11/04/2017

Ποια ηλικία θεωρείται κρίσιμη για τη διαδικασία της μάθησης στα παιδιά;

Η ανάπτυξη του εγκεφάλου αφορά τόσο την ταχύτητα, δηλαδή το ρυθμό ανάπτυξής του, όσο τον τρόπο και την πολυπλοκότητα της λειτουργίας του.
07/04/2017

Δυσκολίες που μπορεί να εμφανίσει ένα παιδί με ελλείμματα στην ισορροπία και στον συντονισμό

  Μιλώντας για ισορροπία και κινητικό συντονισμό, αναφερόμαστε σε δεξιότητες αδρής κινητικότητας.
02/04/2017

Αναπτυξιακή εξέλιξη των δεξιοτήτων γραφής και τρόποι βελτίωσης της λαβής του παιδιού

H σύλληψη του μολυβιού είναι συνήθως το πιο προφανές σημάδι της λεπτής κινητικότητας σχετικά με το πώς εξελίσσεται η γραφοκινητική ανάπτυξη του παιδιού, και είναι παράλληλα […]
30/03/2017

Τα στάδια εξέλιξης του παιχνιδιού και πώς βοηθούν την ανάπτυξη των παιδιών

Τα παιδιά… παίζουν! Με αυτό τον τρόπο μαθαίνουν και ανακαλύπτουν το σώμα τους, τους άλλους ανθρώπους, τα συναισθήματά τους και το περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται.
19/03/2017

Μνημονικές τεχνικές για να θυμούνται τα παιδιά τα μαθήματα

Οι εκπαιδευτικοί καλό είναι να χρησιμοποιούν διάφορους έξυπνους τρόπους, που βοηθούν τα παιδιά να θυμούνται ονόματα και άλλα δύσκολα στοιχεία των μαθημάτων.
07/03/2017

Αργεί να μιλήσει το παιδί; Τι πρέπει να γνωρίζετε

Τα παιδιά αναπτύσσονται με το δικό τους ρυθμό και αυτό ισχύει και για την ομιλία, όπως και για κάθε άλλη πλευρά της ανάπτυξής τους.
07/03/2017

Τεχνικές για να θυμούνται καλύτερα οι μαθητές τα μαθήματά τους

Πώς οι μαθητές με μικρά τρικ μπορούν να αποθηκεύσουν γνώσεις και την κατάλληλη στιγμή να τις ανακαλέσουν και να τις χρησιμοποιήσουν με επιτυχία;
06/03/2017

6 Μαρτίου: Παγκόσμια Ημέρα κατά του ενδοσχολικού εκφοβισμού & ενδοσχολικής βίας

Η 6 Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.
05/03/2017

Είσοδος Ελεύθερη – Ομάδα Γονέων με θέμα: «Τα παιδιά μεγαλώνουν με αγάπη και όρια»

Η θέσπιση ορίων αποτελεί καθημερινή υπόθεση στα πλαίσια άσκησης Γονεϊκού Ρόλου, και συνήθως αφορά όλες τις ηλικίες των παιδιών.
20/02/2017

Σχολική φοβία κι αυτισμός

Η σχολική άρνηση ή σχολική φοβία είναι μορφή συναισθηματικού στρες η οποία εκφράζεται μέσα από την άρνηση του παιδιού με ΔΑΦ να πάει στο σχολείο για […]