04/11/2024

Τα πρώιμα σημάδια του αυτισμού

H Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος είναι μια σύνθετη αναπτυξιακή διαταραχή που επηρεάζει κύρια την πράξη, τη λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία και την αλληλεπίδραση με άλλους ανθρώπους.
30/08/2024

“Μάθε με” στη Ρόδο – Σεμινάριο για τον Αυτισμό – Είσοδος Ελεύθερη

Οι Εκδόσεις Ψυχογιός, το Οικοδιδασκαλείο – Ελένη Κωνσταντέλου & το eidikospaidagogos.gr με αφορμή την κυκλοφορία των νέων βιβλίων “Μάθε με” του Δρ Φώτη Παπαναστασίου διοργανώνουν Εκπαιδευτικό Σεμινάριο […]
29/04/2024

“Μάθε με” στα Χανιά – Σεμινάριο για τον Αυτισμό – Είσοδος Ελεύθερη

Οι Εκδόσεις Ψυχογιός, το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών & Εκπαίδευσης “Συμπερίληψη” & το eidikospaidagogos.gr με αφορμή την κυκλοφορία των νέων βιβλίων “Μάθε με” του Δρ Φώτη Παπαναστασίου […]
29/04/2024

“Μάθε με” στη Θεσσαλονίκη – Σεμινάριο για τον Αυτισμό – Είσοδος Ελεύθερη

Οι Εκδόσεις Ψυχογιός, το βιβλιοπωλείο Sublime & το eidikospaidagogos.gr με αφορμή την κυκλοφορία των νέων βιβλίων “Μάθε με” του Δρ Φώτη Παπαναστασίου διοργανώνουν Εκπαιδευτικό Σεμινάριο με […]
11/04/2024

“Μάθε με” – Πλήρεις πρακτικοί οδηγοί για τον Αυτισμό (με δομημένες ασκήσεις παρέμβασης)

Παρά το γεγονός ότι η λέξη «αυτισμός» ακούγεται ολοένα και περισσότερο στις μέρες μας, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί συχνά νιώθουν αβεβαιότητα και άγχος μετά την […]
24/01/2023

Εμπλουτισμός προσληπτικού και εκφραστικού λεξιλογίου (Υλικό)

Στο παρακάτω αρχείο θα βρείτε υλικό με δισύλλαβες λέξεις, που θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε το λεξιλόγιο των παιδιών (προσληπτικό και εκφραστικό).
09/01/2023

8 πράγματα που πρέπει να θυμόμαστε για την ανάπτυξη του παιδιού

Για περισσότερο από μισό αιώνα, με βάση την καλά εδραιωμένη πια βάση των γνώσεων και μέσα από την έρευνα, τις πρόσφατες εξελίξεις στην επιστήμη της ανάπτυξης […]
24/11/2022

Αναπτυξιακά στάδια & κατάλληλες δραστηριότητες

Οι παρακάτω αναπτυξιακοί σταθμοί είναι κατά προσέγγιση και τα ηλικιακά όρια δεν ισχύουν απόλυτα για  όλα τα παιδιά.
25/10/2022

Η μνήμη και ο ρόλος της στη μάθηση (+Δραστηριότητες)

Η μνήμη του ανθρώπου δεν είναι άλλο από  τη γνωστική διεργασία συγκράτησης, για μικρό ή μεγάλο χρονικό διάστημα, της προσκτώμενης εμπειρίας και βέβαια ο ρόλος της […]