11/04/2017
Η ανάπτυξη του εγκεφάλου αφορά τόσο την ταχύτητα, δηλαδή το ρυθμό ανάπτυξής του, όσο τον τρόπο και την πολυπλοκότητα της λειτουργίας του.
07/04/2017
Μιλώντας για ισορροπία και κινητικό συντονισμό, αναφερόμαστε σε δεξιότητες αδρής κινητικότητας.
02/04/2017
Γύρω στην ηλικία των τεσσάρων, πολλά πράγματα αρχίζουν να συμβαίνουν ή να αλλάζουν σε ένα νήπιο.
02/04/2017
H σύλληψη του μολυβιού είναι συνήθως το πιο προφανές σημάδι της λεπτής κινητικότητας σχετικά με το πώς εξελίσσεται η γραφοκινητική ανάπτυξη του παιδιού, και είναι παράλληλα […]
30/03/2017
Τα παιδιά… παίζουν! Με αυτό τον τρόπο μαθαίνουν και ανακαλύπτουν το σώμα τους, τους άλλους ανθρώπους, τα συναισθήματά τους και το περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται.
19/03/2017
Οι εκπαιδευτικοί καλό είναι να χρησιμοποιούν διάφορους έξυπνους τρόπους, που βοηθούν τα παιδιά να θυμούνται ονόματα και άλλα δύσκολα στοιχεία των μαθημάτων.
16/03/2017
Ο ερχομός ενός παιδιού γεμίζει αναμφίβολα με χαρά αλλά και με άγχος τους γονείς.
07/03/2017
Τα παιδιά αναπτύσσονται με το δικό τους ρυθμό και αυτό ισχύει και για την ομιλία, όπως και για κάθε άλλη πλευρά της ανάπτυξής τους.
07/03/2017
Πώς οι μαθητές με μικρά τρικ μπορούν να αποθηκεύσουν γνώσεις και την κατάλληλη στιγμή να τις ανακαλέσουν και να τις χρησιμοποιήσουν με επιτυχία;
06/03/2017
Η 6 Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.
05/03/2017
Η θέσπιση ορίων αποτελεί καθημερινή υπόθεση στα πλαίσια άσκησης Γονεϊκού Ρόλου, και συνήθως αφορά όλες τις ηλικίες των παιδιών.
27/02/2017
Η δειλία στο χώρο του σχολείου, ως φαινόμενο, έχει αρχίσει να διερευνάται συστηματικά τα τελευταία μόλις χρόνια.
20/02/2017
Η σχολική άρνηση ή σχολική φοβία είναι μορφή συναισθηματικού στρες η οποία εκφράζεται μέσα από την άρνηση του παιδιού με ΔΑΦ να πάει στο σχολείο για […]
19/02/2017
Ένας από τους βασικότερους στόχους της Α’ δημοτικού είναι η εκμάθηση της ανάγνωσης.
16/02/2017
Συστηματικές μελέτες έχουν δείξει ότι οι μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ)