20/11/2015

Μικρά μυστικά, για να κρατά το παιδί σωστά το μολύβι

Τα περισσότερα παιδιά μέχρι τα δύο τους χρόνια έχουν πιάσει στα χέρια τους κάποιο μαρκαδόρο για να ζωγραφίσουν ή καλύτερα να μουτζουρώσουν μια σελίδα.
01/11/2015

10 σημάδια που δείχνουν ότι ένα παιδί χρειάζεται Εργοθεραπεία

Η δουλειά ενός δασκάλου μπορεί να γίνει πολύ κουραστική όταν προσπαθεί να βοηθήσει κάθε παιδί με τις δικές του συγκεκριμένες προκλήσεις.
26/09/2015

Διαδραστικά Παιχνίδια για αυτιστικά παιδιά

Διαδραστικά παιχνίδια για αυτιστικά παιδιά: Η σημασία της εργοθεραπείας Το παιχνίδι κατέχει μια από τις σπουδαιότερες θέσεις στην ζωή του παιδιού.
02/09/2015

Μπορούν τα παιδιά να ξεπεράσουν τη Δυσπραξία;

Η δυσπραξία είναι η δυσκολία του ατόμου να σκεφτεί, να σχεδιάσει και να εκτελέσει αισθητηριακές/ κινητικές δραστηριότητες.
13/07/2015

Πώς αντιμετωπίζονται τα κινητικά τικ στα παιδιά;

Ενδέχεται το τικ να είναι μια παροδική συμπεριφορά εξωγενούς αιτιολογίας, λόγω των αλλαγών στις συνθήκες της ζωής της και της ψυχοπιεστικής περιρρέουσας ατμόσφαιρας στο σπίτι.
03/05/2015

Δραστηριότητες για παιδιά με Διαταραχές Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης

Όταν κάποιος υιοθετεί στάση άμυνας, σημαίνει πως ενοχλείται ή νοιώθει άβολα εξαιτίας μιας συγκεκριμένης αίσθησης / ερεθίσματος.
15/03/2015

Τα συμπτώματα της παιδικής μυϊκής δυστροφίας

Δυστροφία είναι οποιαδήποτε κατάσταση κατά την οποία ένα μέρος του σώματος εξασθενεί σταθερά ολοένα και περισσότερο.
08/03/2015

Αντιδράσεις παιδιών: Αισθητηριακό ζήτημα ή αποτέλεσμα συμπεριφοράς;

Πολλοί γονείς μπορεί να μπερδευτούν εάν οι συμπεριφορές ενός παιδιού είναι ή όχι αποτέλεσμα της αισθητηριακής δυσλειτουργίας ή αποτέλεσμα συμπεριφοράς.
01/03/2015

5 Προσχολικές δραστηριότητες για παιδιά με αναπηρία

Κατά τη διάρκεια της προσχολικής ηλικίας, τα παιδιά βιώνουν δομημένο χρόνο που ταυτόχρονα μπορεί να γίνει διασκεδαστικός και εκπαιδευτικός.
24/02/2015

Προβλήματα κινήσεων των ματιών-Συμπτώματα

Η ακρίβεια με την οποία γίνονται οι κινήσεις των ματιών για την συλλογή πληροφοριών από το περιβάλλον είναι πολύ σημαντική.