• Αρχική
  • Άρθρα
  • Μεταπτυχιακά
  • Σεμινάρια
  • Αγγελίες
  • Φώτης Παπαναστασίου
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Άρθρα
  • Μεταπτυχιακά
  • Σεμινάρια
  • Αγγελίες
  • Φώτης Παπαναστασίου
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Άρθρα
  • Μεταπτυχιακά
  • Σεμινάρια
  • Αγγελίες
  • Φώτης Παπαναστασίου
  • Επικοινωνία
✕
Πρακτικές Οδηγίες Οριοθέτησης Ψηφιακού Παιχνιδιού
28/02/2020
Περισσότερες από 500 προσλήψεις αναμένονται σήμερα (ΣΜΕΑΕ- παράλληλη στήριξη)
28/02/2020

Στρατηγικές Μελέτης στο σπίτι – Πρακτικές Συμβουλές για γονείς

28/02/2020

ΕισαγωγήΗ σχολική εργασία την οποία καλείται ο μαθητής να ολοκληρώσει στο σπίτι του αποτελεί σε αρκετές περιπτώσεις ένα δύσκολο θέμα χειρισμού για τους γονείς και κατ’ επέκταση και για το ίδιο το παιδί. Οι λόγοι για τους οποίους πιθανόν να συμβαίνει η κατάσταση αυτή είναι πολλοί. Υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες η κατ’ οίκον σχολική εργασία είναι υπερβολική και ως αποτέλεσμα του τεράστιού της όγκου ο μαθητής στερείται από το να συμμετέχει σε ευχάριστες δραστηριότητες, όπως είναι το παιγνίδι, η κοινωνική συναναστροφή. Υπάρχουν οι περιπτώσεις των μαθητών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο σχολείο. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις, η κατ’ οίκον σχολική εργασία αποτελεί μια δύσκολη για τον ίδιο το μαθητή κατάσταση, επίπονη, η οποία απαιτεί πολύ μεγάλο κόπο, για να ολοκληρωθεί, και μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις επιβεβαιώνει και τη δυσκολία που αντιμετωπίζει ο μαθητής. Οι γονείς από την άλλη πλευρά αγχώνονται πολύ για τη σχολική εργασία που έχει το παιδί τους και επιθυμούν να ολοκληρώνεται με κάθε δυνατό τρόπο και μέσο. Πολλές φορές κατά τη διαδικασία αυτή μπαίνουν σε ρόλο παιδαγωγού, στην προσπάθειά τους να βοηθήσουν ή να στηρίξουν το παιδί τους, με αποτέλεσμα να χάνονται οι ισορροπίες ανάμεσα στη σχέση γονιού-παιδιού.

Οι προαναφερόμενοι αποτελούν πιθανούς λόγους για τους οποίους η κατ΄ οίκον σχολική εργασία είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα στη ζωή ενός μαθητή και της οικογένειάς του. Η λύση, με στόχο την όσο το δυνατό πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση της κατ΄ οίκον σχολικής εργασίας και του άγχους, το οποίο φαίνεται ότι προκαλείται σε όλους τους εμπλεκομένους (παιδί, γονείς), έγκειται σε συγκεκριμένες μεθοδολογικές εισηγήσεις που αφορούν συγκεκριμένες στρατηγικές, οι οποίες θα πρέπει να αναπτυχθούν από τους γονείς και μέσω αυτών να μεταφερθούν στο παιδί τους. Το σχολείο αναμφίβολα διαδραματίζει ένα πολύ σημαντικό ρόλο στη διδασκαλία συγκεκριμένων στρατηγικών, αλλά αυτό δεν είναι θέμα το οποίο θα αναπτυχθεί στο συγκεκριμένο άρθρο.

Γιατί ένα παιδί αντιδρά στη σχολική εργασία;
Προτού προχωρήσει κανείς στην παράθεση πιθανών λύσεων, είναι πολύ σημαντικό να μπορεί να κατανοήσει, γιατί ένα παιδί αντιδρά απέναντι στην κατ’ οίκον σχολική εργασία που καλείται να ολοκληρώσει. Ένα παιδί μπορεί να αντιδρά στη σχολική εργασία για πολλούς διαφορετικούς λόγους. Υπάρχει πιθανότητα το παιδί, για παράδειγμα, να αντιμετωπίζει δυσκολία, όσον αφορά συγκεκριμένες δεξιότητες ή στρατηγικές. Παράδειγμα της κατάστασης αυτής μπορεί να αποτελεί ένα παιδί το οποίο δυσκολεύεται να εκφραστεί μέσω του γραπτού λόγου και για το λόγο αυτό όσα γράφει δεν είναι πάντα σχετικά με το θέμα, προβαίνει σε πολύ συχνές επαναλήψεις ή τα όσα γράφει είναι πολύ λίγα σε όγκο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το παιδί φαίνεται ότι αντιμετωπίζει δυσκολίες στο γραπτό του λόγο, δυσκολίες οι οποίες μπορεί να αφορούν την οργάνωσή του, τη γραπτή έκφραση, καθώς και το μειωμένο λεξιλόγιο που μπορεί να ανακαλέσει, για να χρησιμοποιήσει ο μαθητής κ.ο.κ.

Επιπλέον, πολλές φορές ένας μαθητής μπορεί να λύνει με λάθος τρόπο μια άσκηση, γιατί δεν έχει αντιληφθεί ακριβώς τι του ζητείται να κάνει. Υπάρχουν φορές, ειδικά σε περιπτώσεις όπου οι εκφωνήσεις των ασκήσεων είναι διαφορετικές, όπου παρατηρείται ότι οι μαθητές δεν είναι σε θέση να επιλύσουν τις ασκήσεις σωστά. Η δυσκολία αυτή μπορεί να υφίσταται και σε ασκήσεις οι οποίες έχουν πολλά μέρη, όπου ο μαθητής μπορεί να επιλύσει τα πρώτα και στη συνέχεια να ξεχάσει τα επόμενα.

Άλλοι μαθητές μπορεί να βαριούνται και να μην έχουν κανένα απολύτως κίνητρο, για να ολοκληρώσουν την κατ’ οίκον σχολική τους εργασία. Το κίνητρο αυτό μπορεί να προέρχεται από τους ίδιους τους μαθητές, από την οικογένειά τους ή από το σχολείο. Οπόταν, στην περίπτωση της οικογένειας, πώς περιμένουμε από ένα παιδί να έχει αναπτύξει κίνητρο, όταν η ίδια του η οικογένεια φαίνεται να μην ενδιαφέρεται για την κατ’ οίκον σχολική εργασία που έχει ο μαθητής ή για τα τεκταινόμενα που διαδραματίζονται στο σχολείο; Αυτό δεν παρατηρείται μόνο σε μαθητές οι οποίοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο σχολείο, υπάρχουν περιπτώσεις όπου και οι πολλοί ικανοί μαθητές, εξαιτίας της έλλειψης γνώσης και χρήσης στρατηγικών και τεχνικών, δεν μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα στο σχολείο.
Τέλος, υπάρχει και μια μερίδα μαθητών, όπως οι μαθητές οι οποίοι αντιμετωπίζουν μαθησιακού ή και άλλου τύπου δυσκολίες, η οποία μπορεί να βιώνει εντονότερα τις δυσκολίες αυτές. Για τους μαθητές αυτούς η κατ’ οίκον σχολική εργασία πολλές φορές αποτελεί τη συνέχεια της αποτυχίας και της ματαίωσης που αντιμετωπίζουν στο σχολείο και στο σπίτι. Η αποτυχία και η ματαίωση τώρα μπορεί να είναι και δυσκολότερη στο χειρισμό, γιατί πρόκειται να αποκαλυφθούν οι δυσκολίες των μαθητών μπροστά στους γονείς τους. Σε περιπτώσεις μάλιστα στις οποίες στο σπίτι υπάρχουν πολύ ικανά μαθησιακά παιδιά, τότε τα συναισθήματα που βιώνει το παιδί είναι ακόμα πιο δύσκολα στο χειρισμό τους.


