• Αρχική
  • Άρθρα
  • Μεταπτυχιακά
  • Σεμινάρια
  • Αγγελίες
  • Φώτης Παπαναστασίου
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Άρθρα
  • Μεταπτυχιακά
  • Σεμινάρια
  • Αγγελίες
  • Φώτης Παπαναστασίου
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Άρθρα
  • Μεταπτυχιακά
  • Σεμινάρια
  • Αγγελίες
  • Φώτης Παπαναστασίου
  • Επικοινωνία
✕
www.eidikospaidagogos.gr: Οι αγγελίες της εβδομάδας (6/5/2016)
06/05/2016
www.eidikospaidagogos.gr: Οι αγγελίες της εβδομάδας (13/5/2016)
13/05/2016

Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για την προφορική εξέταση στις πανελλαδικές

11/05/2016

Τη δυνατότητα προφορικής εξέτασης έχουν υποψήφιοι  που λόγω της υφιστάμενης φυσικής αδυναμίας τους (δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, φάσμα αυτισμού, κινητική αδυναμία άνω άκρων ή προβλήματα στην όραση), αδυνατούν να εκφράσουν γραπτά τις γνώσεις τους.

Η εξέτασή τους δεν διαφέρει από την εξέταση των υπόλοιπων υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά. Έτσι λοιπόν αυτοί εξετάζονται στα ίδια θέματα με το ίδιο πρόγραμμα και την ίδια διάρκεια εξέτασης με αυτούς που εξετάζονται γραπτά.

Ειδικά ως προς την συνολική διάρκεια εξέτασης των εξεταζομένων προφορικά, πρέπει να διασαφηνιστεί ότι στη συνολική διάρκεια της προφορικής εξέτασης συμπεριλαμβάνεται:

α) ο χρόνος προετοιμασίας, ο οποίος δεν μπορεί να υπερβαίνει τις τρεις (3) ώρες, όπως για όλους τους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων, μετά την παρέλευση του οποίου οι υποψήφιοι κλείνουν τα τετράδια και περιμένουν να κληθούν από την επιτροπή

β) ο χρόνος αξιολόγησης-βαθμολόγησης που ξεκινά μετά την παρέλευση του τρίωρου χρόνου προετοιμασίας ή όταν κάποιος υποψήφιος (πριν την παρέλευση του τρίωρου) δηλώσει έτοιμος για αξιολόγηση.

Η επιτροπή έχει την δυνατότητα, εφόσον από την πορεία αξιολόγησης- Βαθμολόγησης του εξεταζομένου διαπιστώσει ότι είναι βάσιμο το αίτημά του για παράταση του χρόνου αξιολόγησης-βαθμολόγησης, να του παρέχει αυτή την παράταση χρόνου για εύλογο διάστημα (έως 30 λεπτά),η οποία συνδέεται άμεσα με την εξέλιξη της αξιολόγησης-βαθμολόγησης του κάθε εξεταζόμενου και την εκτίμηση της επιτροπής.

Διαδικασία εξέτασης

Όσον αφορά τη διαδικασία της εξέτασης:

  • οι εξεταζόμενοι υποψήφιοι εισέρχονται στις αίθουσες εξέτασης την ίδια ώρα που εισέρχονται και οι λοιποί εξεταζόμενοι στα εξεταστικά κέντρα,
  • τους χορηγείται το τετράδιο και αναγράφουν τα ατομικά τους στοιχεία στους οικείους χώρους (αν αδυνατούν από μόνοι τους βοηθούνται από τους επιτηρητές).
  • Μετά τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας και της ορθής αναγραφής των ατομικών στοιχείων, αυτά καλύπτονται από τους επιτηρητές με αδιαφανές αυτοκόλλητο ώστε να καθίσταται ανώνυμο το κάθε τετράδιο.
  • Στο κάθε τετράδιο πριν την έναρξη της εξέτασης επικολλώνται άμεσα δύο (2) αυτοκόλλητα αριθμητήρια στις ειδικές θέσεις της εξωτερικής πλευράς του τετραδίου, με τη λέξη Νέο για τους υποψήφιους του Νέου Συστήματος και Παλαιό για τους υποψήφιους του Παλαιού συστήματος.
  • Τη λέξη Παλαιό ή Νέο (διάκριση μεταξύ Νέου ή Παλαιού συστήματος) που εμφανίζεται στο αυτοκόλλητο αριθμητήριο, ο υποψήφιος θα πρέπει να την αντιγράφει μετά την αναγραφή του «ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ» (λίγο πιο πάνω από το πλαίσιο, στο εμπροσθόφυλλο), με επίβλεψη των επιτηρητών και πριν αυτοί επικαλύψουν το αριθμητήριο.
  • Οι τρεις πρώτοι αριθμοί του αυτοκόλλητου αριθμητηρίου αντιστοιχούν στον κωδικό της επιτροπής εξέτασης, ακολουθούν οι επτά αριθμοί που αντιστοιχούν στον κωδικό Λυκείου (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ) και ακολουθεί ο αύξων αριθμός τετραδίου κατά ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο που έχει αποσταλεί (αρ. πρωτ. Φ252/67090/Α5/20-4-2016).

Λήψη θεμάτων

Αμέσως μετά τη λήψη των θεμάτων ο Πρόεδρος της επιτροπής μεριμνά για:

Α) τη διανομή αντιγράφου των θεμάτων σε κάθε εξεταζόμενο, οπότε αρχίζει και ο χρόνος έναρξης της εξέτασης.

