Ροή άρθρων

13/04/2017

Οδηγός για την αίτηση αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών 2017 -18

Αυτά λοιπόν που θα δηλώσετε αφού συμπληρώσετε τη Διεύθυνση Διαχείρισης Φακέλου είναι τα εξής:
13/04/2017

Πώς θα εκδοθεί η εγκύκλιος αναπληρωτών ΕΕΠ/ΕΒΠ (κριτήρια πρόσληψης)

Τη Μ.Τρίτη 11 Απριλίου, στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής πραγματοποιήθηκε συνάντηση του προϊσταμένου της Δ/νσης κου Κασσιανού και του ΔΣ της ΠΟΣΕΕΠΕΑ
12/04/2017

Από αύριο οι αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18; (γενικής ίσως και ειδικής αγωγής)

Μπορεί να είμαστε σε μέρες γιορτών όμως φαίνεται ότι στο Υπουργείο θέλουν άμεσα να ξεκινήσουν οι αιτήσεις των αναπληρωτών.
12/04/2017

Η συνέλευση του ΠΤΕΑ για την Υ.Α. για την πρόσληψη αναπληρωτών

Η Συνέλευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας συζήτησε την Απόφαση Αριθμ. 61048/Ε2 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1239/10-04-2017 που αφορά στη ρύθμιση θεμάτων […]
11/04/2017

Ποια ηλικία θεωρείται κρίσιμη για τη διαδικασία της μάθησης στα παιδιά;

Η ανάπτυξη του εγκεφάλου αφορά τόσο την ταχύτητα, δηλαδή το ρυθμό ανάπτυξής του, όσο τον τρόπο και την πολυπλοκότητα της λειτουργίας του.
11/04/2017

Εκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση για την πρόσληψη αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή

Εκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις δομές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης»,
07/04/2017

Δυσκολίες που μπορεί να εμφανίσει ένα παιδί με ελλείμματα στην ισορροπία και στον συντονισμό

  Μιλώντας για ισορροπία και κινητικό συντονισμό, αναφερόμαστε σε δεξιότητες αδρής κινητικότητας.
03/04/2017

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ημερίδα «Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠΥ & Αυτισμός»

Αθρόα ήταν η προσέλευση του κοινού στην ημερίδα που διοργάνωσε το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών “Παιδίων Πλεύση” με την υποστήριξη του Aegean College στον Πειραιά στη 1 Απριλίου 2017 […]
02/04/2017

Αναπτυξιακή εξέλιξη των δεξιοτήτων γραφής και τρόποι βελτίωσης της λαβής του παιδιού

H σύλληψη του μολυβιού είναι συνήθως το πιο προφανές σημάδι της λεπτής κινητικότητας σχετικά με το πώς εξελίσσεται η γραφοκινητική ανάπτυξη του παιδιού, και είναι παράλληλα […]