Πρακτικές εισηγήσεις – Συμβουλές
Ιδιαίτερα σημαντικό, προτού ένα παιδί ξεκινήσει το διάβασμά του, είναι να διασφαλιστεί ένας ήσυχος χώρος για διάβασμα, ο οποίος θα βρίσκεται μακριά από πιθανές εστίες απόσπασης της προσοχής τους. Πολλές φορές το παιδί, ειδικά αν αυτό είναι σε μικρότερη ηλικία, διαβάζει σε κοινόχρηστους χώρους, όπως είναι η κουζίνα ή το καθιστικό της οικογένειας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η προσοχή του παιδιού να αποσπάται συχνά, να θέλει να παρακολουθήσει για παράδειγμα συγκεκριμένα προγράμματα στη τηλεόραση, να θέλει να φάει κάτι κ.ο.κ. Εξασφαλίζοντας στο παιδί ένα ήσυχο σταθερό μέρος για διάβασμα, το ιδανικότερο είναι το δωμάτιο του παιδιού, τότε αυξάνονται και οι πιθανότητες το παιδί να παραμείνει συγκεντρωμένο και επικεντρωμένο. Σε περίπτωση που στο σπίτι υπάρχει και άλλο παιδί ή παιδιά, τότε θα πρέπει να γίνει προσπάθεια να υπάρχουν διαφορετικοί χώροι για το κάθε παιδί.

Προτού ξεκινήσει το παιδί το διάβασμά του, θα πρέπει να σιγουρευτούμε ότι όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την κατ’ οίκον σχολική εργασία υπάρχουν. Τέτοιες προϋποθέσεις είναι τα μολύβια, τα βιβλία του παιδιού.
Υπάρχει πιθανότητα στην αρχή που το παιδί θα μαθαίνει τη ρουτίνα του διαβάσματός του να ζητήσει να έχει συχνά διαλείμματα. Τα διαλείμματα θα πρέπει να γίνονται με γνώμονα τις αντοχές του κάθε παιδιού και όχι με γνώμονα τις αντοχές του γονέα του παιδιού. Άρα, χρειαζόμαστε συχνά διαλείμματα για τουαλέτα ή για ένα μικρό σνακ. Διαλείμματα όμως τα οποία προνοούν παρακολούθηση τηλεοπτικού προγράμματος ή παιγνίδι στην αυλή ή ηλεκτρονικό παιγνίδι καλύτερα να αποφεύγονται, γιατί δεν είναι προς όφελος του παιδιού. Περίπου το διάλειμμα δεν πρέπει να ξεπερνά το χρονικό διάστημα των πέντε λεπτών, ειδικά σε μικρές ηλικίες.

Επιπρόσθετα, μια σημαντική εισήγηση είναι η σταθερότητα του προγράμματος ολοκλήρωσης της κατ‘ οίκον σχολικής εργασίας του παιδιού. Πρέπει οι γονείς του παιδιού, με βάση το δικό τους πρόγραμμα, το πρόγραμμα του παιδιού τους ή των άλλων παιδιών, να καταρτίσουν μαζί με το παιδί τους πρόγραμμα για την ολοκλήρωσή της. Πρέπει να μένουν επίσης όσο το δυνατό πιο πιστοί στο πρόγραμμα αυτό και να μην επιτρέπουν συχνά αποκλίσεις από αυτό. Ένα παιδί, ειδικά αν αυτό είναι μικρής ηλικίας, πρέπει να ολοκληρώνει τη σχολική του εργασία νωρίς το απόγευμα, ώστε να παρέχεται χρονικό διάστημα στο παιδί να ασχοληθεί και με ευχάριστες για αυτό δραστηριότητες.

Το παιδί πρέπει να μάθει να οργανώνει το διάβασμά του. Δηλαδή πρέπει να συγκεντρώνει τις εργασίες που έχει και να μπορεί να της θέτει σε σειρά, ξεκινώντας από αυτήν που θέλει ο ίδιος να κάνει. Συνήθως, τα παιδιά θέλουν να ξεκινήσουν με τις πιο απλές γι’ αυτά εργασίες και να αφήσουν τις πιο σύνθετες για το τέλος. Αν αυτό είναι το αίτημα του παιδιού μας, εμείς πρέπει να το σεβαστούμε. Μπορούμε μάλιστα να ενθαρρύνουμε το παιδί μας να κάνει ένα μέρος της εργασίας του μόνο του, λέγοντάς του πόσο πιστεύουμε ότι θα τα καταφέρει μόνο του, και να του πούμε ότι εμείς μπορούμε να το βοηθήσουμε, αν παραστεί ανάγκη. Πολλές φορές οι γονείς είναι τόσο αγχωμένοι για τη σχολική εργασία του παιδιού τους που κάθονται συνεχώς κοντά στο παιδί, με αποτέλεσμα να μην μπορεί στη συνέχεια το παιδί να διαβάσει καθόλου μόνο του και να ζητά την παρουσία ενήλικα. Ο απώτερος στόχος είναι να μπορεί το παιδί να απευθυνθεί κοντά μας για βοήθεια, όταν χρειαστεί. Από την άλλη πλευρά όμως πρέπει να μπορεί και μόνο του να χειριστεί στο μεγαλύτερο βαθμό και ανεξάρτητα την εργασία του.

Οι γονείς οφείλουν να είναι διαθέσιμοι ως προς τη βοήθεια που μπορεί να ζητηθεί από το παιδί τους. Η βοήθεια όμως πρέπει να δίνεται μόνο, όταν ζητείται και επίσης, αφού κρίνει ο γονιός ότι είναι απαραίτητη. Οι γονείς μπορούν να επεξηγήσουν την οδηγία της άσκησης και να κάνουν και κάποια παραδείγματα, ώστε το παιδί τους να κατανοήσει την άσκηση. Είναι πολύ σημαντικό για το παιδί να μπορέσει να βιώσει την επιτυχία της εκπλήρωσης μιας άσκησης. Άρα, οι γονείς πρέπει να αποφεύγουν να δίνουν απλά τις απαντήσεις στο παιδί τους, αλλά πρέπει να μάθουν το παιδί να ανακαλύπτει την απάντηση. O γονιός θα μπορούσε για παράδειγμα μερικές φορές να σκέφτεται δυνατά, δίνοντας έτσι το πρότυπο σκέψης και στο παιδί του. Πολλοί γονείς, όταν συνειδητοποιήσουν ότι το παιδί αντιμετωπίζει δυσκολίες σε συγκεκριμένα θέματα, συνηθίζουν να εισηγούνται ή να αναγκάζουν το παιδί τους να κάνει και άλλες παρόμοιες ασκήσεις. Αυτό είναι αρκετά βασανιστικό για το παιδί, ειδικά αν αυτό αντιμετωπίζει αυξημένες δυσκολίες. Οι ασκήσεις τις οποίες πολλές φορές βάζουν οι γονείς στα παιδιά τους μπορεί να προέρχονται από εκπαιδευτικά βοηθήματα τα οποία κυκλοφορούν στο εμπόριο. Τα εκπαιδευτικά όμως βοηθήματα στην πλειονότητά τους δεν απευθύνονται στους γονείς, αλλά στους εκπαιδευτικούς, οπόταν πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ως γονείς γι’ αυτό.

Προβλήματα τα οποία είναι πολύ σύνθετα μπορούν να σπάζουν σε μικρότερα μέρη σε πρώτη φάση, με στόχο το παιδί στη συνέχεια να μπορεί από μόνο του να εκτελέσει τη τεχνική αυτή. Προσοχή στα σχόλια τα οποία γίνονται από εσάς κατά την κατ‘ οίκον σχολική εργασία του παιδιού σας. Θεωρείται ως ιδιαίτερα σημαντική παράμετρος στην επιτυχία ενός παιδιού η κατανόηση των αναγκών του από τους γονείς του. Πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο οι γονείς να μην είναι ικανοποιημένοι από την επίδοση του παιδιού τους και να επιζητούν όλο και περισσότερα από το παιδί τους. Ο γονιός πρέπει να γνωρίζει ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες του παιδιού του και να σέβεται το χρόνο και τον τρόπο με τον οποίο το παιδί του μαθαίνει. Ο ρυθμός μάθησης είναι ξεχωριστός για το κάθε άτομο και αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό από τους γονείς.