Β)Ο επιτηρητής μπορεί να αναγνώσει τα θέματα αν ζητηθεί από τον εξεταζόμενο.

Γ)Είναι αυτονόητο ότι οι διατάξεις για τις υποχρεώσεις των εξεταζομένων ισχύουν και για τους υποψηφίους αυτούς από την στιγμή που θα εισέλθουν στο εξεταστικό κέντρο και μέχρι την ολοκλήρωση της εξέτασής τους.

Δ)Την ευθύνη για την τήρηση της τάξης και της ομαλότητας διεξαγωγής της εξέτασης για όσο χρόνο οι εξεταζόμενοι μελετούν τα θέματα και προετοιμάζονται για να παρουσιαστούν στην επιτροπή έχουν οι επιτηρητές.

Χρόνος εξέτασης

  • Στους εξεταζόμενους παρέχεται ο χρόνος προετοιμασίας, ο οποίος είναι τουλάχιστον ίσος με το χρόνο δυνατής αποχώρησης και δεν μπορεί να υπερβεί τις τρεις ώρες, προκειμένου να μελετήσουν, να κατανοήσουν τα θέματα και να κρατήσουν, εφόσον το επιθυμούν, σημειώσεις στο τετράδιο τους για να τις χρησιμοποιήσουν όταν θα προσέλθουν στην επιτροπή προκειμένου να εξεταστούν.
  • Όταν είναι έτοιμοι ή όταν παρέλθει ο τρίωρος χρόνος προετοιμασίας, προσέρχεται ο κάθε ένας ξεχωριστά στην αίθουσα όπου παρευρίσκονται τα μέλη της Επιτροπής Εξέτασης.
  • Στην αίθουσα αυτή παρευρίσκονται υποχρεωτικά τα τρία μέλη (οι δύο βαθμολογητές και ο τρίτος αναβαθμολογητής) και δυνητικά, εφόσον ο αριθμός των επιτροπών το επιτρέπει, ο Πρόεδρος ή ο γραμματέας της επιτροπής ή και οι δύο.

Ποιοι παρευρίσκονται

Επίσης στην Επιτροπή μπορεί να παρίσταται και ένας (1) Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ή ο Προϊστάμενος του οικείου ΚΕΔΔΥ ή εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ο οποίος υπηρετεί στο ΚΕΔΔΥ, για την παροχή διευκρινίσεων ή επεξηγήσεων σε θέματα ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, την ενημέρωση των μελών των επιτροπών πριν την παράδοση των θεμάτων για τη φύση των δυσκολιών των μαθητών και όποτε άλλοτε ζητηθεί από την επιτροπή.

Οι εκπαιδευτικοί , ο/η σχολ.σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και ο/η προϊστάμενος/μένη ΚΕΔΔΥ δεν μπαίνουν στις αίθουσες αφού δοθούν τα θέματα και σε καμία περίπτωση δεν αναπτύσσουν συζήτηση με τους/τις εξεταζόμενους/νες σχετικά με αυτά και τις απαντήσεις τους. Αν παραστεί ανάγκη οποιασδήποτε εξατομικευμένης βοήθειας (π.χ. να διαβάσει κάποιος ξανά τα θέματα στον εξεταζόμενο), οι επιτηρητές/τριες την παρέχουν σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν δοθεί στην αρχική ενημέρωση από τους ειδικούς.

Αν ο/η μαθητής/τρια συνοδεύεται από εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης, αυτός/ή μπορεί να παρίσταται κατά την εξέταση, χωρίς να συμμετέχει στη διαδικασία.

Προφορικές ή γραπτές απαντήσεις

Ο εξεταζόμενος αναπτύσσει προφορικά στα τρία μέλη – εξεταστές τις απαντήσεις του στα θέματα, με όποια σειρά επιθυμεί. Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης των απαντήσεών του μπορεί να συμβουλεύεται τις σημειώσεις του στο τετράδιο.

Στην περίπτωση που επιθυμεί να απαντήσει γραπτά σε κάποια ερωτήματα, εκφράζει αυτή την επιθυμία του στους βαθμολογητές, όταν προσέρχεται ενώπιον της επιτροπής, και το δηλώνει εγγράφως στο γραπτό του δοκίμιο, ώστε οι σχετικές απαντήσεις να αξιολογηθούν γραπτά και όχι προφορικά.

Η γραπτή δήλωση του υποψηφίου υπογράφεται από τους εξεταστές και τον πρόεδρο της επιτροπής.

Διαδικασία βαθμολόγησης

Όταν ολοκληρώσει την εξέτασή του παραδίδει το τετράδιο στον Πρόεδρο ή στον γραμματέα της επιτροπής και αποχωρεί από την αίθουσα και το Εξεταστικό Κέντρο. Ο Πρόεδρος της επιτροπής παραδίδει αμέσως και πριν από την είσοδο άλλου εξεταζόμενου το τετράδιο στον πρώτο βαθμολογητή, ο οποίος αναγράφει το συνολικό βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία που έδωσε στον εξετασθέντα και υπογράφει στις οικείες θέσεις.

Στη συνέχεια παραδίδει το γραπτό στον Πρόεδρο ή τον Γραμματέα, ο οποίος, αφού επικαλύψει με αδιαφανές αυτοκόλλητο τον βαθμό του πρώτου βαθμολογητή, δίνει το γραπτό στον δεύτερο βαθμολογητή, ο οποίος ακολουθεί την ίδια διαδικασία με τον πρώτο.

