέσα σ’ ένα περιβάλλον το οποίο χρειάζεται να το κατανοήσει και να το προσδιορίσει, αρχίζοντας πρώτα […]
24/03/2017

Δωρεάν Ημερίδα: «Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠΥ, Αυτισμός»

Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών «Παιδίων Πλεύση» (Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι) με την υποστήριξη του Aegean College διοργανώνει ημερίδα με θέμα:
19/03/2017

Μνημονικές τεχνικές για να θυμούνται τα παιδιά τα μαθήματα

Οι εκπαιδευτικοί καλό είναι να χρησιμοποιούν διάφορους έξυπνους τρόπους, που βοηθούν τα παιδιά να θυμούνται ονόματα και άλλα δύσκολα στοιχεία των μαθημάτων.
08/03/2017

Σεμινάριο Κύπρος: “Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες- Διάγνωση, Τεχνικές Παρέμβασης, Διαφοροποιημένη Διδασκαλία”

Με μεγάλη μας χαρά θα φιλοξενήσουμε στο νησί μας τον Φώτη Παπαναστασίου (Ειδικό Παιδαγωγό)
07/03/2017

Σεμινάριο «Πρόγραμμα Παρέμβασης στις Μαθησιακές Δυσκολίες βασισμένο στο Αθηνά Τεστ»

Το Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Εφήβου «Ιωάννης Ν. Παρασκευόπουλος» διοργανώνει σεμινάριο με θέμα:
07/03/2017

Τεχνικές για να θυμούνται καλύτερα οι μαθητές τα μαθήματά τους

Πώς οι μαθητές με μικρά τρικ μπορούν να αποθηκεύσουν γνώσεις και την κατάλληλη στιγμή να τις ανακαλέσουν και να τις χρησιμοποιήσουν με επιτυχία;
27/02/2017

Πώς να αντιμετωπίσετε το δειλό παιδί μέσα στην τάξη

Η δειλία στο χώρο του σχολείου, ως φαινόμενο, έχει αρχίσει να διερευνάται συστηματικά τα τελευταία μόλις χρόνια.
27/02/2017

Πολυαισθητηριακές Τεχνικές για τη διδασκαλία των Μαθηματικών

Η Πολυαισθητηριακή Προσέγγιση της διδασκαλίας αποτελεί απαραίτητη παράμετρο για τη μάθηση παιδιών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
23/02/2017

Δραστηριότητα με οδοντογλυφίδες για την ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας

Μια καλή δραστηριότητα για να ενισχύσουμε τη λεπτή κινητικότητα των παιδιών είναι να πιάνουν οδοντογλυφίδες μία-μία και να τις βάζουν ή να τις βγάζουν από ένα […]
19/02/2017

Τα στάδια εκμάθησης της ανάγνωσης στην Α’ Δημοτικού

Ένας από τους βασικότερους στόχους της Α’ δημοτικού είναι η εκμάθηση της ανάγνωσης.
16/02/2017

Κοινωνικοποίηση και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

Συστηματικές μελέτες έχουν δείξει ότι οι μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ)
14/02/2017

Παραγωγή γραπτού λόγου στο Δημοτικό (Παιδαγωγικό Υλικό)

Παραγωγή γραπτού λόγου στο Δημοτικό (Παιδαγωγικό Υλικό)
Designed by

best down free | web phu nu so | toc dep 2017