19/07/2015

Τεχνικές Διαχείρισης Μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες είναι ένας γενικός όρος που αναφέρεται σε μια ανομοιογενή ομάδα διαταραχών,
14/07/2015

35 Παιδαγωγικές τακτικές ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης ενός παιδιού

Τι είναι η αυτοπεποίθηση; H αυτοπεποίθηση δεν είναι η εγωκεντρική, ναρκισσιστική αίσθηση έπαρσης και ανωτερότητας.
13/07/2015

Πώς τα παιδιά δεν θα ξεχάσουν το καλοκαίρι όσα έμαθαν το χειμώνα στο σχολείο

Το καλοκαίρι είναι (και πρέπει να είναι) περίοδος διακοπών, ξεγνοιασιάς και διασκέδασης για όλους, μικρούς και μεγάλους.
09/07/2015

Πώς επηρεάζει η εργασιακή μνήμη τις σχολικές επιδόσεις;

Η μειωμένη εργασιακή μνήμη, και όχι η χαμηλή ευφυΐα, μπορεί να είναι ο λόγος για τον οποίο πολλά παιδιά αποτυγχάνουν στο σχολείο, αναφέρουν Βρετανοί επιστήμονες.
26/06/2015

Παιχνίδια-Τεχνικές διαχείρισης θυμού για παιδιά

Στη συνέχεια παρουσιάζονται 3  παιχνίδια/τεχνικές με τα οποία μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να διαχειριστούν το θυμό τους:
21/06/2015

Μαθησιακές Δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση-Αξιολόγηση και Στρατηγικές Αντιμετώπισης

Στους παρακάτω συνδέσμους θα βρείτε υλικό για αξιολόγηση κι αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών για μαθητές που φοιτούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση:
20/06/2015

Φοιτήτρια με Μαθησιακές Δυσκολίες και ΔΕΠΥ αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τις σπουδές της

Η πρώην φοιτήτρια του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης Sophie Spector ισχυρίζεται ότι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τις σπουδές της λόγω των μαθησιακών δυσκολιών που αντιμετώπιζε.
01/06/2015

9 τρόποι για να παρακινήσουμε ένα “τεμπέλικο” παιδί

Πριν βιαστείτε να χαρακτηρίσετε το παιδί σας τεμπέλη, σκεφτείτε απλώς μήπως αυτή η «οκνηρία» του οφείλεται σε κάτι άλλο πέρα από την προσωπικότητά του!
01/06/2015

Η Δυσλεξία δεν σχετίζεται με την όραση

Η διόρθωση τυχόν προβλημάτων όρασης στα παιδιά με δυσλεξία είναι απίθανο να τα βοηθήσει να ξεπεράσουν τη μαθησιακή δυσκολία τους, αναφέρουν επιστήμονες από τη Βρετανία. 
26/05/2015

Προβλήματα παραγωγής γραπτού λόγου στο δημοτικό

Η παραγωγή ενός επικοινωνιακού κειμένου είναι μια δύσκολη, σύνθετη και πολύπλοκη διαδικασία με την οποία ο μαθητής έρχεται αντιμέτωπος με την είσοδό του στη σχολική τάξη.