Μετά την παράδοση του γραπτού από τον δεύτερο βαθμολογητή, ο πρόεδρος αποκαλύπτει τους βαθμούς του πρώτου και εφόσον στον τελικό βαθμό υπάρχει διαφορά μεγαλύτερη των δώδεκα μονάδων, επικαλύπτει τους βαθμούς και των δύο βαθμολογητών και το γραπτό παραδίδεται στον τρίτο βαθμολογητή (αναβαθμολογητή) για την προβλεπόμενη αναβαθμολόγηση.

Για τη διαδικασία αναγραφής των επιμέρους βαθμολογιών και του συνολικού βαθμού στον ειδικό χώρο του τετραδίου του εξεταζόμενου ακολουθούνται οι ίδιες οδηγίες που αναφέρονται στην εγκύκλιό μας που αφορά στις πανελλαδικές εξετάσεις Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ -Ομάδα Β ́ (ανωτέρω 2 σχετική εγκύκλιος).

Σημειώνεται ότι οι εξεταστές κατά την διάρκεια της εξέτασης μπορούν να κρατούν σημειώσεις για να βοηθηθούν στη σωστή αξιολόγηση του εξεταζόμενου, όμως πρέπει με ευθύνη των ίδιων και του Προέδρου της επιτροπής κανένα από τα άλλα δύο μέλη – εξεταστές να μην λαμβάνει γνώση των σημειώσεων αυτών ούτε και του βαθμού που δίνουν τελικά.

Ο κάθε εξεταστής καταστρέφει με ευθύνη του τις σημειώσεις που τυχόν κράτησε αμέσως μόλις ολοκληρώσει την αξιολόγησή του.

Δε δίνονται πληροφορίες για τη βαθμολογία σε εξεταζόμενους και τρίτους

Απαγορεύεται επίσης κατηγορηματικά να παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία με ευθύ ή έμμεσο τρόπο στον εξεταζόμενο ή σε οποιονδήποτε τρίτο σχετικά με την αξιολόγηση και τη βαθμολογία του εξεταζόμενου.

Σε ποιους απαγορεύεται η είσοδος

Αυτονόητο είναι επίσης ότι απαγορεύεται η είσοδος στο εξεταστικό κέντρο οποιουδήποτε άλλου προσώπου εκτός των επιτηρητών, των μελών της επιτροπής εξέτασης, του ιατρού και του Συμβούλου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ή του Προϊσταμένου του οικείου ΚΕΔΔΥ ή του εκπαιδευτικού Δ.Ε. ο οποίος υπηρετεί στο ΚΕΔΔΥ που μπορεί να παρίσταται στην Επιτροπή για την παροχή διευκρινίσεων ή επεξηγήσεων σε θέματα ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.

Γενικές επισημάνσεις

Οι υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες πρέπει κατά τη διάρκεια της εξέτασης να αντιμετωπίζονται με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι σε καλή ψυχολογική κατάσταση και να αποδώσουν σύμφωνα με τις γνώσεις και τις ικανότητές τους.

Η αξιολόγηση με προφορικές δοκιμασίες στα Κέντρα Εξέτασης υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συνιστά μια διαφοροποιημένη προσέγγιση που απορρέει από τις διαφοροποιημένες διδακτικές πρακτικές που έχουν εφαρμοστεί προκειμένου να υποστηρίξουν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πρόκειται για μαθητές ικανούς/ές να παρακολουθήσουν το πλήρες Αναλυτικό Πρόγραμμα της τάξης τους και εμποδίζονται από δυσκολίες στη διαχείριση του χρόνου, του γραπτού λόγου και στην απόδοση των γνώσεών τους με τους κοινούς τρόπους εξέτασης.

Η προφορική διαδικασία εξέτασης των μαθητών/τριών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες δίνει την ευκαιρία στους μαθητές/τριες να αποδώσουν σύμφωνα με τις γνώσεις τους και την προσπάθειά τους.

Εξέταση μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

Α) Όσον αφορά τους/τις μαθητές/τριες με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος ( Δ.Α.Φ.) προτείνονται τα εξής:

Κατά την τρίωρη αξιολόγηση των μαθητών/τριών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος επιτρέπονται οι ρουτίνες που επιθυμούν και δεν παραβιάζουν τους γενικούς κανονισμούς (π.χ. ένα συγκεκριμένο αντικείμενο πάνω στο θρανίο ή μια συγκεκριμένη θέση σε σχέση με το φωτισμό κλπ).

Επίσης φροντίζουμε για την αποφυγή ερεθισμάτων που παρενοχλούν τους μαθητές με Δ.Α.Φ. να συγκεντρωθούν και αφορούν την ιδιαίτερη λειτουργικότητά τους ως προς τις αισθήσεις τους (θόρυβοι ή συζητήσεις στο φόντο της αίθουσας, αποφυγή βλεμματικής επαφής, μεταβολές του φωτισμού κλπ).

Κατά την αξιολόγηση- βαθμολόγηση οι μαθητές/τριες με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος έχουν ανάγκη από πολύ συγκεκριμένες και προβλέψιμες διαδικασίες οι οποίες βοηθούν στη μέγιστη απόδοσή τους (π.χ. μπορεί να ζητήσουν να σταθούν όρθιοι/ες ή να καθίσουν πιο πλάγια, μπορεί να αποδιοργανώνονται από το επίμονο βλέμμα, μπορεί να χρειάζονται να συμβουλεύονται το γραπτό τους).

