07/02/2016
Η έρευνα έχει δείξει πως τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, κάνουν λάθη στην ορθογραφία που δεν διαφέρουν δραματικά, από αυτά των συνηθισμένων παιδιών.
31/01/2016
Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν πως τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αντιμετωπίζουν προβλήματα μόνο στα σχολικά μαθήματα.
31/01/2016
Ένα συχνό παράπονο που κάνουν τα παιδιά στους γονείς είναι ότι ενώ έχουν μελετήσει, όταν έρθει η στιγμή να γράψουν διαγώνισμα ή να εξεταστούν προφορικά στο […]
25/01/2016
Η Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία στα Μαθηματικά ορίζεται ως μια Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία που αφορά την εκμάθηση και κατανόηση της αριθμητικής και της περαιτέρω ανάπτυξης των μαθηματικών δεξιοτήτων.
21/01/2016
Μία συχνή αιτία εντάσεων μεταξύ γονέων και παιδιών είναι η αδιαφορία των παιδιών για το σχολικό διάβασμα με συνέπεια τις κακές σχολικές επιδόσεις.
07/01/2016
Κατά την προσπάθεια να επιτύχουμε το στόχο της παραγωγής λόγου σε παιδιά με Δυσλεξία και άλλες ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, πολλές ασκήσεις σε μορφή παιχνιδιού προκύπτουν ώστε […]
20/12/2015
Τα παιδιά μαθαίνουν τις βασικές έννοιες μέσα από την κίνηση του σώματος, την αλληλεπίδραση με άλλους ανθρώπους, την ενασχόληση με ποικίλα αντικείμενα και γενικά με αυτό […]
14/12/2015
Τα Κέντρα Λογοθεραπείας Ηπείρου διοργανώνουν σεμινάριο με θέμα:
29/11/2015
Οι δυσκολίες στο γραπτό λόγο μπορούν να διαγνωστούν πριν καν τα παιδιά μάθουν πως να γράφουν,
27/11/2015
Η Ελληνική Εταιρεία Υπηρεσιών σε συνεργασία με το Κέντρο Στήριξης Ιωάννης Ν. Παρασκευόπουλος διοργανώνει σεμινάριο με θέμα:
27/11/2015
Μαθησιακές δυσκολίες – Χρήσιμα έντυπα για εκπαιδευτικούς και γονείς:
20/11/2015
Τα περισσότερα παιδιά μέχρι τα δύο τους χρόνια έχουν πιάσει στα χέρια τους κάποιο μαρκαδόρο για να ζωγραφίσουν ή καλύτερα να μουτζουρώσουν μια σελίδα.
16/11/2015
Η ανάπτυξη του λεξιλογίου στα παιδιά είναι μια πρόκληση για τον γονιό και για τον δάσκαλο.
15/11/2015
Το δυσλεξικό παιδί χρειάζεται ειδική μεταχείριση στο διδακτικό του πρόγραμμα.
12/11/2015
Οι διαφορές στην ανατομία του εγκεφάλου δεν αποτελούν αιτία της δυσλεξίας, αλλά αποτέλεσμα των εμπειριών ανάγνωσης στα πρώτα χρόνια της ζωής, σύμφωνα με νέα μελέτη.