Οι γονείς πρέπει να ενθαρρύνουν ακόμη και την πιο μικρή προσπάθεια του παιδιού τους. Δεν πρέπει να περιμένουν τεράστια πρόοδο, για να επιβραβεύσουν το παιδί τους. Η επιβράβευση πρέπει να είναι συνεχής και έντονη. Καλά είναι να αποφεύγονται οι υλικές επιβραβεύσεις, γιατί ο στόχος είναι να κατανοήσει το παιδί ότι η εν λόγω εργασία αποτελεί μια υποχρέωσή του. Άρα, με τον τρόπο αυτό αυξάνεται και η υπευθυνότητα του παιδιού. Επίσης, σε περίπτωση που το παιδί για οποιοδήποτε λόγο δεν έχει σημειώσει τη σχολική του εργασία, δε πρέπει οι γονείς του παιδιού να είναι εκείνοι οι οποίοι με κάποιο τρόπο θα ενημερωθούν γι’ αυτή. Στόχος είναι να βρει το παιδί τον τρόπο με τον οποίο θα την εξασφαλίσει, μια και αυτό έγκειται στη σφαίρα των υποχρεώσεών του.

Λύσεις που προτείνονται
Λαμβάνοντας υπόψη τη σχετική με το θέμα μας βιβλιογραφία, οι λύσεις οι οποίες φαίνεται ότι έχουν βοηθήσει ιδιαίτερα τους γονείς στη δύσκολη θέση στην οποία μπορεί να βρεθούν, ανάμεσα στη σχολική εργασία του παιδιού τους και στους ιδίους, είναι αρκετές. Καταρχάς, το φτιάξιμο ενός πίνακα. Στον πίνακα αυτό θα υπάρχουν όλα τα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος ανά μέρα της βδομάδας. Το παιδί θα ανατρέχει στον πίνακα αυτό, για να θυμηθεί τα μαθήματα τα οποία είχε τη συγκεκριμένη μέρα στο σχολείο και έτσι σε συνάρτηση με τα μαθήματα τα οποία έχει γραμμένα θα προχωρήσει στην οργάνωση του διαβάσματός του. Επίσης, με βάση αυτό τον πίνακα στη συνέχεια το παιδί πρέπει να ετοιμάσει τη βαλίτσα του για την επόμενη μέρα στο σχολείο. Αυτό είναι υποχρέωση του μαθητή και μόνο. Οι γονείς μπορούν σε μικρές ηλικίες να βοηθούν το παιδί τους στη διαδικασία αυτή, αλλά δεν ετοιμάζουν τη βαλίτσα ούτε αυτοί, αλλά ούτε και η οικιακή βοηθός τους.

Θέματα οργάνωσης
Η οργάνωση αποτελεί ένα πολύ σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία της σχολικής εργασίας και για το λόγο αυτό δραστηριότητες οι οποίες περιλαμβάνονται στον τομέα αυτό πρέπει να αποκτηθούν από το παιδί. Καταρχάς το παιδί μπορεί να οργανώνει τα διάφορα φυλλάδια που παίρνει από το σχολείο σε φάιλς διαφορετικού χρώματος. Με αυτό τον τρόπο τα φυλλάδια που αφορούν το μάθημα των ελληνικών μπορούν, για παράδειγμα, να μπαίνουν σε κόκκινο φάιλ κ.ο.κ. Έτσι αποφεύγεται η πιθανότητα να υπάρχουν διάσπαρτα φυλλάδια, τσαλακωμένα στη βαλίτσα του μαθητή. Μάλιστα τα φυλλάδια αυτά μπορούν να ταξινομούνται, προτού ξεκινήσει η εκτέλεση της σχολικής εργασίας του μαθητή.

Η ίδια φιλοσοφία μπορεί να υπάρχει και στο σημειωματάριο ενός παιδιού το οποίο μπορεί να είναι χωρισμένο ανά μάθημα. Πολύ καλή είναι η εισήγηση να υπάρχει ένας ξεχωριστός χώρος στο σπίτι όπου θα τοποθετούνται οι ανακοινώσεις που φέρνει το παιδί από το σχολείο. Επίσης, μπορεί να οριστεί ένας άλλος ξεχωριστός χώρος στο σπίτι στον οποίο θα τοποθετούνται όλα όσα πρέπει να επιστρέφονται στο σχολείο.

Η χρήση οπτικών διαγραμμάτων ή και μνημονικών βοηθημάτων βοηθούν πολύ τους μαθητές στο να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά την κατ‘ οίκον σχολική τους εργασία. Τα οπτικά διαγράμματα βοηθούν ιδιαίτερα τους μαθητές στο να οργανώσουν όσα διάσπαρτα υπάρχουν μέσα στο μυαλό τους, για να μπορέσουν στη συνέχεια να εκφραστούν μέσω του γραπτού ή του προφορικού λόγου. Έτσι για παράδειγμα ένα παιδί το οποίο καλείται να γράψει ένα «Σκέφτομαι και Γράφω» για το σπίτι του, θα βοηθηθεί ιδιαίτερα, αν τον οργανώσουμε στις πληροφορίες που πρέπει να αναφέρει, π.χ. εσωτερικό του σπιτιού, εξωτερικό του σπιτιού κ.ο.κ, κάνοντας δηλαδή με τη βοήθειά του ένα σχεδιάγραμμα/σκελετό/δομή της έκθεσης. Οφείλουμε να εμπεδώσουμε σ‘ αυτό την ανάγκη ύπαρξης δομημένου λόγου στον οποίο θα περιέχονται τα ακόλουθα: Πρόλογος – Κύριο Θέμα – Επίλογος.

Η χρήση μνημονικών βοηθημάτων βοηθά τους μαθητές να θυμούνται κανόνες γραμματικής, σειρά γεγονότων, κ.ο.κ., στοιχεία τα οποία με άλλο τρόπο θα δυσκολεύονταν να ανακαλέσουν. Στη χρήση μνημονικών βοηθημάτων πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, γιατί δε σημαίνει ότι το μνημονικό βοήθημα που μας βοηθά εμάς είναι κατάλληλο να βοηθήσει απαραίτητα και το παιδί μας. Πρέπει να προσπαθούμε τα μνημονικά βοηθήματα να δημιουργούνται με τη βοήθεια του παιδιού μας.

Ο μετρητής χρόνου ή το χρονόμετρο για μια μερίδα μαθητών φαίνεται να είναι ένα χρήσιμο βοήθημα, γιατί, με τον τρόπο αυτό, οργανώνουν πολύ καλύτερα το χρόνο τους και δεν αφήνουν το χρόνο να κυλά χωρίς να είναι παραγωγικοί. Ο μαθητής πρέπει να εκπαιδευτεί στη χρήση αυτού του βοηθήματος. Άρα, οι γονείς ορίζουν το χρόνο τον οποίο θα χρειαστεί ένας μαθητής και στη συνέχεια χρησιμοποιούν το χρονόμετρο. Έτσι οι γονείς μπορούν να ενημερώνουν το παιδί τους για το χρόνο που του απομένει, για να ολοκληρώσει την εργασία του. Αυτό το εργαλείο μπορεί να είναι ιδιαίτερα αγχωτικό για κάποια παιδιά, γι’ αυτό και πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στη χρήση του.

