18/04/2015
18/04/2015
Ο τομέας Δια Βίου Εκπαίδευσης και το ΚΔΒΜ της Employ,
09/04/2015
Ο τομέας Δια Βίου Εκπαίδευσης και το ΚΔΒΜ της Employ,
28/03/2015
Αισθητικοκινητικά στοιχεία που επηρεάζουν την γραφή
19/03/2015
Πρόσκληση σε ανοιχτή ομιλία/συζήτηση με θέμα:
15/03/2015
Μία από τις συνήθεις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ή χωρίς Δυσλεξία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες είναι ο ορθός τονισμός των λέξεων.
08/03/2015
Πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε πως οι όροι-λέξεις που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν τις δυσκολίες στην ανάγνωση επηρεάζουν την πεποίθηση των εκπαιδευτικών για την ικανότητά τους στην αντιμετώπισή […]
24/02/2015
Η ακρίβεια με την οποία γίνονται οι κινήσεις των ματιών για την συλλογή πληροφοριών από το περιβάλλον είναι πολύ σημαντική.
20/02/2015
Ίσως θεωρείτε ότι μια βόλτα στη βιβλιοθήκη παρέα με το παιδί σας θα μπορούσε να ενισχύσει τις γλωσσικές του δεξιότητες.
03/02/2015
Για τα παιδιά με δυσλεξία και άλλες μαθησιακές δυσκολίες η εκμάθηση της ορθογραφίας είναι μια αποθαρρυντική και συχνά μη αποτελεσματική διαδικασία.
01/02/2015
Η Δυσλεξία εμπεριέχει στοιχεία από όλες τις μορφές των Μαθησιακών Δυσκολιών και γι’ αυτό θεωρείται η κυριότερη αυτών.
21/01/2015
Δραστηριότητες για την βελτίωση της περιγραφικής ικανότητας
20/01/2015
18/01/2015
Τα παιδιά καλούνται να διαβάζουν όλη μέρα στο σχολείο. Πολλά από τα παιδιά αυτά εκδηλώνουν μικρές ή μεγάλες δυσκολίες στην ανάγνωση.
08/01/2015