Ροή άρθρων

30/04/2017

Τα θετικά χαρακτηριστικά των παιδιών με ΔΕΠΥ

Συνήθως διαβάζουμε και αναλύουμε όλα τα αρνητικά που συνυπάρχουν με τη διάσπαση προσοχής, όλες τις δυσκολίες που έχουν τα παιδιά σε σχέση με το σχολείο και […]
30/04/2017

Τι είναι τελικά η Φωνολογική Ενημερότητα;

Φωνολογική ενημερότητα είναι η ικανότητα του ατόμου να αναγνωρίζει και να χειρίζεται με συνειδητό τρόπο τα φωνολογικά στοιχεία της γλώσσας,
27/04/2017

Αναπτυξιακή διαταραχή κινητικού συντονισμού: Τι είναι και πού οφείλεται;

Η διαταραχή του κινητικού συντονισμού μπορεί να οφείλεται σε κληρονομικά ή περιβαλλοντικά αίτια ή και σε συνδυασμό και των δύο αυτών παραγόντων.
21/04/2017

Νέες προοπτικές στην αποκατάσταση της βαρηκοΐας-κώφωσης

Νέες προοπτικές στην αποκατάσταση της βαρηκοΐας- κώφωσης ανοίγει η πρόοδος στους τομείς της ιατρικής τεχνολογίας.
20/04/2017

Τα δυσπρόσιτα σχολεία της Ειδικής Αγωγής στη Β/θμια

Από το σχολικό έτος 2017-2018 θα διπλασιάζουν οι εκπαιδευτικοί της Ειδικής Αγωγής τα μόρια της προϋπηρεσίας τους εφόσον υπηρετούν σε δυσπρόσιτα σχολεία.
18/04/2017

Τέλειοι γονείς: στόχος ή ουτοπία;

  Στις μέρες μας, η γονεϊκότητα συχνά συνοδεύεται από ενοχές. Ορισμένοι γονείς αισθάνονται πως δεν αφιερώνουν αρκετό χρόνο στα παιδιά τους,  συχνά λόγω της εργασίας τους.
17/04/2017

Τα δυσπρόσιτα σχολεία της Ειδικής Αγωγής στην Α/θμια

Από το νέο σχολικό έτος θα προσμετρούνται διπλά τα μόρια των δυσπρόσιτων σχολείων στην Ειδική Αγωγή σε Αθμια και Βθμια.
13/04/2017

Οδηγός για την αίτηση αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών 2017 -18

Αυτά λοιπόν που θα δηλώσετε αφού συμπληρώσετε τη Διεύθυνση Διαχείρισης Φακέλου είναι τα εξής:
13/04/2017

Πώς θα εκδοθεί η εγκύκλιος αναπληρωτών ΕΕΠ/ΕΒΠ (κριτήρια πρόσληψης)

Τη Μ.Τρίτη 11 Απριλίου, στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής πραγματοποιήθηκε συνάντηση του προϊσταμένου της Δ/νσης κου Κασσιανού και του ΔΣ της ΠΟΣΕΕΠΕΑ