Κερδίστε τρία (3) βιβλία του Ευγένιου Τριβιζά
21/06/202014 Συμβουλές αντιμετώπισης της κακογραφίας στο σπίτι
23/06/2020Πλούσιο Υλικό Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης:
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Παρουσιάζονται οι έννοιες και τα χαρακτηριστικά των παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες (Παντελιάδου & Μπότσας)
Παρουσιάζονται θέματα αξιολόγησης στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Παντελιάδου & Πατσιοδήμου)
Παρουσιάζονται τεχνικές διδασκαλίας για τους μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Παντελιάδου & Αντωνίου)
Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στην αντιμετώπιση των Ειδικών Μαθησαικών Δυσκολιών από το Πανεπιστήμιο Πατρών (Κων. Πόρποδας).
Η αντιμετώπιση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Παντελιάδου – Μπότσας)
Παρουσίαση των δυσκολιών κατανόησης στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Μπότσας)
Προτάσεις παρέμβασης για την αναγνωστική κατανόηση στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Μπότσας)
Αναγνωστική κατανόηση στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Μπότσας)
Η Φωνολογική Ενημερότητα στην ανάγνωση (Μπότσας)
Μαθησιακές Δυσκολίες: Από την Αξιολόγηση, στην Προσαρμογή και στην Παρέμβαση – παρουσίαση (Μπότσας)
Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
Διδακτορική διατριβή της κ. Λουκρετζή
Αυτισμός – Ολιστική επιστημονική προσέγγιση (Νότας & Νικολαϊδου)
Ζητήματα αυτοτραυματικής συμπεριφοράς στη ΔΑΦ (Ντίνας)
Εργαλείο εκπαιδευτικής αξιολόγησης κοινωνικών δεξιοτήτων στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (Απτεσλής, Μητροπούλου & Τσακπίνη))
Οδηγός διαφοροποίησης για παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος (ΙΕΠ)
Αναλυτικά Προγράμματα για Παιδιά με Αυτισμό από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ για παιδιά με ΔΑΦ (Σοφία Μαυροπούλου και συνεργάτες)
Προβλήματα συμπεριφοράς και συναισθηματικές δυσκολίες
Αντιμετώπιση δυσκολιών συμπεριφοράς (Παντελιάδου)
Προβλήματα συμπεριφοράς στην εφηβεία (Κουρκούτας)
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ ΜΕ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ (Κουρκούτας)
Κλίμακα αξιολόγησης προβλημάτων συμπεριφοράς στο Νηπιαγωγείο (Μανωλίτσης – Τάφα)
Προτάσεις για την επιθετικότητα στο σχολείο (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο)
Συμπεριφορισμός – Οικοσυστημική προσέγγιση – Ενεργητική ακρόαση – παρουσίαση (Μπότσας – Κελεσίδης)
Θέματα αξιοποίησης της ομάδας στην τάξη (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο)
Αποκλίνουσες συμπεριφορές – Διαχείριση κρίσεων στο σχολείο (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας)
Αγχόσαυρος – Διαχείριση άγχους (Ζαφειροπούλου)
ΔΕΠ-Υ
Τεχνικές διαχείρισης μαθητών με ΔΕΠΥ: Συμβουλές προς εκπαιδευτικούς (Πανελλήνιο Σωματείο Ατόμων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ))
Συμβουλές διαχείρισης της ΔΕΠ-Υ στην τάξη – παρουσίαση (Μπότσας)
ΔΕΠ-Υ Οδηγός (Σκαλούμπακας)
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής / Υπερκινητικότητας Οδηγίες για Εκπαιδευτικούς (Ελληνική Εταιρεία Μελέτης ΔΕΠΥ)
Δυσκολίες μάθησης και αυτορρύθμισης … Α να ένας σκίουρος (Μπότσας)
Νοητική Καθυστέρηση
Ψυχοπαιδαγωγική της Νοητικής Καθυστέρησης (Πανεπιστήμιο Κρήτης)
Διδακτική των Μαθηματικών στη Νοητική Καθυστέρηση (Κουτάντος)
Αναλυτικό Πρόγραμμα Γλώσσας στη Νοητική Καθυστέρηση (Κουτάντος)
Προβλήματα όρασης
Το παιδί με προβλήματα όρασης στην τάξη (Μετάφραση: Α. Ράπτου)
- Από λανθασμένη διαχείρηση οι διαφάνειες για τα προβλήματα όρασης που εμφανίζονταν στο χώρο αυτό, ήταν του Αναπληρωτή Καθηγητή του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Αργυρόπουλου Βασίλη και λανθασμένα αναφέρονταν στον κ. Μπότσα.
