06/09/2017
Πολλές φορές, η πολλαπλή χρήση ενός αντικειμένου μπορεί να χρειαστεί σε όλους τους επαγγελματίες που ασχολούνται με την ειδική αγωγή και την αναπηρία.
27/08/2017
Οι θεωρίες που αφορούν στο παιχνίδι και στη σημαντικότητα αυτού για την ανάπτυξη ενός ανθρώπου είναι τόσες πολλές που δεν θα μπορούσαν να χωρέσουν όλες εδώ.
16/08/2017
Η ιστοσελίδα seepea-stella.blogspot.gr δημοσίευσε καταλόγους σχολείων Ε.Α.Ε. και ΚΕΔΔΥ σε όλη τη χώρα με πλήρη στοιχεία επικοινωνίας
16/08/2017
Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας ιδρύονται, από το σχολικό έτος 2017-2018, οι Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ)
16/08/2017
Το Υπουργείο Παιδείας με διάταξη που ψηφίστηκε τον Φεβρουάριο (ν.4452/2017 άρθ.11)
08/08/2017
Μία οποιαδήποτε θεραπευτική συνεδρία απαιτεί μία καλή προετοιμασία, πολλή σκέψη και την ικανότητα άμεσης προσαρμογής σε ξαφνικές αλλαγές και καταστάσεις.
30/07/2017
Η θεραπευτική διαδικασία είναι ένα πολυσύνθετο και ποικιλόμορφο κολλάζ δεξιοτήτων, γνώσεων και κατάλληλων υλικών.
26/07/2017
Στο χώρο της ειδικής αγωγής, η εργασία με μη τυπικούς μαθητές και κυρίως η διαφοροποίηση της διδασκαλίας αποτελούν ιστορικά θεμελιώδεις αρχές και οργανικά στοιχεία ανάπτυξης.
24/07/2017
Τα τελευταία χρόνια, απώτερος σκοπός πολλών χωρών είναι να δημιουργήσουν ένα εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο κυριαρχεί η ιδέα της συμπερίληψης.
17/07/2017
Όπως γνωρίζουμε, κάποιες φορές ένα παιδί μπορεί να γεννηθεί με μια ειδική εκπαιδευτική ανάγκη ή αναπηρία , η οποία θα επηρεάσει με κάποιον τρόπο την ανάπτυξή του.
19/03/2017
Ο προσδιορισμός του τι ακριβώς συμβαίνει με τη γνωστική διαδικασία στα άτομα με νοητική υστέρηση και τι είναι εκείνο που δυσκολεύει τη μάθηση αποτελεί αντικείμενο πολλών […]
23/02/2017
Μια καλή δραστηριότητα για να ενισχύσουμε τη λεπτή κινητικότητα των παιδιών είναι να πιάνουν οδοντογλυφίδες μία-μία και να τις βάζουν ή να τις βγάζουν από ένα […]
28/01/2017
13/12/2016
Κοινή παραδοχή αποτελεί το γεγονός ότι όλοι οι μαθητές μηδενός εξαιρουμένου έχουν τα ίδια δικαιώματα απέναντι στη μάθηση και την εκπαίδευση.
30/10/2016
Αρχικά, καλό είναι να αναφέρουμε πως είναι σημαντικά δύσκολο να εκτιμηθεί το πόσο συχνά εμφανίζεται η νοητική υστέρηση σε ενήλικες και ανηλίκους.