23/11/2017
Πότε πρέπει ένα παιδί να επισκεφτεί έναν ειδικό λόγου για μια αξιολόγηση; Διαβάστε στο κείμενο που ακολουθεί μερικά από τα συμπτώματα για τα οποία συχνά οι […]
16/11/2017
Ποια είναι τα αναπτυξιακά στάδια επικοινωνίας στη βρεφική και νηπιακή ηλικία;
15/10/2017
Μία θεραπευτική διαδικασία απαιτεί την ύπαρξη ανθρώπων με συγκεκριμένες γνώσεις αλλά και μία συνεχή θέληση για μάθηση και συμμετοχή.
16/09/2017
Η σωστή επικοινωνία με τους γονείς είναι ένα από τα σημαντικότερα βήματα ενός θεραπευτικού πλάνου.
08/09/2017
Ο ερχομός ενός παιδιού γεμίζει αναμφίβολα με χαρά αλλά και με άγχος τους γονείς.
31/08/2017
Αρκετά συχνά, παιδιά μεταξύ 2 και 5 ετών εμφανίζουν αυτό που οι ειδικοί ονομάζουμε «παιδικό τραυλισμό».
06/08/2017
Πολλές θεραπευτικές συνεδρίες ακολουθώντας, πολλές φορές, μία ιατροκεντρική προσέγγιση, βλέπουν τον θεραπευόμενο κι όχι το παιδί, βλέπουν τη διάγνωση κι όχι τον άνθρωπο.
02/08/2017
Τα μωρά έχουν ένα έμφυτο ενδιαφέρον για την ανθρώπινη φωνή και μια φυσική τάση να ακούν και να επικεντρώνονται όταν κάποιος μιλάει.
17/07/2017
Όπως γνωρίζουμε, κάποιες φορές ένα παιδί μπορεί να γεννηθεί με μια ειδική εκπαιδευτική ανάγκη ή αναπηρία , η οποία θα επηρεάσει με κάποιον τρόπο την ανάπτυξή του.
16/07/2017
Οι Μαθησιακές Δυσκολίες (Μ.Δ.) αποτελούν τα τελευταία χρόνια ένα πρόβλημα αιχμής για την ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, που αφορά χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες και απασχολεί με ένταση […]
11/06/2017
Η εκπαιδευτική αξιολόγηση των ιδιαίτερων αναγκών των μαθητών που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού είναι ένας από τους κυριότερους παράγοντες που καθορίζουν την αποτελεσματική διδασκαλία και […]
28/05/2017
Πολλοί είναι οι γονείς που ρωτάνε πώς μπορούν να βοηθήσουν το παιδί τους στην ανάπτυξη του λόγου του, ακόμα και από τον πρώτο καιρό της γέννησης […]
03/05/2017
Όταν οι γονείς παρατηρούν στο παιδί σημεία που σχετίζονται με την ανάπτυξη ή τη συμπεριφορά του που τους εμπνέουν ανησυχία, συνήθως έχουν δίκιο.
16/03/2017
Ο ερχομός ενός παιδιού γεμίζει αναμφίβολα με χαρά αλλά και με άγχος τους γονείς.
07/03/2017
Τα παιδιά αναπτύσσονται με το δικό τους ρυθμό και αυτό ισχύει και για την ομιλία, όπως και για κάθε άλλη πλευρά της ανάπτυξής τους.