- Διδασκαλία παιδιών με προβλήματα όρασης
Η εκπαίδευση παιδιών με σοβαρά προβλήματα όρασης: ερευνητική και πρακτική προσέγγιση στο χώρο της διδασκαλίας (Αργυρόπουλος)
Προϋποθέσεις και δυνατότητες συνεκπαίδευσης παιδιών με και χωρίς προβλήματα όρασης στα μαθήματα των φυσικών επσιτημών (Παπαλεξόπουλος, Βαβουγιός, Αργυρόπουλος)
Μαθησιακό περιβάλλον και στρατηγικές διδασκαλίας στην εκπαίδευση τυφλών παιδιών (Αργυρόπουλος)
Η αξιολόγηση της λειτουργικής όρασης των παιδιών με σοβαρά προβλήματα όρασης: Μια πολυδιάστατη και σύνθετη διαδικασία (Αργυρόπουλος)
Προβλήματα ακοής
Σημειώσεις βαρηκοϊας – κώφωσης (Νικολαραϊζη)
Η ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης των κωφών και βαρήκωων παιδιών (Νικολαραϊζη – συλλογικό)
Παιδιά με προβλήματα ακοής – παρουσίαση (Μπότσας)
Οδηγός διαφοροποίησης για μαθητές με κώφωση (Καραπαναγιώτου – Χατζοπούλου)
Κινητικές αναπηρίες
Παρουσιάζονται θέματα της αδρής κινητικότητας (prosvasimo.gr)
Οδηγός διαφοροποίησης για παιδιά με κινητικά προβλήματα (Χρήστος Ντόνας, Κώστας Πάλλας, Αγγελική Ταγκάλου)
Τμήματα ένταξης
Οδηγός διαφοροποίησης για παιδιά με πολλαπλές αναπηρίες (Γεωργούλα Αντωνία, Ζέζα Μαρία, Κατσούλης Φίλιππος)
Διδασκαλία ακουστικής επεξεργασίας (upbility)
Τόμος Α’ (Μπότσαρη – Συλλογικό)
Τόμος Β΄ (Μπότσαρη – Συλλογικό)
Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη μαθητών (Συλλογικό)
Περιοδικό “Επιστήμες της Αγωγής” (Πανεπιστήμιο Κρήτης- θεματικό τεύχος)
Η συμβολή των παιδαγωγικών θεωρήσεων στην κατανόηση του φαινομένου της μάθησης (ΠΑΚΕ Αθήνας)
Παράλληλη στήριξη
Βιβλίο με εκπαιδευτικό υλικό για την παράλληλη στήριξη (ΙΕΠ – Συλλογικό)
Δεξιότητες σχολικής ετοιμότητας -Παιδιά με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Βιβλίο με στοιχεία δεξιοτήτων σχολικής δεξιότητας (Μαρία Δροσινού, Εμμανουήλ Μαρκάκης, Μαρία Μιχαηλίδου, Ιωάννα Τσαγκαράκη Βασίλης Τσιάμαλος, Κώστας Χρηστάκης)
Εκπαίδευση και πολιτισμός: Χτίζοντας συνεργασίες, δημιουργώντας ευκαιρίες για παιδιά με και χωρίς αναπηρία (Κανάρη, Παπαζαφείρη, Αργυρόπουλος)
Διαβάστε επίσης:
WEBINAR: «ΔΕΠΥ – Αξιολόγηση και Τεχνικές Παρέμβασης»