Ροή άρθρων

05/11/2018

Τα αδέρφια παιδιών που έχουν λάβει τη διάγνωση των Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)

Οι γονείς οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με οποιαδήποτε διάγνωση που λαμβάνει το παιδί τους, πρέπει να ανταπεξέλθουν σε μια νέα πραγματικότητα.
29/10/2018

“Μαθησιακές Ευκολίες” – Πρόγραμμα Υποστήριξης και Παρέμβασης στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες τα τελευταία χρόνια αντιπροσωπεύουν ένα σοβαρό πρόβλημα
29/10/2018

Κατανόηση προφορικού λόγου: στρατηγικές για μαθητές

Οι στρατηγικές απευθύνονται σε συγκεκριμένες και τυπικές δυσκολίες που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μαθητές με λεκτικά προβλήματα,
18/10/2018

Η δυσκολία στην κιναισθησία και πώς επηρεάζει τη γραφή

Τι ονομάζεται κιναισθησία; Κιναισθησία ορίζεται ως η ικανότητα που διαθέτουμε για να αναγνωρίζουμε την διαδρομή και την κατεύθυνση των κινήσεων που κάνουν οι αρθρώσεις μας. 
12/10/2018

Ισορροπία & συντονισμός κινήσεων: Οι δύο απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των γνωστικών δεξιοτήτων

Τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να γίνεται γνωστό στο ευρύ κοινό οτι η ισορροπία,
09/10/2018

Συμβουλές για γονείς, εκπαιδευτικούς και θεραπευτές παιδιών με Υπερκινητικότητα

Κάθε παιδί είναι μοναδικό και έχει τον δικό του τρόπο διαχείρισης  συναισθηματικών αναγκών, μάθησης και  αλληλεπίδρασης.
09/10/2018

Σχολική ανωριμότητα: Τι είναι και πώς μπορούμε να την αξιολογήσουμε

Με τον όρο σχολική ανωριμότητα περιγράφεται ένα εύρος από δυσκολίες που μπορεί να παρουσιάζει ένας μαθητής.