Οι ερωτήσεις που απευθύνονται από τον/τη βαθμολογητή/τρια χρειάζεται να είναι σύντομες και συγκεκριμένες, να δίνονται κατά μικρότερες περιόδους και να αποφεύγονται οι γενικού τύπου ερωτήσεις-παρατηρήσεις. Χρειάζεται να απευθύνονται παραινετικές ερωτήσεις, σε κάθε φάση της αξιολόγησης-βαθμολόγησης και να μεσολαβεί μικρός χρόνος αναμονής ή σιωπής προκειμένου ο/η μαθητής/τρια να απαντήσει.

Οι μαθητές/τριες με Δ.Α.Φ. που συνοδεύονται από Εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης (Π.Σ.) δικαιούνται να συνοδεύονται από τον/τη συγκεκριμένο/η εκπαιδευτικό και στην αξιολόγηση-βαθμολόγηση, ώστε να επιτυγχάνουν την εξοικείωση που χρειάζονται. Οι εκπαιδευτικοί Π.Σ. δεν παρεμβαίνουν, δεν εξηγούν, δεν βοηθούν τον/την εξεταζόμενο/η αλλά μπορούν να υποστηρίζουν τον/τη μαθητή/τρια με τις μη λεκτικές παραινέσεις και τους οπτικούς δείκτες που έχουν καθιερώσει μεταξύ τους προκειμένου να επιτυγχάνεται η συνεργασία.

Μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

Β) Όσον αφορά τους/τις μαθητές/τριες με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ε.μ.δ.) προτείνονται τα εξής:

Οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία) αντιμετωπίζουν κυρίως δυσκολίες στη διαχείριση του γραπτού λόγου και στην αυθόρμητη παραγωγή γραπτού και ρέοντος λόγου (π.χ. δυσκολίες στην ανάγνωση μεγάλων κειμένων, ασυνέπειες ως προς την ορθή γραφή και τη σύνταξη αγνόηση των συμβόλων τονισμού και στίξης, κλπ). Για τον λόγο αυτό άλλωστε αξιολογούνται με προφορικές δοκιμασίες. ́

Εχουν βέβαια το δικαίωμα κατά το στάδιο της προετοιμασίας του θέματος να χρησιμοποιούν πρόχειρο, όπου θα καταγράφουν τις σκέψεις τους και στη συνέχεια να αναπτύσσουν προφορικά τις απαντήσεις τους. Επίσης δικαιούνται στην περίπτωση που επιθυμούν να απαντήσουν γραπτά σε κάποια ερωτήματα, αυτά να αξιολογούνται κατά τη βαθμολόγηση.

Συχνά συνεμφανίζουν δυσκολίες στην Συγκέντρωση και στην Επικέντρωση Προσοχής και απορροφούνται από τους θορύβους του «φόντου» (συζητήσεις στον διάδρομο, θορυβώδης κινητικότητα κλπ). Οι επιτηρητές προτείνεται να βοηθούν τους μαθητές/τριες με παραινέσεις ως προς τη συγκέντρωση και ως προς την τήρηση του χρόνου και να εξασφαλίζουν την αδιατάρακτη ροή της διαδικασίας.

Αξιολόγηση μαθημάτων θετικών επιστημών

Κατά την αξιολόγηση-βαθμολόγηση των μαθημάτων των θετικών επιστημών καταβάλλεται προσπάθεια να αξιολογηθούν οι γνώσεις, η ανάπτυξη σκεπτικού και στρατηγικής επίλυσης των προβλημάτων πέραν των υπολογιστικών καιδιαχειριστικών δυσκολιών (π.χ. αναριθμητισμό) που άλλωστε συνιστούν μέρος των δυσκολιών των μαθητών με ε.μ.δ. Οι μαθητές/τριες που αντιμετωπίζουν ε.μ.δ. του τύπου δυσαριθμησίας, αστοχούν πολλές φορές στη χρήση των συμβόλων και των προσήμων.

Προκειμένου να μην καταναλώσουν όλο τον χρόνο τους στη λάθος κατεύθυνση μπορεί να υποδειχθεί με μια γενική παραίνεση να προσέξουν τα σύμβολα και τα πρόσημα.

Γραφική παράσταση- σχεδίαση

Αν στην απάντηση κάποιου θέματος απαιτείται γραφική παράσταση και ο υποψήφιος αδυνατεί να γράψει, ο εξεταστής μπορεί να σχεδιάσει τη γραφική παράσταση καθ ́ υπόδειξη του εξεταζόμενου. Όταν ο εξεταζόμενος καλείται να απαντήσει σε θέματα όπως είναι η Ιστορία, η Βιολογία κ.λ.π., εφόσον ο εξεταστής διαπιστώνει ότι ο εξεταζόμενος αδυνατεί να αποδώσει το εξεταζόμενο αντικείμενο με συνεχή λόγο, μπορεί να τον εξετάσει με την υποβολή ερωτήσεων, οι οποίες θα τον διευκολύνουν στην διατύπωση των γνώσεων αλλά δεν θα πρέπει να είναι τέτοιας μορφής που θα υποδεικνύουν την απάντηση.

Αν κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας των θεμάτων ή κατά τη διάρκεια της εξέτασης ο εξεταζόμενος ζητήσει την ανάγνωση κάποιου θέματος, τότε ο επιτηρητής ή ο εξεταστής αντίστοιχα θα μπορούσε να επαναλάβει άλλη μία φορά την ανάγνωση κάποιου θέματος.

Κατά την αξιολόγηση-βαθμολόγηση προτείνεται οι υποψήφιοι να συμβουλεύονται ιδιαιτέρως τις σημειώσεις στο πρόχειρό τους.

