Ροή άρθρων

21/11/2018

Μονάδες που εκδίδουν πιστοποιητικά ύστερα από διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών (επικαιροποιημένος πίνακας 11/2018)

Στο αρχείο που ακολουθεί θα βρείτε τον επικαιροποιημένο πίνακα (Νοέμβριος 2018)
16/11/2018

Διαγωνισμός: Κερδίστε 10 διπλές προσκλήσεις για την παιδική παράσταση του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού “Οι ιστορίες του παππού Αριστοφάνη”

Το eidikospaidagogos.gr σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού προσφέρει στους αναγνώστες του
14/11/2018

Με τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στη Θεσσαλονίκη με εισηγητή τον κο Φώτη Παπαναστασίου

Στην κατάμεστη αίθουσα «Ολυμπία» του Grand Hotel Palace,
13/11/2018

Τα 3 βήματα για αποδοτικότερη σχολική μελέτη

Δοκιμάστε να εφαρμόσετε τα τρία βήματα που παραθέτω παρακάτω,  ώστε η καθημερινή μελέτη να γίνεται πιο εύκολη και αποτελεσματική.
12/11/2018

Τα 5 στάδια της εξέλιξης της ζωγραφικής ικανότητας των παιδιών

Μέσα από τη ζωγραφική το παιδί αποτυπώνει αυτό που βλέπει και νιώθει με τον τρόπο που το αντιλαμβάνεται.
07/11/2018

Μονάδες που εκδίδουν πιστοποιητικά ύστερα από διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών

Στο αρχείο που ακολουθεί θα βρείτε τον επικαιροποιημένο πίνακα (4/2018) με τις μονάδες αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας οι οποίες εκδίδουν πιστοποιητικά ύστερα από διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών.
05/11/2018

Αισθητηριακές διαταραχές σε παιδιά: Τι είναι και πώς τις αντιλαμβανόμαστε στη νηπιακή ηλικία;

Οι γονείς περιγράφουν συνήθως το παιδί τους ως δύσκολο παιδί καθώς οι περισσότεροι αγνοούν τον επιστημονικό όρο αισθητηριακή διαταραχή.
05/11/2018

Τα αδέρφια παιδιών που έχουν λάβει τη διάγνωση των Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)

Οι γονείς οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με οποιαδήποτε διάγνωση που λαμβάνει το παιδί τους, πρέπει να ανταπεξέλθουν σε μια νέα πραγματικότητα.
29/10/2018

“Μαθησιακές Ευκολίες” – Πρόγραμμα Υποστήριξης και Παρέμβασης στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες τα τελευταία χρόνια αντιπροσωπεύουν ένα σοβαρό πρόβλημα
29/10/2018

Κατανόηση προφορικού λόγου: στρατηγικές για μαθητές

Οι στρατηγικές απευθύνονται σε συγκεκριμένες και τυπικές δυσκολίες που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μαθητές με λεκτικά προβλήματα,