Αντιμετώπιση λαθών
Πολλές φορές κατά τη διαδικασία της διεκπεραίωσης της κατ‘ οίκον σχολικής εργασίας παρατηρείται ότι ο γονιός του παιδιού, εξαιτίας της καθημερινής του κόπωσης ή εξαιτίας των δυσκολιών που τυχόν αντιμετωπίζει το παιδί του, θυμώνει και μερικές μάλιστα φορές έντονα, τιμωρώντας κιόλας το παιδί του.
Αυτό αναμφίβολα είναι μια τακτική η οποία δεν πρόκειται να βοηθήσει το παιδί να αντιμετωπίσει θετικά την εργασία αυτή. Ένα παιδί ειδικά, όταν αυτό αντιμετωπίζει δυσκολίες, πρέπει να μη φοβάται ότι κάνοντας λάθη είτε θα τιμωρηθεί είτε θα απογοητεύσει το γονιό του. Οι γονείς είναι πολύ σημαντικό να περάσουν το μήνυμα ότι μαθαίνουμε μέσα από το λάθη μας. Επίσης, τη φιλοσοφία ότι τα λάθη δεν είναι μόνο αποδεκτά, αλλά και αναμενόμενα πρέπει να την ενστερνιστούν τα παιδιά μας. Το κάθε λάθος που θα γίνει θα αποτελέσει αφορμή συζήτησης, σχετικά με το τι θα μπορούσε να γίνει, ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση. Πολύ σημαντικό είναι ακόμη οι γονείς να προσπαθήσουν να μιλούν με τα παιδιά τους για τα συναισθήματα που τους προκαλεί η αποτυχία και τα λάθη τους. Τα λάθη δε πρέπει να τιμωρούνται, αλλά να συζητούνται από τους γονείς και τα παιδιά τους όσο το δυνατό πιο ελεύθερα.

Σχέση σχολείου – σπιτιού
Η σχέση σχολείου-σπιτιού κρίνεται ως μια ιδιαίτερα σημαντική σχέση, σχετικά με την επιτυχία που θα έχει ένας μαθητής στις στρατηγικές μελέτης. Πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο ο μαθητής να χρησιμοποιεί μια τεχνική ή στρατηγική την οποία διδάχθηκε στο σχολείο, ενώ στο σπίτι ο γονιός του, με βάση τη δική του πείρα ως μαθητής, πιστεύει ότι υπάρχει άλλη πιο αποτελεσματική στρατηγική και επιμένει όπως το παιδί του χρησιμοποιεί άλλη τεχνική. Αυτή η διάσταση απόψεων που δημιουργείται ανάμεσα στις συστάσεις του σχολείου και του σπιτιού δημιουργεί μια αναστάτωση στο μαθητή, ο οποίος δεν μπορεί να αποφασίσει τι είναι ευκολότερο για αυτόν, ειδικά στην περίπτωση που ο μαθητής θέλει να ικανοποιήσει τόσο το γονιό του όσο και το δάσκαλό του. Είναι σημαντικό οι γονείς να ενημερώνονται για τις τεχνικές που χρησιμοποιεί το σχολείο και να προσπαθούν να τις ακολουθούν. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί οι οποίοι είναι επιστημονικά καταρτισμένοι, για να διδάξουν τις τεχνικές και ως αποτέλεσμα αυτού πρέπει να ακολουθούνται οι εισηγήσεις τους, οι οποίες ενδεχομένως να στηρίζονται είτε σε προϋπάρχουσα γνώση ή να στηρίζουν στη συνέχεια επόμενη γνώση.

Υπάρχουν μαθητές οι οποίοι, εξαιτίας δυσκολιών που αντιμετωπίζουν, πιθανόν να χρειαστούν διαφοροποίηση όσον αφορά την κατ‘ οίκον σχολική εργασία την οποία θα μεταφέρουν στο σπίτι τους. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να υπάρχει πολύ στενή συνεργασία ανάμεσα στο σχολείο και στο σπίτι. Οι γονείς πρέπει να είναι ενημερωμένοι και να συμφωνούν με τις διαφοροποιήσεις αυτές, οι οποίες δε θα περιλαμβάνουν την ποσοτική μείωση των ασκήσεων του παιδιού για το σπίτι, αλλά την ποιοτική διαφοροποίηση των εργασιών που δίνονται στο μαθητή. Έτσι, για παράδειγμα μπορεί ένας μαθητής χωρίς δυσκολία να πρέπει να γράψει μια συγκεκριμένη έκθεση για το σπίτι, ενώ ένας άλλος μαθητής να πρέπει να γράψει στον υπολογιστή ή να μαγνητοφωνήσει την έκθεσή του. Σκοπός της παροχής διαφοροποιημένης σχολικής εργασίας είναι να αυξηθεί η λειτουργικότητα του μαθητή και να μειωθεί η ανάλωση του μαθητή με θέματα τα οποία ή δεν τον ενδιαφέρουν ή δεν είναι τόσο σημαντικά για τη μαθητική του ζωή.
Οι γονείς πρέπει να κατανοήσουν ότι η διαφοροποίηση σέβεται το διαφορετικό ρυθμό και το διαφορετικό τρόπο με τον οποίο ο κάθε μαθητής μαθαίνει. Έτσι, αντί να έχουμε σε κάποια χρόνια ένα μαθητή ο οποίος έχει παραιτηθεί εξαιτίας των πολλαπλών ματαιοτήτων που έχει βιώσει στο σχολικό σύστημα, προτιμούμε να έχουμε ένα μαθητή ο οποίος αντιμετωπίζει τη γνώση θετικά και πιστεύει μάλιστα ότι και αυτός, όπως και οι υπόλοιποι μαθητές, δικαιούνται να έχουν πρόσβαση στη γνώση. Η γνώση είναι δικαίωμα του κάθε μαθητή και πρέπει να βρεθούν οι τρόποι για πρόσβαση προς αυτή.

Καταληκτικές σκέψεις
Η κατάκτηση των στρατηγικών μελέτης αποτελούν ύψιστη σημασία στην επιτυχία ή στην αποτυχία που μπορεί να έχει ένας μαθητής στη μαθητική του ζωή. Για την κατάκτηση των στρατηγικών μελέτης σε ένα βαθμό ευθύνεται και η οικογένεια του παιδιού, η οποία πρέπει να διαδραματίσει ένα ιδιαίτερα στηρικτικό ρόλο σε αυτό.
Οι γονείς πρέπει να θυμούνται ότι η σχολική εργασία αποτελεί μόνο ένα μέρος της ζωής του παιδιού τους, αρκετά σημαντικό, όχι όμως το πιο σημαντικό. Αν οι ίδιοι νιώθουν ότι αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στις πιθανές δυσκολίες οι οποίες μπορεί να προκύψουν, θα ήταν ιδιαίτερα επωφελές τόσο για τους ίδιους όσο και για το ίδιο το παιδί να απευθυνθούν για βοήθεια σε άλλα άτομα, τα οποία έχουν ως επάγγελμα το συγκεκριμένο αντικείμενο. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούν να επικεντρωθούν ανεπηρέαστοι στο γονικό τους ρόλο, ο οποίος άλλωστε είναι και ο πιο σημαντικός γι’ αυτούς. Οι εντάσεις και οι τριβές οι οποίες μπορεί να υπάρξουν μπορεί να αποβούν ιδιαίτερα τραυματικές για το παιδί και γι’ αυτό πρέπει με κάθε τρόπο να αποφευχθούν.

Πρέπει να απολαύσουμε τη ζωή μας με το παιδί ή με τα παιδιά μας, προσπαθώντας στο δυνατό βαθμό να τα βοηθήσουμε ή να τα στηρίξουμε στο δύσκολο δρόμο απόκτησης της γνώσης. Τα παιδιά πρέπει να είναι θετικά προσκείμενα στη γνώση και αυτό πρέπει να διαφυλαχθεί από τους γονείς τους με κάθε τρόπο. Θα πρέπει τέλος να θυμόμαστε ότι η γνώση δεν μπορεί να στηριχθεί, αν δεν υπάρξουν πρώτα οι στρατηγικές, οι τεχνικές και φυσικά το κίνητρο, για να την στηρίξουν.