Ορθογραφικά λάθη, δυσλεξία, δυσορθογραφια

Στην περίπτωση των υποψηφίων με δυσλεξία ή δυσορθογραφία και εκτός από την περίπτωση των ασκήσεων γραμματικής δεν λαμβάνονται υπόψη τα ορθογραφικά λάθη.

Δεν επιτρέπεται οι εξεταστές να συμπεριφέρονται απαξιωτικά

Επισημαίνεται ότι η ιδιαίτερη μεταχείριση των εξεταζόμενων δε συνιστά σε καμία περίπτωση επιεική αξιολόγηση ή άλλης μορφής ιδιαίτερη μεταχείριση , αλλά σκοπεύει μόνο στην παροχή της δυνατότητας να εξωτερικεύσουν τις γνώσεις, τις οποίες λόγω της πάθησής τους αδυνατούν να εξωτερικεύσουν με το γραπτό λόγο. Είναι αυτονόητο ότι, όλοι οι συμμετέχοντες στην επιτροπή εξέτασης των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν επιτρέπεται να συμπεριφέρονται περιφρονητικά ή απαξιωτικά έναντι των εξεταζόμενων.

Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ημερησίων ΕΠΑΛ με το νέο σύστημα και υποψηφίων ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ (Ομάδα Α’ και μαθημάτων ειδικότητας Ομάδα Β’)με το παλαιό σύστημα ,έτους 2016

Πηγή: xenesglosses.eu

www.eidikospaidagogos.gr

Share
75
Fotis Papanastasiou
Fotis Papanastasiou

Σχετικά άρθρα

17/05/2022

Διδασκαλεία διαχωρισμού γραμμάτων που συγχέονται (Υλικό)


Περισσότερα
16/05/2022

Δραστηριότητες Μindfulness για το αγχωμένο παιδί


Περισσότερα
13/05/2022

Σε ποια ηλικία κατακτάται το κάθε γράμμα;


Περισσότερα
10/05/2022

WEBINAR «Διαταραχές Γραφοκινητικής Επίδοσης (Δυσγραφία) – Αξιολόγηση & Τεχνικές Παρέμβασης»


Περισσότερα

Instagram

♥️Valentine’s ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ♥️ ✨2 ΝΙΚΗΤΕΣ✨Πριν 2 ημέρες ενημερωθήκαμε από τον εκδοτικό ότι κυκλοφόρησε η 4η έκδοση του 

«365 / Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες»

του 4ου Book•project του 

υπ.Δρ.Φώτη Παπαναστασίου 
@fotis_papanastasiou_official 

Ειδικού Παιδαγωγού/Συγγραφέα

♥️Σας ευχαριστούμε πολύ γιατί η Αγάπη σας μας πάει ψηλά♥️

Η Αγάπη όμως επιστρέφεται 😉

Με αφορμή τη Valentine’s Day σας κάνουμε #δώρο 2 βιβλία «365» 💚💜

ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ:
2 τυχεροί θα κερδίσουν από 1 αντίτυπο του βιβλίου «365»ακολουθώντας τα παρακατω βήματα 👇:⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

🔺FOLLOW
🔹 @fotis_papanastasiou_official

🔹 @eidikos_paidagogos

♥️ Like στη φωτογραφία του διαγωνισμού. ⠀⠀
 💚 Tag 1 φίλο/σχόλιο (πολλαπλά σχόλια δεκτά με διαφορετικά Tag κάθε φορά).⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
✨Προαιρετική κοινοποίηση σε story για έξτρα συμμετοχή✨
⠀⠀

🔸Ο διαγωνισμός διαρκεί 13/02-17/02/22.
Ισχύει μόνο για κατοίκους Ελλάδας άνω των 18 ετών.⠀
🔸Οι νικητές θα ανακοινωθούν σε insta story & θα ειδοποιηθεί με προσωπικό μήνυμα. Θα πρέπει να επικοινωνήσει εντός 2 ημερών αλλιώς η κλήρωση θα επαναληφθεί.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🔸Ο νικητής του διαγωνισμού αποδέχεται την επεξεργασία  των προσωπικών του δεδομένων για τους σκοπούς του διαγωνισμού.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🔸Το δώρο ο νικητής εάν μένει στην Αττική θα το παραλάβει από το βιβλιοπωλείο των εκδόσεων ΠΕΔΙΟ στην Αθήνα, εάν μένει εκτός Αττικής θα σταλεί στη δ/νση του από τις @pedio_books 

#διαγωνισμός #διαγωνισμος #διαγωνισμοί #βιβλία #specialbook #giveawaygreece #δωρο #instabook #instabookstagram #bookstagrammer #instagiveaway #instagramers #giveawaygr #allgiveaways 

✨Καλή επιτυχία σε όλ@✨🤞🍀
🗝30 “κλειδιά” για να “ξεκλειδώσετε” ένα παιδί με ΔΕΠΥ. Αρθρο του υπ. Δρ. Φώτη Παπαναστασίου. 
@fotis_papanastasiou_official 

🗝Πάμε να θυμηθούμε ένα άρθρο που αγαπήσατε,με τα 30 «κλειδιά» για να ξεκκλειδώσουμε τη ΔΕΠΥ 😉

🗝Τα παιδιά με ΔΕΠΥ, δηλαδή Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας, παρουσιάζουν μια διαταραχή,
η οποία μπορεί να εκδηλώνεται είτε μεμονωμένα είτε να συνυπάρχει με άλλη διαταραχή, όπως πχ τη δυσλεξία (περίπτωση συννοσηρότητας). 

