Ροή άρθρων

22/10/2016

Στενάζουν τα ειδικά σχολεία, ΚΕΔΔΥ, ΕΔΕΑΥ…άφαντο το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό

Και όμως, μπορεί η Ειδική Αγωγή να αποτελεί προτεραιότητα του Υπουργείου Παιδείας,
19/10/2016

Η Ειδική Αγωγή θυσιάζεται στο βωμό της λογιστικής αντίληψης για την εκπαίδευση

Με λογιστικές λογικές και με τον προσφιλή τρόπο του παρελθόντος «μοιράστηκαν» και φέτος οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης σε δύο, τρία, ακόμα και σε πέντε παιδιά!
16/10/2016

Οι συνέπειες του δεσμού προσκόλλησης

Η ασφαλής ή ανασφαλής προσκόλληση ασκεί επίδραση στον τρόπο με τον οποίο το άτομο παρατηρεί και αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως παιδί και αργότερα ως ενήλικας […]
12/10/2016

Έγγραφο με διευκρινίσεις που αφορούν τη μείωση μαθητών σε τμήματα που έχουν μαθητές με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Σε απάντηση ερωτημάτων σχετικά με την εφαρμογή διατάξεων, που αφορούν τη μείωση μαθητών σε τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σας γνωρίζουμε […]
12/10/2016

Το 15% των θέσεων στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ θα καλύπτεται από άτομα με αναπηρίες

Νομοσχέδιο θα έρθει σύντομα στη Βούλη στο οποίο θα ενταχθεί διάταξη σύμφωνα με την οποία το 15% των θέσεων μέσω διαγωνισμών του ΑΣΕΠ θα καλύπτεται από […]
09/10/2016

Τα συχνότερα λάθη που οδηγούν σε μειωμένη δημιουργικότητα του παιδιού

Το βρέφος, κλείνοντας συνήθως τους 8 μήνες, αρχίζει να εξερευνά το περιβάλλον, αφού έχει κατακτήσει την ικανότητα να μετακινείται μόνο του εκεί που επιθυμεί το ίδιο.
09/10/2016

Όταν το άγχος αποθαρρύνει τη συμμετοχή του παιδιού στην τάξη

Πολλές φορές προσπαθώντας να μην πιέσουμε περαιτέρω ένα παιδί με έντονο άγχος και δισταγμό μέσα στην τάξη, υιοθετούμε συμπεριφορές που το προστατεύουν μεν από την έκθεσή […]
09/10/2016

Ο ρόλος της μάθησης στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Η μάθηση είναι ένα ψυχικό φαινόμενο το οποίο διέπει τις εκφάνσεις της ανθρώπινης συμπεριφοράς για αυτό και η αδιάλειπτη μαθησιακή διαδικασία επιφέρει μείζονος σημασίας αλλαγές τόσο […]