Πηγή: www.paidiatros.com

www.eidikospaidagogos.gr

Διαβάστε επίσης:
Αποκτήστε Πιστοποιημένη Επάρκεια στις Μαθησιακές Δυσκολίες από τη Unicert σε συνεργασία με το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά

Share
0
Fotis Papanastasiou
Fotis Papanastasiou

Σχετικά άρθρα

17/05/2022

Διδασκαλεία διαχωρισμού γραμμάτων που συγχέονται (Υλικό)


Περισσότερα
16/05/2022

Δραστηριότητες Μindfulness για το αγχωμένο παιδί


Περισσότερα
13/05/2022

Σε ποια ηλικία κατακτάται το κάθε γράμμα;


Περισσότερα
13/05/2022

Πρόσκληση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΑΙΘ


Περισσότερα

Instagram

♥️Valentine’s ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ♥️ ✨2 ΝΙΚΗΤΕΣ✨Πριν 2 ημέρες ενημερωθήκαμε από τον εκδοτικό ότι κυκλοφόρησε η 4η έκδοση του 

«365 / Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες»

του 4ου Book•project του 

υπ.Δρ.Φώτη Παπαναστασίου 
@fotis_papanastasiou_official 

Ειδικού Παιδαγωγού/Συγγραφέα

♥️Σας ευχαριστούμε πολύ γιατί η Αγάπη σας μας πάει ψηλά♥️

Η Αγάπη όμως επιστρέφεται 😉

Με αφορμή τη Valentine’s Day σας κάνουμε #δώρο 2 βιβλία «365» 💚💜

ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ:
2 τυχεροί θα κερδίσουν από 1 αντίτυπο του βιβλίου «365»ακολουθώντας τα παρακατω βήματα 👇:⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

🔺FOLLOW
🔹 @fotis_papanastasiou_official

🔹 @eidikos_paidagogos

♥️ Like στη φωτογραφία του διαγωνισμού. ⠀⠀
 💚 Tag 1 φίλο/σχόλιο (πολλαπλά σχόλια δεκτά με διαφορετικά Tag κάθε φορά).⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
✨Προαιρετική κοινοποίηση σε story για έξτρα συμμετοχή✨
⠀⠀

🔸Ο διαγωνισμός διαρκεί 13/02-17/02/22.
Ισχύει μόνο για κατοίκους Ελλάδας άνω των 18 ετών.⠀
🔸Οι νικητές θα ανακοινωθούν σε insta story & θα ειδοποιηθεί με προσωπικό μήνυμα. Θα πρέπει να επικοινωνήσει εντός 2 ημερών αλλιώς η κλήρωση θα επαναληφθεί.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🔸Ο νικητής του διαγωνισμού αποδέχεται την επεξεργασία  των προσωπικών του δεδομένων για τους σκοπούς του διαγωνισμού.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🔸Το δώρο ο νικητής εάν μένει στην Αττική θα το παραλάβει από το βιβλιοπωλείο των εκδόσεων ΠΕΔΙΟ στην Αθήνα, εάν μένει εκτός Αττικής θα σταλεί στη δ/νση του από τις @pedio_books 

#διαγωνισμός #διαγωνισμος #διαγωνισμοί #βιβλία #specialbook #giveawaygreece #δωρο #instabook #instabookstagram #bookstagrammer #instagiveaway #instagramers #giveawaygr #allgiveaways 

✨Καλή επιτυχία σε όλ@✨🤞🍀
🗝30 “κλειδιά” για να “ξεκλειδώσετε” ένα παιδί με ΔΕΠΥ. Αρθρο του υπ. Δρ. Φώτη Παπαναστασίου. 
@fotis_papanastasiou_official 

🗝Πάμε να θυμηθούμε ένα άρθρο που αγαπήσατε,με τα 30 «κλειδιά» για να ξεκκλειδώσουμε τη ΔΕΠΥ 😉

🗝Τα παιδιά με ΔΕΠΥ, δηλαδή Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας, παρουσιάζουν μια διαταραχή,
η οποία μπορεί να εκδηλώνεται είτε μεμονωμένα είτε να συνυπάρχει με άλλη διαταραχή, όπως πχ τη δυσλεξία (περίπτωση συννοσηρότητας). 

🗝Και στις δυο περιπτώσεις η παρουσία της, με τα χαρακτηριστικά που τη διακρίνουν και πλαισιώνουν το κλινικό προφίλ του παιδιού, παρεμποδίζουν σε μεγάλο βαθμό τη συμμετοχή και τη συνεργασία με τους συμμαθητές του στη τάξη. 

🗝Στο παρόν άρθρο θα αναφερθούν 30 τρόποι, 30 «κλειδιά» 
που μπορούν γονείς και εκπαιδευτικοί να χρησιμοποιήσουν προκειμένου να βοηθήσει το παιδί ή τον/την μαθητή/τρια με ΔΕΠΥ. 

💜Στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και τη Γονεικότητα δεν είστε μόνοι 😊

💚Ελάτε μαζί μας γιατί…
Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#φώτηςπαπαναστασίου #fotispapanastasiou #ειδικοςπαιδαγωγος #eidikos_paidagogos #σχολειο #specialbook #δασκαλος #παιδιά #μαθησιακές_δυσκολίες #δεπυράζει #δεπυράζει #μαθησιακέςευκολίες #μαθησιακές_ευκολίες #σχολείο #μαθητές #δεπυ #μαθησιακέςευκολίες #μαθησιακές_ευκολίες
✨FRiYAY•LiVE✨ Σήμερα 11/02 στις 19 ✨FRiYAY•LiVE✨ Σήμερα 11/02 στις 19:00 έχουμε το 3ο μας FRIYAY•LIVE με τον ει-ΔΙΚΟ σας Παιδαγωγό 
Φώτη Παπαναστασίου
@fotis_papanastasiou_official 😁

📍Σήμερα στο live της Νέα μας Στήλης
“FRIYAY•LIVE”
#friyayalive 

θα μιλήσουμε για ένα θέμα που σας απασχολεί αρκετά 

📍 «Τα Αναπτυξιακά Ορόσημα των Παιδίων» 

✏️Τι και πότε θα πρέπει να έχει κατακτήσει ένα παιδί σε 
🔹κινητικό 
🔹λεκτικό
🔹κοινωνικό
🔹και γνωστικό επίπεδο;

✏️Πότε θα πρέπει να ανησυχήσουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί;

✏️Καλεσμένος για να απαντήσουμε σε όλα αυτά αλλά και σε πολλά ερωτήματα σας θα έχουμε τον 
Αναπτυξιολόγο-Παιδίατρο
Ανδρέα Πετρόπουλο
@petropoulos.anaptixiologos 

📍Αφήστε μας σε σχόλιο κάτω από το post ή στείλτε μας μέσω του σχετικού story που έχουμε αναρτήσει ό,τι σας απασχολεί, ερωτήματα, απορίες, ακόμα και συγκεκριμένες περιπτώσεις που θα θέλατε να ρωτήσετε σχετικά με το θέμα του live μας. 

📍Η ομάδα μας θα τα ομαδοποιήσει και κατηγοριοποιήσει και θα τα προωθήσουμε στον ει-ΔΙΚΟ σας Παιδαγωγό Φώτη Παπαναστίου
@fotis_papanastasiou_official 
για να απαντηθούν στο live μας 😊

💜Ελάτε μαζί μας γιατί στο ταξίδι της Ειδικής Αγωγής, της Εκπαίδευσης και της Γονεϊκότητας δεν είστε μόνοι. 

Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#unstoppable 

#fotispapanastasiou #φώτηςπαπαναστασίου #σχολειο #live #instalives #instalive #friyay #friyaylive 
#mathisiakeseukolies #mathisiakes_dyskolies #αυτισμός  #autismo💙 #dyslexia #kids #μαθησιακέςευκολίες #parenting #teachersofinstagram #teacherlife #school #eidikiagwgi #specialeducationteacher #specialeducationclassroom #specialeducationteachers #eidikidiapaidagwgish #specialeducationalneeds #forparents
Tip Of The Day⭐️🤗 Η στήλη που α Tip Of The Day⭐️🤗 Η στήλη που αγαπήσατε από την πρώτη μέρα που αναρτήθηκε. 😊❤️

Κάθε εβδομάδα, 
Δευτέρα και Πέμπτη

ο Ει-δικός σας Παιδαγωγός 

υπ. Δρ. Φώτης Παπαναστασίου
@fotis_papanastasiou_official 

θα να είναι κοντά σας με τη συμβουλή της ημέρας. 
“Tip Of The Day”. 
#tipoftheday 🤗🤗

Στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση & στο ταξίδι της γονεϊκότητας δεν είστε μόνοι.
Ελάτε μαζί μας γιατί…
Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#staybyourside 🤗

#unstopable #unstoppable 

#fotispapanastasiou #φωτηςπαπαναστασιου #ειδικοςπαιδαγωγος #ειδικος_παιδαγωγος #φώτηςπαπαναστασίου #tip #tipoftheday #newtip #specialeducationteacher #specialeducation #ειδικηαγωγη #specialkids #specialschool #specialteacher #specialparents #μαθησιακεςευκολιες #μαθησιακές_δυσκολίες #tips #mathisiakeseukolies #depyrazei  #tipoftheweek #tipfortheday #tipoftheday #teacherstips #tipfortheday #parentstips #eidikospaidagogos
⭐️ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ με 3 ΝΙΚΗΤΕΣ ⭐️ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ με 3 ΝΙΚΗΤΕΣ!!!
Το eidikospaidagogos.gr σε συνεργασία με τις εκδόσεις ΠΕΔΙΟ 
@pedio_books 
διοργανώνουμε διαγωνισμό με 3 ΝΙΚΗΤΕΣ με #δώρο το βιβλίο

📘 «Σύνδρομο Asperger-
Ένας πλήρης οδηγός»

📍Δηλώστε συμμετοχή 
ακολουθώντας τα παρακάτω  βήματα 👇:⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

🔺FOLLOW:
🔹 @fotis_papanastasiou_official 
🔹 @eidikos_paidagogos 
🔹 @pedio_books 

🔸Like στη φωτογραφία του διαγωνισμού.

🔸Tag 1 φίλο/σχόλιο (πολλαπλά σχόλια δεκτά με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ Tag/φορά).⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
✨κοινοποίηση σε story για έξτρα συμμετοχή κάνοντας μας tag. 😉

🔸Ο διαγωνισμός διαρκεί 
09/02-21/02/22

Ισχύει για κατοίκους Ελλάδας άνω των 18 ετών.⠀
🔸Οι νικητές θα ανακοινωθούν σε story & θα ειδοποιηθούν με προσωπικό μήνυμα. Θα πρέπει να επικοινωνήσουν εντός 2 ημερών.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🔸Οι νικητές αποδέχονται την επεξεργασία  των προσωπικών τους δεδομένων για τους σκοπούς του διαγωνισμού.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🔸Τα Δώρα θα σταλούν στους νικητές από τις @pedio_books 
εάν μένουν εκτός Αττικής. 
Εάν μένουν στην Αττική θα το παραλάβουν οι ίδιοι από το βιβλιοπωλείο των εκδόσεων ΠΕΔΙΟ, Λυκαβηττού 1 & Ακαδημίας (Αθήνα)😊

⭐️Καλή επιτυχία 🤗❤️

Σύνοψη βιβλίου 

Το σύνδρομο Asperger είναι μια από τις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος που αφορά μεγάλο αριθμό ανθρώπων.
Στο βιβλίο αυτό ο διεθνούς φήμης κλινικός ψυχολόγος & ειδικός σε θέματα αυτισμού Tony Attwood περιγράφει αναλυτικά το σύνδρομο & δίνει έμφαση στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που παρουσιάζουν τα παιδιά, οι έφηβοι & οι ενήλικοι με σύνδρομο Asperger σε όλους τους τομείς της ζωής τους. 

Με απλό αλλά επιστημονικό λόγο, & στηριζόμενος στα ερευνητικά δεδομένα & στην πλούσια κλινική εμπειρία του, ο συγγραφέας παρέχει στους επαγγελματίες, στους γονείς, στα ίδια τα άτομα με σύνδρομο Asperger & σε κάθε ενδιαφερόμενο έναν πλήρη οδηγό με όλες τις επιστημονικές πληροφορίες σχετικά με το σύνδρομο.

#διαγωνισμος #δωρα #διαγωνισμοί #διαγωνισμοι #instagiveaway #βιβλίο #δώρο #instabook #aspergers #παιδί #γονεις #εκπαιδευτικοί #books #booksforkids #γονείς #αυτισμός
✨ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «365»✨ Το @ ✨ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «365»✨ Το @allaboutparents.gr στην ιστοσελίδα του www.allaboutparents.gr παρουσιάζει και προτείνει το νέο βιβλίο bestseller του υπ. Δρ. Φώτη Παπαναστασίου 

«365-Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες» 

“…Ο πολύτιμος ρόλος της θετικής ανατροφής.

💚 Βασιζόμενο στη θετική ανατροφή, μια σύγχρονη προσέγγιση που επιτρέπει στους γονείς να αναπτύξουν και να διατηρήσουν ισχυρούς δεσμούς με το παιδί σε όλα τα στάδια της αναπτυξιακής του πορείας, το βιβλίο 365 – Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες διαρθρώνεται σε 12 μήνες, καθένας από τους οποίους είναι αφιερωμένος σε έναν τομέα-στόχο που θα πρέπει να κατακτήσουν οι γονείς, όπως είναι η αποτελεσματική επικοινωνία, η θετική πειθαρχία, η οριοθέτηση, ο ποιοτικός χρόνος, η συνεργασία, η συναισθηματική αγωγή, η αυτοεκτίμηση κα πολλοί ακόμη.

💜 Κάθε τομέας-στόχος, που παρουσιάζεται με τρόπο αναλυτικό και εύληπτο, κρίνεται εξίσου σημαντικός για την ανατροφή του παιδιού. Ολοκληρώνοντας κάθε μήνα, οι αναγνώστες θα βρίσκονται ένα βήμα πιο κοντά στον μελλοντικό εαυτό τους ως θετικοί γονείς.

💚 Δεν είναι ένα κλασικό βιβλίο µε εύκολες λύσεις και κοινότοπες νουθεσίες που επιδιώκει να σου πει τι πρέπει να κάνεις ως γονέας και τι όχι.

💜 Σκοπός του βιβλίου είναι να παρουσιάσει ορισµένες ιδέες και να σου προσφέρει συµβουλές που θα σε βοηθήσουν στη διαµόρφωση συναισθηµατικά υγιών και υπεύθυνων παιδιών. 

💚 Απώτατος σκοπός είναι η οικοδόµηση µιας δεµένης και υγιούς οικογένειας, στο πλαίσιο της οποίας τα παιδιά θα νιώθουν αναπόσπαστα και δηµιουργικά µέλη της.
Το βιβλίο αυτό θα αποτελέσει ένα πολύτιµο εργαλείο, µια πυξίδα απαραίτητη στο µοναδικό ταξίδι κάθε γονέα για το µεγάλωµα υγιών και ευτυχισµένων παιδιών.”

