07/03/2017
Το Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Εφήβου «Ιωάννης Ν. Παρασκευόπουλος» διοργανώνει σεμινάριο με θέμα:
07/03/2017
Πώς οι μαθητές με μικρά τρικ μπορούν να αποθηκεύσουν γνώσεις και την κατάλληλη στιγμή να τις ανακαλέσουν και να τις χρησιμοποιήσουν με επιτυχία;
27/02/2017
Η δειλία στο χώρο του σχολείου, ως φαινόμενο, έχει αρχίσει να διερευνάται συστηματικά τα τελευταία μόλις χρόνια.
27/02/2017
Η Πολυαισθητηριακή Προσέγγιση της διδασκαλίας αποτελεί απαραίτητη παράμετρο για τη μάθηση παιδιών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
23/02/2017
Μια καλή δραστηριότητα για να ενισχύσουμε τη λεπτή κινητικότητα των παιδιών είναι να πιάνουν οδοντογλυφίδες μία-μία και να τις βάζουν ή να τις βγάζουν από ένα […]
19/02/2017
Ένας από τους βασικότερους στόχους της Α’ δημοτικού είναι η εκμάθηση της ανάγνωσης.
16/02/2017
Συστηματικές μελέτες έχουν δείξει ότι οι μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ)
14/02/2017
Παραγωγή γραπτού λόγου στο Δημοτικό (Παιδαγωγικό Υλικό)
09/02/2017
Ο εντοπισμός και η διάγνωση των παιδιών με διαταραχή της ανάγνωσης αποτελεί μεν το πρώτο βήμα αλλά δεν επαρκεί αν δεν ακολουθείται από άμεση παρέμβαση.
07/02/2017
Πόσες φορές δεν έχουμε αναρωτηθεί γονείς, φροντιστές, εκπαιδευτικοί και ειδικοί παιδαγωγοί για το ποιος είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος εκμάθησης στα παιδιά;
07/02/2017
Ημερίδα «Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ, Αυτισμός»
07/02/2017
Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες έχουν πολλές αιτίες. Για το λόγο αυτό, δεν είναι εύκολη υπόθεση η διάγνωσή τους και κρίνεται απαραίτητη η διαφοροδιάγνωση.
01/02/2017
01/02/2017
Οι ενδείξεις για την παρουσία δυσλεξίας είναι δυνατό να εμφανιστούν κατά την προσχολική ηλικία.
24/01/2017
Η λέξη σχολείο ετυμολογικά προερχόμενη από τη λέξη σχόλη, σημαίνει αργία, χρόνος ανάπαυσης ή απραξία.