07/03/2017

Σεμινάριο «Πρόγραμμα Παρέμβασης στις Μαθησιακές Δυσκολίες βασισμένο στο Αθηνά Τεστ»

Το Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Εφήβου «Ιωάννης Ν. Παρασκευόπουλος» διοργανώνει σεμινάριο με θέμα:
07/03/2017

Τεχνικές για να θυμούνται καλύτερα οι μαθητές τα μαθήματά τους

Πώς οι μαθητές με μικρά τρικ μπορούν να αποθηκεύσουν γνώσεις και την κατάλληλη στιγμή να τις ανακαλέσουν και να τις χρησιμοποιήσουν με επιτυχία;
27/02/2017

Πολυαισθητηριακές Τεχνικές για τη διδασκαλία των Μαθηματικών

Η Πολυαισθητηριακή Προσέγγιση της διδασκαλίας αποτελεί απαραίτητη παράμετρο για τη μάθηση παιδιών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
23/02/2017

Δραστηριότητα με οδοντογλυφίδες για την ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας

Μια καλή δραστηριότητα για να ενισχύσουμε τη λεπτή κινητικότητα των παιδιών είναι να πιάνουν οδοντογλυφίδες μία-μία και να τις βάζουν ή να τις βγάζουν από ένα […]
09/02/2017

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Παρέμβασης για τη Δυσλεξία

Ο εντοπισμός και η διάγνωση των παιδιών με διαταραχή της ανάγνωσης αποτελεί μεν το πρώτο βήμα αλλά δεν επαρκεί αν δεν ακολουθείται από άμεση παρέμβαση.
07/02/2017

Η ζωγραφική και το παιχνίδι βοηθούν στη μελέτη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες

Πόσες φορές δεν έχουμε αναρωτηθεί γονείς, φροντιστές, εκπαιδευτικοί και ειδικοί παιδαγωγοί για το ποιος είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος εκμάθησης στα παιδιά;
07/02/2017

Τα σημάδια των μαθησιακών δυσκολιών στο Γυμνάσιο και Λύκειο

Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες έχουν πολλές αιτίες. Για το λόγο αυτό, δεν είναι εύκολη υπόθεση η διάγνωσή τους και κρίνεται απαραίτητη η διαφοροδιάγνωση.