Υπογράφηκε η απόφαση για χρήση των Ενιαίων Πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών – Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. για όλα τα Προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας
29/08/2018ΠΑΣΑΔ: Ενημέρωση για Τάξεις Υποδοχής, Ειδική Αγωγή, ΔΥΕΠ, προσλήψεις, μισθολογικά
29/08/2018Λήγει αύριο Πέμπτη 30 Αυγούστου η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων των αναπληρωτών με τις δηλώσεις των περιοχών προτίμησης για την πρόσληψή τους.
Σε περίπτωση που δεν δηλωθούν περιοχές προτίμησης, ο υποψήφιος (ακόμη κι αν έχει ενταχθεί στον οικείο πίνακα σχολικού έτους 2018-2019), δεν θα είναι διαθέσιμος για πρόσληψη.
Υπενθυμίζεται ότι το ΥΠ.Π.Ε.Θ. προχώρησε στην αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με στόχο τον εξορθολογισμό της υφιστάμενης κατάταξής τους σε κατηγορίες.
Τα βασικά κριτήρια που λαμβάνονται υπόψη στη συγκεκριμένη διαδικασία είναι αυτά που ορίζονται στο Π.Δ. 111/2016 (ΦΕΚ 193, τ. Α’/18-10-2016) και είναι:
- ο πληθυσμός της έδρας των σχολείων,
- οι συνθήκες διαβίωσης των εκπαιδευτικών,
- η οργανικότητα,
- η απόσταση των σχολείων από την έδρα του νομού,
- οι συγκοινωνιακές συνθήκες
- το υψόμετρο και
- το γεγονός ότι τα μονοθέσια και διθέσια σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτα κατατάσσονται στην κατηγορία ΙΓ και μοριοδοτούνται με 14 μόρια.
Εκτός των ανωτέρω, από τις υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ λήφθηκαν υπόψη και τα παρακάτω:
- Η υφιστάμενη μοριοδότηση σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
- Οι προτάσεις των ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ.
- Οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που βρίσκονται στην ίδια δημοτική/τοπική κοινότητα να λαμβάνουν τον ίδιο αριθμό μορίων
Τέλος, με τη χρήση εργαλείων λογισμικού αποτυπώθηκαν τα κριτήρια που αφορούν στον πληθυσμό της έδρας του σχολείου, την οργανικότητα της σχολικής μονάδας, την απόσταση των σχολείων από την έδρα του νομού, το υψόμετρο και τη νησιωτικότητα των περιοχών. Για κάθε σχολική μονάδα, που βρίσκεται εκτός πρωτεύουσας νομού, συνεκτιμήθηκαν το υψόμετρο της διαδρομής κατά την μετάβαση από την πρωτεύουσα του νομού στο σχολείο, η ποιότητα του οδικού δικτύου μέχρι το σχολείο, οι εναλλακτικές διαδρομές πρόσβασης, οι ιδιαίτερες συνθήκες του τόπου του σχολείου (περιοχή εργοστασίων, περιοχή λιγνιτωρυχείων, μειονοτικά σχολεία, παραμεθόριες περιοχές, τουριστικές περιοχές).
Σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο Π.Δ.111/2016 (193Α) η κατάταξη των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε κατηγορίες έγινε με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση των αρμόδιων Κεντρικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ), τα οποία λαμβάνουν υπόψη και τη γνώμη των δευτεροβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών.
Πηγή: xenesglosses.eu
Προσεχή Σεμινάρια: