24/06/2019

Μπορούμε να προδιαθέσουμε γνωστικά τον παιδικό εγκέφαλο;

Οι τελευταίες έρευνες στον τομέα της Νευροεπιστήμης, έχουν δείξει ότι πράγματι ο εγκέφαλος των ανθρώπων συνεχώς ανανεώνεται και προγραμματίζεται.
12/06/2019

“Μαθησιακές Ευκολίες” – Πρόγραμμα Υποστήριξης και Παρέμβασης στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες τα τελευταία χρόνια αντιπροσωπεύουν ένα σοβαρό πρόβλημα για την εκπαιδευτική πραγματικότητα και έναν από τους πλέον καθοριστικούς παράγοντες της ακαδημαϊκής επιτυχίας των μαθητών.
12/06/2019

Τι είναι η Ακουστική Επεξεργασία και η Διαταραχή Ακουστικής Επεξεργασίας;

Ο όρος «ακουστική επεξεργασία» αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο το κεντρικό νευρικό μας σύστημα (ΚΝΣ) χρησιμοποιεί τις πληροφορίες που λαμβάνει από την ακουστική οδό.
03/06/2019

Ολιστική παιδεία: γιατί αυτή η προσέγγιση είναι σημαντική για το μέλλον των παιδιών μας

Όταν μιλάμε για την αναθεώρηση και αναδιάρθρωση του τρέχοντος εκπαιδευτικού μας συστήματος,
23/05/2019

Τα βασικά κριτήρια για την ομαλή μετάβαση του παιδιού από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο (Σχολική Ετοιμότητα)

Τα τελευταία χρόνια ο όρος «σχολική ετοιμότητα» ακούγεται και χρησιμοποιείται πολύ συχνά.
23/05/2019

Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. Τι θα πρέπει να έχει κατακτήσει το παιδί;

Σε λίγες μέρες τα σχολεία κλείνουν και τα παιδιά θα ξεκουραστούν για τους επόμενους 3 μήνες χωρίς πρωινό ξύπνημα και υποχρεώσεις.