Πώς επηρεάζει τη μάθηση η στάση του σώματος κατά τη διάρκεια της μελέτης;
07/10/2021Παιχνίδια Συνεργασίας για παιδιά (Team Building Games)
18/10/2021Εφόσον οι διευθυντές ολοκληρώσουν τη διαδικασία της συγχώνευσης τμημάτων, θα επανυπολογιστούν τα κενά και θα καταγραφεί ο νέος αριθμός των ελλείψεων.Ο νέος μειωμένος αριθμός των ελλείψεων, βάσει του σχεδιασμού του Υπουργείου Παιδείας θα «ξεκλειδώσει» την επόμενη φάση για την τοποθέτηση των αναπληρωτών και θα ορίσει τον αριθμό που θα προσληφθεί.
Δεδομένου ότι τα περισσότερα σχολεία έχουν λάβει οδηγία να προχωρήσουν στην συγχώνευση τμημάτων εντός της εβδομάδας, κι εφόσον αυτό δεν ανατραπεί, η επόμενη φάση αναπληρωτών αναμένεται να γίνει ακόμα και τέλος Οκτωβρίου.
6.000 κενά σε σχολεία
Για ατυχείς υπολογισμούς κατηγορούν το Υπουργείο Παιδείας εκπαιδευτικοί, καθώς όπως σημειώνουν οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, ένα μήνα μετά την έναρξη των σχολείων, συνεχίζουν να υπάρχουν ακόμα 6.000 κενά στα σχολεία.
Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις σχολείων που δεν λειτουργεί το ολοήμερο, ενώ στην δευτεροβάθμια εντοπίζονται κενά ακόμα και σε βασικά μαθήματα, με τις ελλείψεις να «μοιράζονται» όσον αφορά τον αριθμό μεταξύ των δύο βαθμίδων.
Ο σχεδιασμός, σύμφωνα με πληροφορίες του Υπουργείου Παιδείας, είναι ο εξορθολογισμός, με στόχο να περιοριστούν τα πλεονάσματα σε καθηγητές και να καλυφθούν τα κενά, όπου παραμένουν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη από πέρσι, η ηγεσία είχε προχωρήσει σε κάποιες απομακρυσμένες περιοχές σε συγχωνεύσεις τμημάτων ή σχολείων, με έντονες διαμαρτυρίες από την πλευρά γονέων καθώς οι αποστάσεις σε ορισμένες περιπτώσεις διπλασιάζονταν για τους μαθητές.
Φέτος, ιδίως σε μεγάλες πόλεις όπως Χανιά, Θεσσαλονίκη και Αθήνα, γονείς καθηγητές και μαθητές έχουν προχωρήσει σε καταλήψεις και σειρά κινητοποιήσεων με τις τοπικές αρχές να βρίσκονται στο πλευρό τους, με στόχο να ανατρέψουν την οδηγία για συγχωνεύσεις τμημάτων.
Πηγή: ipaidia.gr