💜 Διαβάστε όλη την παρουσίαση του βιβλίου στον παρακάτω σύνδεσμο

https://www.allaboutparents.gr/protaseis-vivlion/gine-pio-thetikos-goneas-se-365-imeres-p/

#365 #φώτηςπαπαναστασίου #fotispapanastasiou #365_by_fotis_papanastasiou #allaboutparentsgr #eidikospaidagogos #eidikos_paidagogos #specialbook #parenting #γονεις #γονείς #παιδιά #παιδι #bestsellerbook #newbook
Tip Of The Day⭐️🤗 Η στήλη που α Tip Of The Day⭐️🤗 Η στήλη που αγαπήσατε από την πρώτη μέρα που αναρτήθηκε. 😊❤️

Κάθε εβδομάδα, 
Δευτέρα και Πέμπτη

ο Ει-δικός σας Παιδαγωγός 

υπ. Δρ. Φώτης Παπαναστασίου
@fotis_papanastasiou_official 

θα να είναι κοντά σας με τη συμβουλή της ημέρας. 
“Tip Of The Day”. 
#tipoftheday 🤗🤗

Στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση & στο ταξίδι της γονεϊκότητας δεν είστε μόνοι.
Ελάτε μαζί μας γιατί…
Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#staybyourside 🤗

#unstopable #unstoppable 

#fotispapanastasiou #φωτηςπαπαναστασιου #ειδικοςπαιδαγωγος #ειδικος_παιδαγωγος #φώτηςπαπαναστασίου #tip #tipoftheday #newtip #specialeducationteacher #specialeducation #ειδικηαγωγη #specialkids #specialschool #specialteacher #specialparents #μαθησιακεςευκολιες #μαθησιακές_δυσκολίες #tips #mathisiakeseukolies #depyrazei  #tipoftheweek #tipfortheday #tipoftheday #teacherstips #tipfortheday #parentstips #eidikospaidagogos
Η Pedio Seminars σε συνεργασία με Η  Pedio Seminars σε συνεργασία με το eidikospaidagogos.gr διοργανώνει Πρακτικό Σεμινάριο (Webinar) με θέμα:

«Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες – Αξιολόγηση και Τεχνικές Παρέμβασης» 

Διεξαγωγή

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2022

Διάρκεια 

10.00 π.μ. – 4:00 μ.μ. (6 ώρες)

INFO – εγγραφές
📍Link in Bio

ή
📍 συμπληρώστε τη φόρμα στο τέλος του άρθρου στην ιστοσελίδα μας. 

Για πληροφορίες/ερωτήσεις καλέστε στο 6945184112

Κόστος σεμιναρίου: 90 €

Πολιτική Εκπτώσεων:

📍Ομαδική εγγραφή (3 ατόμων & άνω): 80€
📍Άνεργοι: 80€

Στις τιμές συμπεριλαμβάνονται:

📍το βιβλίο «Μαθησιακές Ευκολίες» του κου Παπαναστασίου Φώτη
📍η επάρκεια επαγγελματικών γνώσεων
📍τα έξοδα των εξετάσεων
📍 ο Φ.Π.Α.
📍Θα δοθεί Επάρκεια Επαγγελματικών Γνώσεων για παρέμβαση στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.

Η Επάρκεια θα δοθεί μετά από τη διεξαγωγή εξετάσεων βασισμένες στο σεμινάριο και στο βιβλίο «Μαθησιακές Ευκολίες»

Εισηγητής:

Υπ. Δρ. Φώτης Παπαναστασίου

Ειδικός Παιδαγωγός / Συγγραφέας – MSc Σχολική Ψυχολογία (eidikospaidagogos.gr)

Στόχος Επιμόρφωσης: Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να μπορούν να κατανοούν τη φύση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών και τη διαδικασία της διαγνωστικής αξιολόγησης. Θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα σε πρακτικές στρατηγικές αντιμετώπισης και παρέμβασης σε παιδιά με ΕΜΔ. Θα παρουσιαστούν ασκήσεις παρέμβασης κι υποστήριξης και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν πάνω σε αυτές.

#webinar #webinars #fotispapanastasiou #φώτηςπαπαναστασίου #σεμινάριο #σεμινάρια #σχολειο #δασκαλος #εκπαίδευση #εκπαιδευτικοί #eidikos_paidagogos #eidiki_diapaidagogisi
✨FRIYAY•LIVE✨Σήμερα 4/2 στις 19:00 ✨FRIYAY•LIVE✨Σήμερα 4/2 στις 19:00 έχουμε ραντεβού 😊

✨FRIYAY•LIVES με τον ει-ΔΙΚΟ σας Παιδαγωγό 
Φώτη Παπαναστασίου
@fotis_papanastasiou_official 😁

📍Σήμερα στο 2ο live μας με τη Νέα μας Στήλη 
“FRIYAY•LIVE”
#friyayalive 

θα μιλήσουμε για ένα θέμα που σας απασχολεί αρκετά και… ίσως μπρερδεύει αρκετούς τα τελευταία χρόνια. 

📍ΔΥΣΛΕΞΙΑ 
#δυσλεξία 

📍Αφήστε μας σε σχόλιο ή στείλτε μας μέσω του σχετικού story που έχουμε αναρτήσει ό,τι σας απασχολεί, ερωτήματα, απορίες, ακόμα και συγκεκριμένες περιπτώσεις που θα θέλατε να ρωτήσετε σχετικά με το θέμα του live μας. 

Η ομάδα μας θα τα ομαδοποιήσει και θα τα κατηγοριοποιήσει και θα τα προωθήσουμε στον ει-ΔΙΚΟ σας Παιδαγωγό Φώτη Παπαναστίου
@fotis_papanastasiou_official 
για να απαντηθούν στο live μας 😊

💜Ελάτε μαζί μας γιατί στο ταξίδι της Ειδικής Αγωγής, της Εκπαίδευσης και της Γονεϊκότητας δεν είστε μόνοι. 
Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#unstoppable 

#fotispapanastasiou #φώτηςπαπαναστασίου #σχολειο #live #instalives #instalive #friyay #friyaylive 
#mathisiakeseukolies #mathisiakes_dyskolies #αυτισμός  #autismo💙 #dyslexia #kids #μαθησιακέςευκολίες #parenting #teachersofinstagram #teacherlife #school #eidikiagwgi #specialeducationteacher #specialeducationclassroom #specialeducationteachers #eidikidiapaidagwgish #specialeducationalneeds #forparents
Περισσότερα... Ακολούθησε μας

Youtube

Ένα σημαντικό ποσοστό του μαθητικού πληθυσμού, περίπου 5%-9%, αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά. Αν κι έχει καθιερωθεί ο όρος «δυσαριθμησία» για να περιγράψει αυτές τις δυσκολίες, δεν είναι πλέον δόκιμος. Στο 5ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας "Μαθησιακές Ευκολίες" μιλάμε για την Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία στα Μαθηματικά. Αναλύουμε ποιες είναι οι πιθανές αιτίες της εκδήλωσής της και ποια είναι τα συμπτώματα που θα πρέπει να ανησυχήσουν γονείς και εκπαιδευτικούς.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#mathimatika #dysarithmisia #mathisiakesdyskolies #mathisiakeseukolies #fotispapanastasiou #eidikospaidagogos
"Μαθησιακές Ευκολίες" - Μαθησιακή Δυσκολία στα Μαθηματικά: Αίτια & Συμπτώματα | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLmc5NnAzd1YxRWcw
Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, όπως είναι η δυσλεξία, συνήθως γίνονται αντιληπτές από γονείς και εκπαιδευτικούς στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. Ωστόσο, οι ενδείξεις για την παρουσία τους είναι δυνατό να εμφανιστούν ακόμα και κατά την προσχολική ηλικία. Η πρώιμη ανίχνευση των Μαθησιακών Δυσκολιών είναι υψίστης σημασίας για το μέλλον του παιδιού σε ακαδημαϊκό, συναισθηματικό και κοινωνικό επίπεδο. Στο 4ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας «Μαθησιακές Ευκολίες» παρουσιάζουμε τις πρώιμες ενδείξεις των Μαθησιακών Δυσκολιών & τα συμπτώματα που γονείς και εκπαιδευτικοί θα πρέπει να προσέξουν.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#mathisiakesdyskolies #endeikseis #eidikospaidagogos #mathisiakeseukolies #fotispapanastasiou
"Μαθησιακές Ευκολίες" - Οι πρώιμες ενδείξεις των Μαθησιακών Δυσκολιών | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLmJtazRjQXpuZjcw
Τα παιδιά καλούνται να διαβάζουν όλη μέρα στο σχολείο. Πολλά από τα παιδιά αυτά εκδηλώνουν μικρές ή μεγάλες δυσκολίες στην ανάγνωση. Για τον λόγο αυτό όταν τους ζητούν οι γονείς να εξασκηθούν στην ανάγνωση, συχνά αρνούνται. Στο 3ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας "Μαθησιακές Ευκολίες" παρουσιάζουμε εύκολους και διασκεδαστικούς τρόπους για να αγαπήσουν τα παιδιά το διάβασμα.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74 

