«Μαθησιακές Ευκολίες» – Πρόγραμμα Υποστήριξης και Παρέμβασης στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
25/08/2017Ξεκινούν από σήμερα οι αιτήσεις προτίμησης για τους αναπληρωτές
25/08/2017Σύμφωνα με το ΦΕΚ Δήλωσης Περιοχών υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις για την πρόσληψη αναπληρωτών σε ΣΜΕΑΕ, ΕΑΕ και ΤΕ.
Δείτε πως επιλέγονται οι περιοχές για εκπαιδευτικούς ΕΑΕ που απασχολούνται αποκλειστικά σε μία από τις βαθμίδες εκπαίδευση.
1. ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΑΕ -ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ
α. Για τους εκπ/κούς ΕΑΕ που απασχολούνται αποκλειστικά σε μία εκ των βαθμίδων εκπ/σης (π.χ. ΠΕ71 στην Α/ θμια και ΠΕ02 στη Β/θμια ΕΑΕ) καθώς και για τους εκπ/ κούς που δύνανται να απασχολούνται και στις δύο βαθμίδες εκπ/σης (π.χ. ΠΕ06, ΠΕ11), δηλώνονται, κατά σειρά προτεραιότητας, από μία (1) μέχρι και το σύνολο των περιοχών προτίμησης αναπληρωτών, σύμφωνα με τα ισχύοντα για τους αναπληρωτές Γενικής Παιδείας.
β. Οι εκπαιδευτικοί, που στον ηλεκτρονικό τους φάκελο έχει δηλωθεί η επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα ή/και επάρκεια στην Ελληνική Γραφή Braille, τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, κατά προτεραιότητα, σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών, αντίστοιχα, στις ίδιες, κατά σειρά προτίμησης, περιοχές, όπως αυτές δηλώνονται στην αίτησή τους.
Παράδειγμα 1: Εκπαιδευτικός με επάρκεια στην Ελληνική Γραφή Braille, ο οποίος, βάσει των υφιστάμενων καταγεγραμμένων κενών από τις Δ/νσεις Εκπ/σης, δύναται να προσληφθεί είτε στην 5η περιοχή προτίμησής του με βάση την κατάταξή του στον οικείο πίνακα αναπληρωτών ΕΑΕ είτε στην 6η περιοχή προτίμησής του, όπου υπάρχει λειτουργικό κενό για εκπαιδευτικό με γνώση Braille, θα προσληφθεί στην 5η περιοχή προτίμησής της.
Παράδειγμα 2: Εκπαιδευτικός με επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και επάρκεια στην Ελληνική Γραφή Braille ο οποίος, βάσει των υφιστάμενων καταγεγραμμένων κενών από τις Δ/νσεις Εκπ/σης, δύναται να προσληφθεί είτε στη 12η περιοχή προτίμησής του με γνώση ΕΝΓ είτε στην ίδια περιοχή προτίμησής με γνώση Braille , θα προσληφθεί στην 12η περιοχή προτίμησης με γνώση ΕΝΓ.
Παράδειγμα 3: Κατά τη διαδικασία της ροής πρόσληψης από το ΟΠΣΥΔ του Υπουργείου Παιδείας, η εξέταση των επιλογών υποψηφίου ο οποίος έχει επάρκεια στην ΕΝΓ και στην Braille γίνεται κατά σειρά ως εξής: Ο εκπ/κός τοποθετείται στην προτιμότερη εκ των ανωτέρω περιοχών, βάσει των υφιστάμενων καταγεγραμμένων κενών από τις Δ/νσεις Εκπ/σης.
Σύμφωνα με το ΦΕΚ που δημοσιεύθηκε στις 24 Αυγούστου υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις για την πρόσληψη αναπληρωτών σε ΣΜΕΑΕ, ΕΑΕ και ΤΕ.
β. Εκτός των συγκεκριμένων επιλογών περιοχών προτίμησης, κάθε υποψήφιος, ανάλογα με τον κλάδο του, έχει τη δυνατότητα να δηλώσει επιλέγοντας το/α σχετικό/ά πεδίο/α, ότι επιθυμεί να προσληφθεί σε περίπτωση κατά την οποία εξαντληθούν οι πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης (ΕΑΕ), – σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 4 «Ειδικότερα Θέματα» της αριθμ. 61048/Ε2/7-4-2017 (ΦΕΚ 1239 Β΄) υπουργικής απόφασης – από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης του κλάδου του, με βάση τις προτεινόμενες επιλογές του πεδίου «Επιπλέον, δηλώνω ανεπιφύλακτα ότι», ως ακολούθως: ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ; Πάνω από 21.800 αιτήσεις εκπαιδευτών για εργασία σε ΔΙΕΚ, ΔΣΕΚ και ΣΔΕ
β1) Ο υποψήφιος των κλάδων ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, ως αναπληρωτής εκπ/κός σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.), σε Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε.) Α/θμιας ή/και Β/θμιας Εκπ/σης και στην εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη, επιλέγοντας την περίπτωση «Αποδέχομαι πρόσληψη αναπληρωτή σε ΣΜΕΑΕ/ΤΕ/εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης».
β2) Ο υποψήφιος των λοιπών κλάδων, ως αναπληρωτής εκπ/κός σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.), σε Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε.) Α/θμιας ή/και Β/θμιας Εκπ/σης, επιλέγοντας την περίπτωση «Αποδέχομαι πρόσληψη αναπληρωτή σε ΣΜΕ- ΑΕ/ΤΕ σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης»
Διαβάστε αναλυτικώς την εγκύκλιο ΕΔΩ
Πηγή: xenesglosses.eu
Διαβάστε επίσης: