15/05/2016

Λειτουργικοί τρόποι σύλληψης ενός μολυβιού στα παιδιά

Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν η πιο λειτουργική σύλληψη ενός εργαλείου γραφής είναι η δυναμική τριποδική λαβή.
11/05/2016

Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για την προφορική εξέταση στις πανελλαδικές

Τη δυνατότητα προφορικής εξέτασης έχουν υποψήφιοι  που λόγω της υφιστάμενης φυσικής αδυναμίας τους
02/04/2016

Πρότυπο διαφοροποιημένης διδασκαλίας για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

Η συνεχώς αυξανόμενη διαφορετικότητα των μαθητών στα σημερινά σχολεία δημιουργεί την επιτακτική ανάγκη στους παιδαγωγούς και στους φορείς της εκπαίδευσης να επαναπροσδιορίσουν τη διδασκαλία και τη μάθηση μέσα […]
16/03/2016

“Οι γονείς ρωτούν οι ειδικοί απαντούν”: Δυσορθογραφία- Τεχνικές παρέμβασης

Την Παρασκευή 18/3/16, στις 18.00 το infokids.gr και το AVENUE στα πλαίσια του Νέου Κύκλου Ομιλιών με τον τίτλο “Οι γονείς ρωτούν οι ειδικοί απαντούν“
14/03/2016

Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και όσα προοδεύουν ακαδημαϊκά υφίστανται πιο συχνά σχολικό εκφοβισμό

Διπλάσια ποσοστά σχολικού εκφοβισμού είχαν υποστεί στη σχολική τους ζωή άτομα που πετυχαίνουν ακαδημαϊκά.
07/03/2016

Τα τεχνολογικά μέσα υποστηρίζουν την εκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Για την αποτελεσματική εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες απαιτείται η αλληλεπίδραση των παιδιών αυτών με τα τεχνολογικά επιτεύγματα που υποβοηθούν τη μάθηση.
01/03/2016

Όταν το άγχος αποθαρρύνει τη συμμετοχή του παιδιού στην τάξη

Πολλές φορές προσπαθώντας να μην πιέσουμε περαιτέρω ένα παιδί με έντονο άγχος και δισταγμό μέσα στην τάξη,
23/02/2016

Σεμινάριο-Θεσσαλονίκη: «Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες- Αξιολόγηση, Διάγνωση και Στρατηγικές Αντιμετώπισης»

Το Κέντρο Ειδικής Αγωγής “Ανάπτυξη&Λόγος” διοργανώνει σεμινάριο με θέμα:
21/02/2016

Δυσλεξία και Θεατρικό Παιχνίδι

Στο σημερινό σχολείο έξυπνα, ταλαντούχα και ευαίσθητα παιδιά, συχνά βιώνουν μια απρόσμενη σχολική αποτυχία, κυρίως στα γλωσσικά μαθήματα αλλά συχνά και στα μαθηματικά.
07/02/2016

Δυσορθογραφία και άξονες παρέμβασης

Η έρευνα έχει δείξει πως τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, κάνουν λάθη στην ορθογραφία που δεν διαφέρουν δραματικά, από αυτά των συνηθισμένων παιδιών.