#diavasma #tips #eidikospaidagogos #mathisiakeseukolies #fotispapanastasiou
"Μαθησιακές Ευκολίες" - Εύκολοι τρόποι για να αγαπήσουν τα παιδιά το διάβασμα | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLk5qT3BXU1d4NlFr
Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) είναι μια από τις πιο συχνά εμφανιζόμενες συμπεριφορικές διαταραχές και η συχνότερη νευροαναπτυξιακή διαταραχή της παιδικής και εφηβικής ηλικίας. Στο 2ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας "Μαθησιακές Ευκολίες" παρουσιάζουμε τα διαγνωστικά κριτήρια της ΔΕΠΥ και όλα όσα πρέπει να πληρούνται για τη διάγνωση της συγκεκριμένης διαταραχής.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#δεπυ #adhd #μαθησιακές_ευκολίες #ειδικός_παιδαγωγός #φώτης_παπαναστασίου #ειδική_αγωγή
"Μαθησιακές Ευκολίες" - Τα διαγνωστικά κριτήρια της ΔΕΠΥ | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLmhWWDFNamJRWHRn
Ο Ειδικός Παιδαγωγός/Συγγραφέας/MSc Σχολική Ψυχολογία και Υπ. Διδάκτωρ Φώτης Παπαναστασίου μας μιλά για το νέο του βιβλίο «365: Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες», ένα πολύτιμο εργαλείο, μια πυξίδα απαραίτητη στο μοναδικό ταξίδι κάθε γονέα για το μεγάλωμα υγιών και ευτυχισμένων παιδιών.

Για το βιβλίο μίλησαν ο Συγγραφέας/Ηθοποιός Κώστας Κρομμύδας και ο Ψυχίατρος/Ψυχοθεραπευτής Δημήτρης Παπαδημητριάδης. Την παρουσίαση της εκδήλωσης και τον συντονισμό της συζήτησης έκανε η ηθοποιός Μαριάννα Τουμασάτου.

Η παρουσίαση έγινε από το ανανεωμένο Public του Golden Hall και μεταδόθηκε LIVE από τις Σελίδες του Public στο Facebook & το YouTube. Ευχαριστούμε θερμά το https://www.public.gr για την υπαστήριξη και τη φιλοξενία.

-Για να παραγγείλετε το “365” με πράσινο εξώφυλλο πατήστε εδώ: https://www.public.gr/product/gine-pio-thetikos-goneas-se-365-imeres-green/prod14151858pp/
-Για να παραγγείλετε το “365” με μωβ εξώφυλλο πατήστε εδώ: https://www.public.gr/product/gine-pio-thetikos-goneas-se-365-imeres-purple/prod14151857pp/

Το βιβλίο "365" κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ.

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

#365 #public #Φώτης_Παπαναστασίου #εκδόσεις_πεδίο
Επίσημη παρουσίαση του "365 - Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες" | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLnU2aHA3RjdTTlFz
Ο θυμός, ως συναίσθημα, είναι μέρος της φυσιολογικής συναισθηματικής ανάπτυξης του κάθε παιδιού. Παρόλα αυτά, η διαχείριση των παιδικών ξεσπασμάτων είναι μια δύσκολη διαδικασία όχι μόνο για τους γονείς, αλλά και για τους παιδαγωγούς που καλούνται να μάθουν στα παιδιά πώς να εκφράζουν σωστά το θυμό τους. Στο 1ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας «Μαθησιακές Ευκολίες» παρουσιάζουμε τεχνικές/παιχνίδια για να μπορέσετε να βοηθήσετε τα παιδιά να διαχειρίζονται με αποτελεσματικό τρόπο τον θυμό τους.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#διχείριση_θυμού #ψυχολογία #μαθησιακές_ευκολίες #eidiki_agogi #fotispapanastaiou #eidikospaidagogos
"Μαθησιακές Ευκολίες" - Τεχνικές διαχείρισης του θυμού για παιδιά | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLkJxVEc2N3ViMWJv
Ο Υπ. Διδάκτωρ Φώτης Παπαναστασίου (Ειδικός Παιδαγωγός/Συγγραφέας) καλεσμένος στην επίσημη καμπάνια των Public "Ξανά στα θρανία" μας δίνει πολύτιμες συμβουλές για μία ομαλή επιστροφή των παιδιών στο σχολείο και κάνει να φαίνονται "όλα του σχολείου...εύκολα"

Επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα των Public: https://www.public.gr
Παραγγείλτε το "Μαθησιακές Ευκολίες" εδώ: https://www.public.gr/product/mathisiakes-eykolies/prod8630057pp/
Παραγγείλτε το "ΔΕΠΥράζει" εδώ: https://www.public.gr/product/depyrazei/prod9751563pp/
Παραγγείλτε το "Dyslexia Box" εδώ: https://www.public.gr/product/dyslexia-box/prod11520009pp/

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

#public #fotispapanastasiou #backtoschool #interview #eidikospaidagogos #ξανάσταθρανία #mathisiakeseukolies
Συνέντευξη με συμβουλές Back to School στα Public | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLkdGSHJhUm9XSnpv
Πολλά παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στον γραπτό λόγο παρουσιάζουν και δυσανάγνωστη γραφή. Πρόκειται για μία δυσκολία που εκδηλώνεται κυρίως ως αδυναμία του μαθητή να παράγει αναγνώσιμη γραφή με το χέρι. Ποια είναι τα συμπτώματα που πρέπει να ανησυχήσουν γονείς και εκπαιδευτικούς; Γιατί δεν πρέπει να συγχέεται με την κακογραφία; Πώς μπορούμε να υποστηρίξουμε ουσιαστικά ένα παιδί με δυσανάγνωση γραφή (Δυσγραφία); Αυτά και πολλά ακόμα ερωτήματα προσπαθούμε να απαντήσουμε στο 14ο επεισόδιο του 2ου κύκλου της εκπομπής μας «Μαθησιακές Ευκολίες».

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#dysgrafia #mathisiakes_dyskolies #mathisiakes_eukolies #eidiki_agogi #fotispapanastasiou #askhseis #eidikospaidagogos
"Μαθησιακές Ευκολίες" - Δυσανάγνωστη Γραφή – Συμπτώματα και Τεχνικές Παρέμβασης | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLjA3em5uelIwaUFr
Τα παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού αποδίδουν καλύτερα στα πλαίσια της ρουτίνας. Η ζωή όμως είναι γεμάτη αλλαγές, όπως η έναρξη του σχολείου ή η μετακίνηση από τη μία δραστηριότητα στην άλλη. Στο 13ο επεισόδιο του 2ου κύκλου της εκπομπής μας «Μαθησιακές Ευκολίες», παρουσιάζουμε 8 στρατηγικές μετάβασης που μπορούν να κάνουν τις μεταβάσεις και τις αλλαγές στη ζωή ενός αυτιστικού παιδιού να φαίνονται πιο εύκολες.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#αυτισμός #ειδικός_παιδαγωγός #στρατηγικές_μετάβασης #τεχνικές_υποστήριξης #autism #φώτης_παπαναστασίου #μαθησιακές_ευκολίες
"Μαθησιακές Ευκολίες" - Αυτισμός: 8 Στρατηγικές Μετάβασης | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLmYtWWh3YVpmT3Yw
Περισσότερα Subscribe
© 2017 . All Rights Reserved. eidikospaidagogos.gr
  • Αρχική
  • Άρθρα
  • Μεταπτυχιακά
  • Σεμινάρια
  • Αγγελίες
  • Φώτης Παπαναστασίου
  • Επικοινωνία