Τα επτά(7) βήματα της Διαδικασίας Αιτήσεων για τους 4.500 μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή
31/03/2019Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό
02/04/2019Για εγγραφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του, το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού(Α.Σ.Ε.Π.) έχει κοινοποιήσει τον παρακάτω Οδηγό:
Οδηγίες για την εγγραφή νέου μέλους μέσω της φόρμας εγγραφής του ΑΣΕΠ:
Οδηγίες για την εγγραφή νέου μέλους μέσω ΓΓΠΣ:
Κατά την εγγραφή μου στο σύστημα εμφανίζεται το μήνυμα: «Ο συγκεκριμένος ΑΔΤ/ΑΦΜ χρησιμοποιείται ήδη στο μητρώο».
Τι πρέπει να κάνω; Το μήνυμα εμφανίζεται γιατί είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΣΕΠ.
Οδηγίες για την είσοδο στο λογαριασμό σας:
Κατά την Εγγραφή Νέου Μέλους μέσω ΓΓΠΣ, εμφανίζεται μήνυμα λάθους ανακατεύθυνσης. Τι πρέπει να κάνω;
Εάν κατά την Εγγραφή Νέου Μέλους μέσω ΓΓΠΣ, εμφανίζεται μήνυμα λάθους:
«Αυτή η σελίδα δεν λειτουργεί» ή «Ο κεντρικός υπολογιστής login.asep.gr έκανε πάρα πολλές ανακατευθύνσεις» ή «Δοκιμάστε να διαγράψετε τα cookies σας ERR_TOO_MANY_REDIRECTS»
τότε
1. Κλείστε όλους τους φυλλομετρητές (browsers) που έχετε ανοιχτούς και ανοίξτε ένα νέο.
2. Στην γραμμή διεύθυνσης πληκτρολογήστε www.asep.gr και πατήσετε ENTER (προσοχή μην ανοίξετε τη ιστοσελίδα μας μέσω μηχανής αναζήτησης)
3. Όταν εμφανιστεί η ιστοσελίδα μας, η γραμμή διεύθυνσης δεν πρέπει να ξεκινάει με https://
4. Πατήστε πάνω δεξιά «Είσοδος μέλους».
5. Πατήστε σύνδεση μέσω ΓΓΠΣ.
Πώς διαγράφομαι εντελώς από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΣΕΠ;
Επισημαίνεται ότι ο μοναδικός λόγος διαγραφής λογαριασμού είναι γιατί δεν επιθυμείτε πλέον τη συμμετοχή σας στις διαγωνιστικές διαδικασίες του ΑΣΕΠ.
Για τη διαγραφή του λογαριασμού σας θα πρέπει να στείλετε το αίτημά σας εδώ επισυνάπτοντας απλό φωτοαντίγραφο ΑΔΤ (και τις δύο όψεις), αναφέροντας ως θέμα «Διαγραφή λογαριασμού» και αναγράφοντας όλα τα προσωπικά στοιχεία που έχετε καταχωρίσει στο λογαριασμό σας.
Μέλος
01. Ξέχασα τον κωδικό μου ή/και το όνομα χρήστη
Οδηγίες για την αποστολή νέου κωδικού και υπενθύμιση ονόματος χρήστη στο email που έχετε δηλώσει στο μητρώο σας:
02. Πώς μπορώ να συνδεθώ με το λογαριασμό μου;
Οδηγίες για την είσοδο στο λογαριασμό σας:
Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ
Παρακολουθήστε το video εδώ
03. Δεν θυμάμαι την παλιά μου ταυτότητα για να κάνω υπενθύμιση κωδικών. Τι πρέπει να κάνω;
Μπορείτε να συνδεθείτε με το λογαριασμό σας επιλέγοντας «Είσοδος μέλους» και στη συνέχεια «Συνδεθείτε μέσω ΓΓΠΣ», πληκτρολογώντας τους προσωπικούς κωδικούς taxisnet που χρησιμοποιείτε για την υποβολή της φορολογικής σας δήλωσης, όπως παρουσιάζεται στο video εδώ.
