Ροή άρθρων
16/06/2015
14/06/2015
ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΦΟΡΟΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ(ΚΕ.Δ.Δ.Υ.)
14/06/2015
Τα τελευταία χρόνια η ελληνική κοινωνία έχει αποκτήσει πολυεθνικό χαρακτήρα με συνέπεια την ύπαρξη μιας πολιτισμικής και γλωσσικής πολλαπλότητας (Καμπανάρου, 2008).
13/06/2015
Το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων της Α’ και Β΄ Δημοτικού γίνεται το πρώτο πλήρως προσβάσιμο βιβλίο για κωφούς και βαρήκοους μαθητές.
13/06/2015
Με τη λήξη του διδακτικού έτους, οι Προϊστάμενοι και Διευθυντές Σχολικών Μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
10/06/2015
Στο «Erasmus+» εντάσσεται το Θεραπευτήριο Χρονίων Παθήσεων Τρικάλων, διαμέσου ενός σημαντικού δικτύου που δημιουργήθηκε με άλλες δύο ευρωπαϊκές χώρες.
07/06/2015
Συχνά οι γονείς αναρωτιούνται πώς θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του λόγου του παιδιού τους χωρίς συνεχώς να το ρωτάνε «τι είναι αυτό;»
07/06/2015
Η έλλειψη προσοχής, η υπερκινητικότητα και η παρορμητική συμπεριφορά των παιδιών με ΔΕΠΥ μπορεί να οδηγήσει σε κοινωνικά προβλήματα.
01/06/2015
Πριν βιαστείτε να χαρακτηρίσετε το παιδί σας τεμπέλη, σκεφτείτε απλώς μήπως αυτή η «οκνηρία» του οφείλεται σε κάτι άλλο πέρα από την προσωπικότητά του!
01/06/2015
Το κλάμα του μωρού σας αποτελεί ένα εμφανέστατο σημάδι ότι κάτι δεν πάει καλά με το μικρό σας.
01/06/2015
Η διόρθωση τυχόν προβλημάτων όρασης στα παιδιά με δυσλεξία είναι απίθανο να τα βοηθήσει να ξεπεράσουν τη μαθησιακή δυσκολία τους, αναφέρουν επιστήμονες από τη Βρετανία.
31/05/2015
Πρόληψη Ο ευκολότερος τρόπος για να αντιμετωπίσετε μια κρίση υστερίας είναι να αποτρέψετε την εμφάνιση της.
31/05/2015
Στην παγκόσμια αγορά διατίθεται από σήμερα το νέο τεστ Veracity του Ινστιτούτου Νευρολογίας και Γενετικής Κύπρου (ΙΝΓΚ), μια μη επεμβατική προγεννητική διάγνωση για το σύνδρομο Down.
27/05/2015
Κάποιες φορές είναι πραγματική πρόκληση για ένα παιδί με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) να συγκεντρωθεί σε κάτι.
26/05/2015
Η παραγωγή ενός επικοινωνιακού κειμένου είναι μια δύσκολη, σύνθετη και πολύπλοκη διαδικασία με την οποία ο μαθητής έρχεται αντιμέτωπος με την είσοδό του στη σχολική τάξη.