Αγαπητοί συνεργάτες η UNICERT (Φορέας Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού) προωθεί και στηρίζει τα Webinars της ΕΥΡΩΠΡΟΟΔΟΥ ΚΔΒΜ 2 Academy (Πιστοποιημένο από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων). Σε συνεργασία με τον Ειδικό Παιδαγωγό eidikospaidagogos.gr διοργανώνει σεμινάριο με θέμα:
«Μαθησιακές Δυσκολίες και Ξενόγλωσση Εκπαίδευση (από τη θεωρία στην πράξη)»
Εισηγητές:
Στόχος Επιμόρφωσης:
Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να μπορούν να κατανοούν τη φύση των Μαθησιακών Δυσκολιών και τη διαδικασία της διαγνωστικής αξιολόγησης στη μητρική και ξένη γλώσσα.
Θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στις στρατηγικές αντιμετώπισης και παρέμβασης σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες στην ξενόγλωσση εκπαίδευση (όχι μόνο στην αγγλική γλώσσα).
Το σεμινάριο απευθύνεται:
Ημερομηνία Διεξαγωγής: 17 Σεπτεμβρίου 2016
Διάρκεια: 10:00 – 16:00
Δηλώσεις συμμετοχής: Τηλ. 210 380 38 83 mail: athens@europroodos.gr
Κόστος σεμιναρίου: 70€ (η τιμή συμπεριλαμβάνει τον Φ.Π.Α.)
Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής. Με δυνατότητα πιστοποίησης UNICERT
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί υλικό έτοιμο για χρήση μέσα στην τάξη.
Τόπος διεξαγωγής: UNICERT Ακαδημίας 98-100 (1ος όροφος), Αθήνα
Δυνατότητα παρακολούθησης και εξ αποστάσεως Distance Learning (Webinars) σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο στα πιστοποιημένα κέντρα της UNICERT
Για πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στα πιστοποιημένα συνεργαζόμενα κέντρα της UNICERT academy.europroodos.gr, www.unicert.gr και www.frederick.edu.gr
Παρατηρήσεις:
Τομείς σεμιναρίου:
Παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική επίδοση
Ορισμός των Μαθησιακών Δυσκολιών
Γενικά χαρακτηριστικά των παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες
Η αιτιολογία των Μαθησιακών Δυσκολιών
Πρώιμες ενδείξεις Μαθησιακών Δυσκολιών
Μαθησιακό Κενό & Μαθησιακές Δυσκολίες
Ψυχολογικές επιπτώσεις των Μαθησιακών Δυσκολιών
Διαταραχή ανάγνωσης
-δυσλεξία
– Χαρακτηριστικές δυσκολίες στην ανάγνωση
Μαθησιακές Δυσκολίες στο γραπτό λόγο
– Χαρακτηριστικά της δυσκολίας στη γραφή
– Μαθησιακές δυσκολίες στην ορθογραφία
Μαθησιακές Δυσκολίες στα μαθηματικά
Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης
Άτυπη αξιολόγηση μαθητών εν όψει νέας σχολικής χρονιάς
-Τομείς αξιολόγησης
-Ειδικές συνθήκες κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης (special accommodations)
-Παραδείγματα και συζήτηση
-Σωστά και «λανθασμένα» δείγματα αξιολόγησης
Κατάρτιση προγράμματος διαφοροποιημένης διδασκαλίας κατόπιν αποτελεσμάτων της αξιολόγησης
-Χαρακτηριστικά προγραμμάτων διαφοροποιημένης διδασκαλίας
-Επιλογή και συγγραφή υλικού
-Παραδείγματα και συζήτηση
Φωνολογική ενημερότητα
-Ανάγκη διδασκαλίας
-Παρούσες συνθήκες και διαθέσιμη βιβλιογραφία
-Παραδείγματα ασκήσεων φωνολογικής ενημερότητας
-Σχεδιασμός και συζήτηση
Δείτε το φυλλάδιο του Σεμιναρίου στο αρχείο που ακολουθεί