04. Έκανα «Ξέχασα τον κωδικό μου», αλλά δεν έχω λάβει κανένα email. Τι πρέπει να κάνω;
Εάν δεν βρείτε το μήνυμα στο φάκελο Eισερχομένων (inbox) του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου, ελέγξτε στον φάκελο Aνεπιθύμητης Aλληλογραφίας, αλλά και σε αυτούς με ονομασία Junk/Spam. Εναλλακτικά, στο πλαίσιο αναζήτησης που βρίσκεται μέσα στην αλληλογραφία σας, πληκτρολογήστε με λατινικούς χαρακτήρες τη λέξη «asep». Η ενέργεια αυτή σας εμφανίζει όλα τα μηνύματα που έχετε λάβει και αποστείλει από και προς το ΑΣΕΠ, αντίστοιχα. Μεταφέρετε το μήνυμα στον φάκελο Εισερχομένων, έτσι ώστε την επόμενη φορά που θα λάβετε μήνυμα από το ΑΣΕΠ να σας αποσταλεί στον φάκελο αυτό.
Εάν και πάλι δεν βρείτε το μήνυμα, τότε δεν έχετε καταχωρίσει σωστά τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου κατά την εγγραφή σας στο ΑΣΕΠ και μπορείτε να συνδεθείτε με το λογαριασμό σας, επιλέγοντας «Είσοδος μέλους» και στη συνέχεια «Συνδεθείτε μέσω ΓΓΠΣ», πληκτρολογώντας τους κωδικούς taxisnet που χρησιμοποιείτε για την υποβολή της φορολογικής σας δήλωσης, όπως παρουσιάζεται στο video εδώ
05. Όταν γράφω τους κωδικούς μου εμφανίζεται το μήνυμα «Λάθος στοιχεία σύνδεσης». Τι πρέπει να κάνω;
Παρακαλούμε, να δώσετε μεγάλη προσοχή στην πληκτρολόγηση των κωδικών σας ή στην «αντιγραφή» και «επικόλλησή» τους από το email σας, σε περίπτωση που έχετε κάνει υπενθύμιση κωδικών.
06. Έχω γράψει πολλές φορές τους κωδικούς μου για να συνδεθώ με το λογαριασμό μου και εμφανίζεται το μήνυμα «Κλειδωμένος λογαριασμός». Τι πρέπει να κάνω;
Οι ενέργειες που μπορείτε να κάνετε είναι:
- να συνδεθείτε με το λογαριασμό σας επιλέγοντας «Είσοδος μέλους» και στη συνέχεια «Συνδεθείτε μέσω ΓΓΠΣ», πληκτρολογώντας τους προσωπικούς κωδικούς taxisnet που χρησιμοποιείτε για την υποβολή της φορολογικής σας δήλωσης, όπως παρουσιάζεται στο video εδώ.
- ή να κάνετε υπενθύμιση κωδικών προκειμένου να σας αποσταλούν νέοι κωδικοί στο email που έχετε δηλώσει στο μητρώο σας. (Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ ή Παρακολουθήστε το video εδώ)
Αν παρ’ όλα αυτά ο λογαριασμός σας παραμένει κλειδωμένος, μπορείτε να μας στείλετε το αίτημα σας εδώ.
07. Πώς μπορώ να αλλάξω το όνομα μέλους (username) και τον κωδικό μου;
Δυνατότητα αλλαγής ονόματος μέλους (username) δεν παρέχεται, καθώς αυτό δηλώνεται μία φορά κατά τη συμπλήρωση της αίτησης εγγραφής στο ΑΣΕΠ και στην περίπτωση εγγραφής μέσω ΓΓΠΣ, δημιουργείται από το σύστημα.
Οδηγίες για την αλλαγή του κωδικού πρόσβασης:
08. Πώς μπορώ να διορθώσω τα προσωπικά μου στοιχεία στο λογαριασμό μου;
Οδηγίες για την Τροποποίηση στοιχείων επικοινωνίας και ταυτοποίησης:
Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ
Παρακολουθήστε το video εδώ
09. Διόρθωσα τα προσωπικά μου στοιχεία στο μητρώο, αλλά δεν διορθώθηκαν στην ηλεκτρονική αίτηση. Τι πρέπει να κάνω;
Οι αλλαγές των προσωπικών στοιχείων, που έχουν ολοκληρωθεί στο μητρώο σας, μεταφέρονται:
- στην ηλεκτρονική αίτηση, που είναι σε κατάσταση «Ανοιχτή (Νέα)», μετά την Οριστικοποίησή της
- και στις νέες ηλεκτρονικές αιτήσεις που θα δημιουργήσετε.
Προκειμένου να μεταφερθούν οι αλλαγές των προσωπικών σας στοιχείων σε ηλεκτρονική αίτηση που είναι σε κατάσταση «Υποβληθείσα», πρέπει να ακυρώσετε την αίτησή σας και να δημιουργήσετε μια νέα ηλεκτρονική αίτηση.
Του Βασίλη Βούγια
Πηγή: www.especial.gr
Διαβάστε επίσης: