06/09/2017

10 Πολυαισθητηριακές Δραστηριότητες με τουβλάκια lego

Πολλές φορές, η πολλαπλή χρήση ενός αντικειμένου μπορεί να χρειαστεί σε όλους τους επαγγελματίες που ασχολούνται με την ειδική αγωγή και την αναπηρία.
27/08/2017

Το παιχνίδι κι η εφαρμογή του στην θεραπευτική συνεδρία

Οι θεωρίες που αφορούν στο παιχνίδι και στη σημαντικότητα αυτού για την ανάπτυξη ενός ανθρώπου είναι τόσες πολλές που δεν θα μπορούσαν να χωρέσουν όλες εδώ.
16/08/2017

Οι κατάλογοι σχολείων Ε.Α.Ε. Α/θμιας και Βθμιας και ΚΕΔΔΥ σε όλη τη χώρα

Η ιστοσελίδα seepea-stella.blogspot.gr δημοσίευσε καταλόγους σχολείων Ε.Α.Ε. και ΚΕΔΔΥ σε όλη τη χώρα με πλήρη στοιχεία επικοινωνίας
16/08/2017

Ποια νέα σχολεία θα λειτουργήσουν το 2017-2018 στην Ειδική Αγωγή

Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας ιδρύονται, από το σχολικό έτος 2017-2018, οι Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ)
16/08/2017

Πότε θα μειώνεται ο αριθμός των μαθητών σε τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Το Υπουργείο Παιδείας με διάταξη που ψηφίστηκε τον Φεβρουάριο (ν.4452/2017 άρθ.11)
08/08/2017

Χαρτί και μολύβι: η πολλαπλή χρήση τους σε μία συνεδρία

Μία οποιαδήποτε θεραπευτική συνεδρία απαιτεί μία καλή προετοιμασία, πολλή σκέψη και την ικανότητα άμεσης προσαρμογής σε ξαφνικές αλλαγές και καταστάσεις.
30/07/2017

Πολλαπλή χρήση υλικών σε μία εργοθεραπευτική συνεδρία (Παζλ)

Η θεραπευτική διαδικασία είναι ένα πολυσύνθετο και ποικιλόμορφο κολλάζ δεξιοτήτων, γνώσεων   και κατάλληλων υλικών.
26/07/2017

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία – Τι είναι και πώς εφαρμόζεται;

Στο χώρο της ειδικής αγωγής, η εργασία με μη τυπικούς μαθητές και κυρίως η διαφοροποίηση της διδασκαλίας αποτελούν ιστορικά θεμελιώδεις αρχές και οργανικά στοιχεία ανάπτυξης.
24/07/2017

Ένα σχολείο για όλους

Τα τελευταία χρόνια, απώτερος σκοπός πολλών χωρών είναι να δημιουργήσουν ένα εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο κυριαρχεί η ιδέα της συμπερίληψης.
17/07/2017

Πρώιμη Παρέμβαση – Τι είναι; Σε ποιους απευθύνεται; Ποιοι την εφαρμόζουν;

Όπως γνωρίζουμε, κάποιες φορές ένα παιδί μπορεί να γεννηθεί με μια ειδική εκπαιδευτική ανάγκη ή αναπηρία , η οποία θα επηρεάσει με κάποιον τρόπο την ανάπτυξή του.
19/03/2017

Οι μαθησιακές ανάγκες των παιδιών με ήπια νοητική υστέρηση

Ο προσδιορισμός του τι ακριβώς συμβαίνει με τη γνωστική διαδικασία στα άτομα με νοητική υστέρηση και τι είναι εκείνο που δυσκολεύει τη μάθηση αποτελεί αντικείμενο πολλών […]
23/02/2017

Δραστηριότητα με οδοντογλυφίδες για την ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας

Μια καλή δραστηριότητα για να ενισχύσουμε τη λεπτή κινητικότητα των παιδιών είναι να πιάνουν οδοντογλυφίδες μία-μία και να τις βάζουν ή να τις βγάζουν από ένα […]
13/12/2016

Η σημασία της συμμετοχής όλων των παιδιών στο μάθημα

Κοινή παραδοχή αποτελεί το γεγονός ότι όλοι οι μαθητές μηδενός εξαιρουμένου έχουν τα ίδια δικαιώματα απέναντι στη μάθηση και την εκπαίδευση.
30/10/2016

Νοητική υστέρηση και δείκτης νοημοσύνης

Αρχικά, καλό είναι να αναφέρουμε πως είναι σημαντικά δύσκολο να εκτιμηθεί το πόσο συχνά εμφανίζεται η νοητική υστέρηση σε ενήλικες και ανηλίκους.