🗝Και στις δυο περιπτώσεις η παρουσία της, με τα χαρακτηριστικά που τη διακρίνουν και πλαισιώνουν το κλινικό προφίλ του παιδιού, παρεμποδίζουν σε μεγάλο βαθμό τη συμμετοχή και τη συνεργασία με τους συμμαθητές του στη τάξη. 

🗝Στο παρόν άρθρο θα αναφερθούν 30 τρόποι, 30 «κλειδιά» 
που μπορούν γονείς και εκπαιδευτικοί να χρησιμοποιήσουν προκειμένου να βοηθήσει το παιδί ή τον/την μαθητή/τρια με ΔΕΠΥ. 

💜Στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και τη Γονεικότητα δεν είστε μόνοι 😊

💚Ελάτε μαζί μας γιατί…
Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#φώτηςπαπαναστασίου #fotispapanastasiou #ειδικοςπαιδαγωγος #eidikos_paidagogos #σχολειο #specialbook #δασκαλος #παιδιά #μαθησιακές_δυσκολίες #δεπυράζει #δεπυράζει #μαθησιακέςευκολίες #μαθησιακές_ευκολίες #σχολείο #μαθητές #δεπυ #μαθησιακέςευκολίες #μαθησιακές_ευκολίες
✨FRiYAY•LiVE✨ Σήμερα 11/02 στις 19 ✨FRiYAY•LiVE✨ Σήμερα 11/02 στις 19:00 έχουμε το 3ο μας FRIYAY•LIVE με τον ει-ΔΙΚΟ σας Παιδαγωγό 
Φώτη Παπαναστασίου
@fotis_papanastasiou_official 😁

📍Σήμερα στο live της Νέα μας Στήλης
“FRIYAY•LIVE”
#friyayalive 

θα μιλήσουμε για ένα θέμα που σας απασχολεί αρκετά 

📍 «Τα Αναπτυξιακά Ορόσημα των Παιδίων» 

✏️Τι και πότε θα πρέπει να έχει κατακτήσει ένα παιδί σε 
🔹κινητικό 
🔹λεκτικό
🔹κοινωνικό
🔹και γνωστικό επίπεδο;

✏️Πότε θα πρέπει να ανησυχήσουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί;

✏️Καλεσμένος για να απαντήσουμε σε όλα αυτά αλλά και σε πολλά ερωτήματα σας θα έχουμε τον 
Αναπτυξιολόγο-Παιδίατρο
Ανδρέα Πετρόπουλο
@petropoulos.anaptixiologos 

📍Αφήστε μας σε σχόλιο κάτω από το post ή στείλτε μας μέσω του σχετικού story που έχουμε αναρτήσει ό,τι σας απασχολεί, ερωτήματα, απορίες, ακόμα και συγκεκριμένες περιπτώσεις που θα θέλατε να ρωτήσετε σχετικά με το θέμα του live μας. 

📍Η ομάδα μας θα τα ομαδοποιήσει και κατηγοριοποιήσει και θα τα προωθήσουμε στον ει-ΔΙΚΟ σας Παιδαγωγό Φώτη Παπαναστίου
@fotis_papanastasiou_official 
για να απαντηθούν στο live μας 😊

💜Ελάτε μαζί μας γιατί στο ταξίδι της Ειδικής Αγωγής, της Εκπαίδευσης και της Γονεϊκότητας δεν είστε μόνοι. 

Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#unstoppable 

#fotispapanastasiou #φώτηςπαπαναστασίου #σχολειο #live #instalives #instalive #friyay #friyaylive 
#mathisiakeseukolies #mathisiakes_dyskolies #αυτισμός  #autismo💙 #dyslexia #kids #μαθησιακέςευκολίες #parenting #teachersofinstagram #teacherlife #school #eidikiagwgi #specialeducationteacher #specialeducationclassroom #specialeducationteachers #eidikidiapaidagwgish #specialeducationalneeds #forparents
Tip Of The Day⭐️🤗 Η στήλη που α Tip Of The Day⭐️🤗 Η στήλη που αγαπήσατε από την πρώτη μέρα που αναρτήθηκε. 😊❤️

Κάθε εβδομάδα, 
Δευτέρα και Πέμπτη

ο Ει-δικός σας Παιδαγωγός 

υπ. Δρ. Φώτης Παπαναστασίου
@fotis_papanastasiou_official 

θα να είναι κοντά σας με τη συμβουλή της ημέρας. 
“Tip Of The Day”. 
#tipoftheday 🤗🤗

Στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση & στο ταξίδι της γονεϊκότητας δεν είστε μόνοι.
Ελάτε μαζί μας γιατί…
Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#staybyourside 🤗

#unstopable #unstoppable 

#fotispapanastasiou #φωτηςπαπαναστασιου #ειδικοςπαιδαγωγος #ειδικος_παιδαγωγος #φώτηςπαπαναστασίου #tip #tipoftheday #newtip #specialeducationteacher #specialeducation #ειδικηαγωγη #specialkids #specialschool #specialteacher #specialparents #μαθησιακεςευκολιες #μαθησιακές_δυσκολίες #tips #mathisiakeseukolies #depyrazei  #tipoftheweek #tipfortheday #tipoftheday #teacherstips #tipfortheday #parentstips #eidikospaidagogos
⭐️ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ με 3 ΝΙΚΗΤΕΣ ⭐️ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ με 3 ΝΙΚΗΤΕΣ!!!
Το eidikospaidagogos.gr σε συνεργασία με τις εκδόσεις ΠΕΔΙΟ 
@pedio_books 
διοργανώνουμε διαγωνισμό με 3 ΝΙΚΗΤΕΣ με #δώρο το βιβλίο

📘 «Σύνδρομο Asperger-
Ένας πλήρης οδηγός»

📍Δηλώστε συμμετοχή 
ακολουθώντας τα παρακάτω  βήματα 👇:⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

🔺FOLLOW:
🔹 @fotis_papanastasiou_official 
🔹 @eidikos_paidagogos 
🔹 @pedio_books 

🔸Like στη φωτογραφία του διαγωνισμού.

