Δημοφιλή άρθρα

29/10/2017

Οι ψυχολογικές επιπτώσεις των μαθησιακών δυσκολιών

Οι μαθησιακές δυσκολίες, ως μια «διαφορετικότητα» που παρουσιάζεται στα πρώτα σχολικά χρόνια του παιδιού, έχει σοβαρές ψυχολογικές, εκπαιδευτικές και κοινωνικές συνέπειες στη ζωή του.
25/09/2017

Εφημερίδα FreeSunday: Μύθοι & Αλήθειες για τις Μαθησιακές Δυσκολίες

Οι  Μαθησιακές Δυσκολίες τα τελευταία χρόνια αντιπροσωπεύουν ένα σοβαρό πρόβλημα για την εκπαιδευτική πραγματικότητα και έναν από τους πλέον καθοριστικούς παράγοντες της ακαδημαϊκής επιτυχίας των μαθητών.
06/09/2017

Εφημερίδα FreeSunday: Τεχνικές διαχείρισης θυμού & επιθετικότητας για παιδιά

Ο θυμός είναι από τα συναισθήματα που τα περισσότερα παιδιά δυσκολεύονται να κατανοήσουν και να διαχειριστούν. 
14/06/2017

Αποκτήστε Πιστοποίηση στις Μαθησιακές Δυσκολίες από το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά & τη Unicert

Αποκτήστε Πιστοποιημένη Επάρκεια στις Μαθησιακές Δυσκολίες από το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά & τη Unicert
04/06/2017

Εφημερίδα FreeSunday: Τα προειδοποιητικά σημάδια και τα συμπτώματα του αυτισμού σε κάθε ηλικία

Ο αυτισμός είναι μια πολύπλοκη αναπτυξιακή διαταραχή που συνήθως εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της πρώιμης παιδικής ηλικίας, αν και τα λειτουργικά προβλήματα μπορούν να εμφανιστούν αργότερα.
27/02/2017

Πολυαισθητηριακές Τεχνικές για τη διδασκαλία των Μαθηματικών

Η Πολυαισθητηριακή Προσέγγιση της διδασκαλίας αποτελεί απαραίτητη παράμετρο για τη μάθηση παιδιών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
05/09/2016

Εφημερίδα Real: Σχολική ετοιμότητα: Πότε το παιδί είναι έτοιμο για την Α’ Δημοτικού;

Τα τελευταία χρόνια ο όρος “σχολική ετοιμότητα” ακούγεται και χρησιμοποιείται πολύ συχνά.
25/06/2016

“Μπάσκετ ορθογραφίας” : Μια τεχνική για την αντιμετώπιση των δυσκολιών στην ορθογραφία

Η ανάπτυξη της ορθογραφημένης γραφής των παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες ακολουθεί την ίδια αναπτυξιακή πορεία με αυτή των παιδιών χωρίς μαθησιακά προβλήματα, 
29/05/2016

“Στικς Αφήγησης” – Μια αποτελεσματική τεχνική για την κατανόηση κειμένου

Η πολυαισθητηριακή διδασκαλία είναι ένας τρόπος διδασκαλίας που εμπλέκει ταυτόχρονα περισσότερες από μια αισθήσεις του παιδιού.