03/01/2018
Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες τα τελευταία χρόνια αντιπροσωπεύουν ένα σοβαρό πρόβλημα για την εκπαιδευτική πραγματικότητα
03/01/2018
Η οργάνωση της μελέτης για το σχολείο είναι καθοριστικής σημασίας για την επίδοση του παιδιού στο σχολείο αλλά και για τη σχέση που θα αναπτύξει με το διάβασμα […]
30/12/2017
Στην έρευνα που αφορά στην ειδική αγωγή και ιδιαίτερα τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, έχουν διατυπωθεί και αναπτυχθεί θεωρίες που έχουν ως στόχο να εξηγήσουν την […]
20/12/2017
Η περίοδος των Χριστουγέννων μπορεί να γίνει αφορμή για δημιουργικές ιδέες γραπτού λόγου.
19/12/2017
Στα παιδιά με δυσκολίες είναι άκρως απαραίτητο να δίνονται πολλαπλές ευκαιρίες για εμπειρίες γραφής με διαφορετικές μορφές γραπτού λόγου.
13/12/2017
Τα προβλήματα συμπεριφοράς των μαθητών που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στην τάξη είναι ποικίλα και διαφέρουν στη μορφή και την ένταση.
11/12/2017
Μέσα στη τάξη μου έχω αρκετούς μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Στις διαγνώσεις τους προτείνεται ως τρόπος αξιολόγησης, οι προφορικές εξετάσεις, ο μεικτός τρόπος ή εναλλακτικοί τρόποι […]
07/12/2017
Είναι εξαιρετικά σύνηθες για ένα παιδί στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού να αντιστρέφει τα γράμματα,
29/11/2017
Ένας εναλλακτικός τρόπος παρέμβασης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες είναι η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου.
26/11/2017
“Εκτελεστικές δεξιότητες”/”Εκτελεστικές λειτουργίες”. Τι είναι;
14/11/2017
Δεν είναι λίγες οι φορές που οι γονείς έρχονται αντιμέτωποι με μια καινούρια μαθηματική έννοια ή πρόβλημα
13/11/2017
Η ορθογραφία πολλές φορές θεωρείται επίπονη διαδικασία για τα παιδιά.
02/11/2017
Στη σύγχρονη έρευνα, τέσσερα είναι τα κυριότερα νευροψυχολογικά πρότυπα θεραπείας της δυσλεξίας.
29/10/2017
Οι μαθησιακές δυσκολίες, ως μια «διαφορετικότητα» που παρουσιάζεται στα πρώτα σχολικά χρόνια του παιδιού, έχει σοβαρές ψυχολογικές, εκπαιδευτικές και κοινωνικές συνέπειες στη ζωή του.
18/10/2017
Η ικανότητα να γράφουμε είναι μια πιο σύνθετη ικανότητα από όσο νομίζουμε.