🔸Tag 1 φίλο/σχόλιο (πολλαπλά σχόλια δεκτά με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ Tag/φορά).⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
✨κοινοποίηση σε story για έξτρα συμμετοχή κάνοντας μας tag. 😉

🔸Ο διαγωνισμός διαρκεί 
09/02-21/02/22

Ισχύει για κατοίκους Ελλάδας άνω των 18 ετών.⠀
🔸Οι νικητές θα ανακοινωθούν σε story & θα ειδοποιηθούν με προσωπικό μήνυμα. Θα πρέπει να επικοινωνήσουν εντός 2 ημερών.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🔸Οι νικητές αποδέχονται την επεξεργασία  των προσωπικών τους δεδομένων για τους σκοπούς του διαγωνισμού.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🔸Τα Δώρα θα σταλούν στους νικητές από τις @pedio_books 
εάν μένουν εκτός Αττικής. 
Εάν μένουν στην Αττική θα το παραλάβουν οι ίδιοι από το βιβλιοπωλείο των εκδόσεων ΠΕΔΙΟ, Λυκαβηττού 1 & Ακαδημίας (Αθήνα)😊

⭐️Καλή επιτυχία 🤗❤️

Σύνοψη βιβλίου 

Το σύνδρομο Asperger είναι μια από τις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος που αφορά μεγάλο αριθμό ανθρώπων.
Στο βιβλίο αυτό ο διεθνούς φήμης κλινικός ψυχολόγος & ειδικός σε θέματα αυτισμού Tony Attwood περιγράφει αναλυτικά το σύνδρομο & δίνει έμφαση στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που παρουσιάζουν τα παιδιά, οι έφηβοι & οι ενήλικοι με σύνδρομο Asperger σε όλους τους τομείς της ζωής τους. 

Με απλό αλλά επιστημονικό λόγο, & στηριζόμενος στα ερευνητικά δεδομένα & στην πλούσια κλινική εμπειρία του, ο συγγραφέας παρέχει στους επαγγελματίες, στους γονείς, στα ίδια τα άτομα με σύνδρομο Asperger & σε κάθε ενδιαφερόμενο έναν πλήρη οδηγό με όλες τις επιστημονικές πληροφορίες σχετικά με το σύνδρομο.

#διαγωνισμος #δωρα #διαγωνισμοί #διαγωνισμοι #instagiveaway #βιβλίο #δώρο #instabook #aspergers #παιδί #γονεις #εκπαιδευτικοί #books #booksforkids #γονείς #αυτισμός
✨ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «365»✨ Το @ ✨ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «365»✨ Το @allaboutparents.gr στην ιστοσελίδα του www.allaboutparents.gr παρουσιάζει και προτείνει το νέο βιβλίο bestseller του υπ. Δρ. Φώτη Παπαναστασίου 

«365-Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες» 

“…Ο πολύτιμος ρόλος της θετικής ανατροφής.

💚 Βασιζόμενο στη θετική ανατροφή, μια σύγχρονη προσέγγιση που επιτρέπει στους γονείς να αναπτύξουν και να διατηρήσουν ισχυρούς δεσμούς με το παιδί σε όλα τα στάδια της αναπτυξιακής του πορείας, το βιβλίο 365 – Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες διαρθρώνεται σε 12 μήνες, καθένας από τους οποίους είναι αφιερωμένος σε έναν τομέα-στόχο που θα πρέπει να κατακτήσουν οι γονείς, όπως είναι η αποτελεσματική επικοινωνία, η θετική πειθαρχία, η οριοθέτηση, ο ποιοτικός χρόνος, η συνεργασία, η συναισθηματική αγωγή, η αυτοεκτίμηση κα πολλοί ακόμη.

💜 Κάθε τομέας-στόχος, που παρουσιάζεται με τρόπο αναλυτικό και εύληπτο, κρίνεται εξίσου σημαντικός για την ανατροφή του παιδιού. Ολοκληρώνοντας κάθε μήνα, οι αναγνώστες θα βρίσκονται ένα βήμα πιο κοντά στον μελλοντικό εαυτό τους ως θετικοί γονείς.

💚 Δεν είναι ένα κλασικό βιβλίο µε εύκολες λύσεις και κοινότοπες νουθεσίες που επιδιώκει να σου πει τι πρέπει να κάνεις ως γονέας και τι όχι.

💜 Σκοπός του βιβλίου είναι να παρουσιάσει ορισµένες ιδέες και να σου προσφέρει συµβουλές που θα σε βοηθήσουν στη διαµόρφωση συναισθηµατικά υγιών και υπεύθυνων παιδιών. 

💚 Απώτατος σκοπός είναι η οικοδόµηση µιας δεµένης και υγιούς οικογένειας, στο πλαίσιο της οποίας τα παιδιά θα νιώθουν αναπόσπαστα και δηµιουργικά µέλη της.
Το βιβλίο αυτό θα αποτελέσει ένα πολύτιµο εργαλείο, µια πυξίδα απαραίτητη στο µοναδικό ταξίδι κάθε γονέα για το µεγάλωµα υγιών και ευτυχισµένων παιδιών.”

