Ροή άρθρων

11/02/2022

Πολυαισθητηριακές Τεχνικές για δυσκολίες ανάγνωσης και γραφής

Έχει διαπιστωθεί ότι η πολυαισθητηριακή μέθοδος έχει θετικά αποτελέσματα στους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες, καθώς χρησιμοποιεί όλες τις αισθητηριακές οδούς(ακουστική,οπτική,κιναισθητική).
10/02/2022

Η επιθετικότητα του παιδιού – Αίτια & Αντιμετώπιση

Η επιθετικότητα και η βία ως εκδηλώσεις της ανθρώπινης συμπεριφοράς διαχρονικά, αποτελούν πολύ συχνό και πολυσήμαντο κοινωνικό φαινόμενο.
07/02/2022

Διαταραχές σίτισης και κατάποσης (Συμπτώματα & Αντιμετώπιση)

Δυσφαγία είναι η  δυσκολία στην κατάποση των τροφών ή των υγρών. Αυτό σημαίνει ότι απαιτείται περισσότερος χρόνος και μεγαλύτερη προσπάθεια προκειμένου να μετακινηθούν τα τρόφιμα ή […]
07/02/2022

Online παιχνίδι για την ενίσχυση της φωνολογικής ενημερότητας

Η φωνολογική ενημερότητα είναι η ικανότητα του παιδιού να κατανοεί πως μια πρόταση αποτελείται από μικρότερα μέρη, όπως συλλαβές, λέξεις, φωνήματα και να τα χειρίζεται συνειδητά.
02/02/2022

Διήγηση ιστοριών: ενθαρρύνοντας την προφορική και γραπτή αφήγηση

Η αφήγηση είναι η διήγηση ιστοριών. Είναι ένας από τους πολλούς τρόπους επικοινωνίας που χρησιμοποιείται καθημερινά καθώς αλληλεπιδρούμε ο ένας με τον άλλο.
27/01/2022

“Μαθαίνω να γράφω” – Υλικό με προγραφικές ασκήσεις και για την εκμάθηση των γραμμάτων

“Μαθαίνω να γράφω” – Υλικό με προγραφικές ασκήσεις και για την εκμάθηση των γραμμάτων