Ροή άρθρων
20/02/2017
Η σχολική άρνηση ή σχολική φοβία είναι μορφή συναισθηματικού στρες η οποία εκφράζεται μέσα από την άρνηση του παιδιού με ΔΑΦ να πάει στο σχολείο για […]
19/02/2017
Ένας από τους βασικότερους στόχους της Α’ δημοτικού είναι η εκμάθηση της ανάγνωσης.
16/02/2017
Συστηματικές μελέτες έχουν δείξει ότι οι μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ)
16/02/2017
Στη συνέχεια ακολουθούν οι αγγελίες της εβδομάδας (17/2/2017) που αφορούν την Ειδική Εκπαίδευση:
14/02/2017
Παραγωγή γραπτού λόγου στο Δημοτικό (Παιδαγωγικό Υλικό)
09/02/2017
Με την ολοκλήρωση των ιδρύσεων των σχολικών μονάδων, η Δνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
09/02/2017
Ο εντοπισμός και η διάγνωση των παιδιών με διαταραχή της ανάγνωσης αποτελεί μεν το πρώτο βήμα αλλά δεν επαρκεί αν δεν ακολουθείται από άμεση παρέμβαση.
09/02/2017
Στη συνέχεια ακολουθούν οι αγγελίες της εβδομάδας (10/2/2017) που αφορούν την Ειδική Εκπαίδευση:
07/02/2017
Πόσες φορές δεν έχουμε αναρωτηθεί γονείς, φροντιστές, εκπαιδευτικοί και ειδικοί παιδαγωγοί για το ποιος είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος εκμάθησης στα παιδιά;
07/02/2017
Ημερίδα «Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ, Αυτισμός»
07/02/2017
Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες έχουν πολλές αιτίες. Για το λόγο αυτό, δεν είναι εύκολη υπόθεση η διάγνωσή τους και κρίνεται απαραίτητη η διαφοροδιάγνωση.
04/02/2017
03/02/2017
Στη συνέχεια ακολουθούν οι αγγελίες της εβδομάδας (3/2/2017) που αφορούν την Ειδική Εκπαίδευση:
01/02/2017
01/02/2017
Οι ενδείξεις για την παρουσία δυσλεξίας είναι δυνατό να εμφανιστούν κατά την προσχολική ηλικία.