01/04/2016
Από την 1η Νοεμβρίου 2007, με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, καθιερώθηκε να γιορτάζεται κάθε χρόνο η Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού στις 2 Απριλίου, αρχής γενομένης […]
07/03/2016
Για την αποτελεσματική εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες απαιτείται η αλληλεπίδραση των παιδιών αυτών με τα τεχνολογικά επιτεύγματα που υποβοηθούν τη μάθηση.
03/02/2016
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ”Το Δελφίνι” Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για αυτιστικούς μαθητές.
18/01/2016
Η σημασία της παράλληλης στήριξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
26/12/2015
Διευκρινίσεις για τον ειδικό βοηθό που διαθέτει η οικογένεια μαθητή
20/12/2015
Τα παιδιά μαθαίνουν τις βασικές έννοιες μέσα από την κίνηση του σώματος, την αλληλεπίδραση με άλλους ανθρώπους, την ενασχόληση με ποικίλα αντικείμενα και γενικά με αυτό […]
13/12/2015
Συμβουλές για εκπαιδευτικούς που έχουν στην τάξη του μαθητές με σύνδρομο asperger:
10/12/2015
Η βλεμματική επαφή είναι απαραίτητη προϋπόθεση για μια αποτελεσματική επικοινωνία και κοινωνικοποίηση.
06/12/2015
Πολλοί είναι οι γονείς που συχνά παραπονιούνται ότι αντιμετωπίζουν μεγάλη δυσκολία πηγαίνοντας το παιδί τους στο κομμωτήριο.
01/11/2015
Με βάση τα τελευταία επιστημονικά δεδομένα, οι ερευνητές πιστεύουν ότι τα σημάδια του αυτισμού μπορούν να εντοπιστούν και σε μωρά κάτω των τεσσάρων μηνών.
01/11/2015
Η δουλειά ενός δασκάλου μπορεί να γίνει πολύ κουραστική όταν προσπαθεί να βοηθήσει κάθε παιδί με τις δικές του συγκεκριμένες προκλήσεις.
27/10/2015
Η Στέγη οργανώνει για τέταρτη χρονιά το πρόγραμμα «Η μουσική αγαπάει τον αυτισμό», για παιδιά που ανήκουν στο ευρύ φάσμα του αυτισμού και τους γονείς τους.
27/10/2015
Οι δραστηριότητες που περιλαμβάνουν μέσα το απτικό σύστημα,
20/10/2015
H Kinems αναπτύσσει εκπαιδευτικά διαδραστικά παιχνίδια για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως ΔΕΠΥ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας), Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, Αυτισμό κτλ
17/10/2015
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: «Η προσέγγιση Kinems: Διαδραστικά Κιναισθητικά Παιχνίδια για την ειδική αγωγή και θεραπεία»