30/07/2017

Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες – Συνέντευξη στη Free Sunday

O επιστημονικός διευθυντής του Πρότυπου Κέντρου Ειδικών Θεραπειών «Παιδίων Πλεύση» Φώτης Παπαναστασίου μιλάει στη Free Sunday για τον ρόλο του ειδικού παιδαγωγού και τις ειδικές μαθησιακές […]
30/07/2017

Πολλαπλή χρήση υλικών σε μία εργοθεραπευτική συνεδρία (Παζλ)

Η θεραπευτική διαδικασία είναι ένα πολυσύνθετο και ποικιλόμορφο κολλάζ δεξιοτήτων, γνώσεων   και κατάλληλων υλικών.
26/07/2017

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία – Τι είναι και πώς εφαρμόζεται;

Στο χώρο της ειδικής αγωγής, η εργασία με μη τυπικούς μαθητές και κυρίως η διαφοροποίηση της διδασκαλίας αποτελούν ιστορικά θεμελιώδεις αρχές και οργανικά στοιχεία ανάπτυξης.
17/07/2017

Πρώιμη Παρέμβαση – Τι είναι; Σε ποιους απευθύνεται; Ποιοι την εφαρμόζουν;

Όπως γνωρίζουμε, κάποιες φορές ένα παιδί μπορεί να γεννηθεί με μια ειδική εκπαιδευτική ανάγκη ή αναπηρία , η οποία θα επηρεάσει με κάποιον τρόπο την ανάπτυξή του.
28/06/2017

Αποκτήστε Πιστοποίηση στις Μαθησιακές Δυσκολίες από το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά & τη Unicert

Αποκτήστε Πιστοποιημένη Επάρκεια στις Μαθησιακές Δυσκολίες από το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά & τη Unicert
14/06/2017

Αποκτήστε Πιστοποίηση στις Μαθησιακές Δυσκολίες από το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά & τη Unicert

Αποκτήστε Πιστοποιημένη Επάρκεια στις Μαθησιακές Δυσκολίες από το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά & τη Unicert
09/06/2017

Παιχνίδι για να μάθουν τα παιδιά τα γεωμετρικά σχήματα

Θα σας δείξουμε ένα παιχνίδι που μπορούμε να φτιάξουμε εύκολα μαζί με τα παιδιά και στη συνέχεια να παίξουμε.
09/06/2017

“Μαθησιακές Ευκολίες” – Πρόγραμμα Υποστήριξης και Παρέμβασης στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες τα τελευταία χρόνια αντιπροσωπεύουν ένα σοβαρό πρόβλημα για την εκπαιδευτική πραγματικότητα και έναν από τους πλέον καθοριστικούς παράγοντες της ακαδημαϊκής επιτυχίας των […]
21/05/2017

Πώς επηρεάζει η φωνολογική ενημερότητα την αναγνωστική ικανότητα των παιδιών;

Η σημαντικότερη δυσκολία στην επεξεργασία του γραπτού λόγου που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με δυσλεξία είναι η δυσκολία στην ανάγνωση.