💜 Διαβάστε όλη την παρουσίαση του βιβλίου στον παρακάτω σύνδεσμο

https://www.allaboutparents.gr/protaseis-vivlion/gine-pio-thetikos-goneas-se-365-imeres-p/

#365 #φώτηςπαπαναστασίου #fotispapanastasiou #365_by_fotis_papanastasiou #allaboutparentsgr #eidikospaidagogos #eidikos_paidagogos #specialbook #parenting #γονεις #γονείς #παιδιά #παιδι #bestsellerbook #newbook
Tip Of The Day⭐️🤗 Η στήλη που α Tip Of The Day⭐️🤗 Η στήλη που αγαπήσατε από την πρώτη μέρα που αναρτήθηκε. 😊❤️

Κάθε εβδομάδα, 
Δευτέρα και Πέμπτη

ο Ει-δικός σας Παιδαγωγός 

υπ. Δρ. Φώτης Παπαναστασίου
@fotis_papanastasiou_official 

θα να είναι κοντά σας με τη συμβουλή της ημέρας. 
“Tip Of The Day”. 
#tipoftheday 🤗🤗

Στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση & στο ταξίδι της γονεϊκότητας δεν είστε μόνοι.
Ελάτε μαζί μας γιατί…
Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#staybyourside 🤗

#unstopable #unstoppable 

#fotispapanastasiou #φωτηςπαπαναστασιου #ειδικοςπαιδαγωγος #ειδικος_παιδαγωγος #φώτηςπαπαναστασίου #tip #tipoftheday #newtip #specialeducationteacher #specialeducation #ειδικηαγωγη #specialkids #specialschool #specialteacher #specialparents #μαθησιακεςευκολιες #μαθησιακές_δυσκολίες #tips #mathisiakeseukolies #depyrazei  #tipoftheweek #tipfortheday #tipoftheday #teacherstips #tipfortheday #parentstips #eidikospaidagogos
Η Pedio Seminars σε συνεργασία με Η  Pedio Seminars σε συνεργασία με το eidikospaidagogos.gr διοργανώνει Πρακτικό Σεμινάριο (Webinar) με θέμα:

«Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες – Αξιολόγηση και Τεχνικές Παρέμβασης» 

Διεξαγωγή

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2022

Διάρκεια 

10.00 π.μ. – 4:00 μ.μ. (6 ώρες)

INFO – εγγραφές
📍Link in Bio

ή
📍 συμπληρώστε τη φόρμα στο τέλος του άρθρου στην ιστοσελίδα μας. 

Για πληροφορίες/ερωτήσεις καλέστε στο 6945184112

Κόστος σεμιναρίου: 90 €

Πολιτική Εκπτώσεων:

📍Ομαδική εγγραφή (3 ατόμων & άνω): 80€
📍Άνεργοι: 80€

Στις τιμές συμπεριλαμβάνονται:

📍το βιβλίο «Μαθησιακές Ευκολίες» του κου Παπαναστασίου Φώτη
📍η επάρκεια επαγγελματικών γνώσεων
📍τα έξοδα των εξετάσεων
📍 ο Φ.Π.Α.
📍Θα δοθεί Επάρκεια Επαγγελματικών Γνώσεων για παρέμβαση στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.

Η Επάρκεια θα δοθεί μετά από τη διεξαγωγή εξετάσεων βασισμένες στο σεμινάριο και στο βιβλίο «Μαθησιακές Ευκολίες»

Εισηγητής:

Υπ. Δρ. Φώτης Παπαναστασίου

Ειδικός Παιδαγωγός / Συγγραφέας – MSc Σχολική Ψυχολογία (eidikospaidagogos.gr)

Στόχος Επιμόρφωσης: Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να μπορούν να κατανοούν τη φύση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών και τη διαδικασία της διαγνωστικής αξιολόγησης. Θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα σε πρακτικές στρατηγικές αντιμετώπισης και παρέμβασης σε παιδιά με ΕΜΔ. Θα παρουσιαστούν ασκήσεις παρέμβασης κι υποστήριξης και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν πάνω σε αυτές.

#webinar #webinars #fotispapanastasiou #φώτηςπαπαναστασίου #σεμινάριο #σεμινάρια #σχολειο #δασκαλος #εκπαίδευση #εκπαιδευτικοί #eidikos_paidagogos #eidiki_diapaidagogisi
✨FRIYAY•LIVE✨Σήμερα 4/2 στις 19:00 ✨FRIYAY•LIVE✨Σήμερα 4/2 στις 19:00 έχουμε ραντεβού 😊

✨FRIYAY•LIVES με τον ει-ΔΙΚΟ σας Παιδαγωγό 
Φώτη Παπαναστασίου
@fotis_papanastasiou_official 😁

📍Σήμερα στο 2ο live μας με τη Νέα μας Στήλη 
“FRIYAY•LIVE”
#friyayalive 

θα μιλήσουμε για ένα θέμα που σας απασχολεί αρκετά και… ίσως μπρερδεύει αρκετούς τα τελευταία χρόνια. 

📍ΔΥΣΛΕΞΙΑ 
#δυσλεξία 

📍Αφήστε μας σε σχόλιο ή στείλτε μας μέσω του σχετικού story που έχουμε αναρτήσει ό,τι σας απασχολεί, ερωτήματα, απορίες, ακόμα και συγκεκριμένες περιπτώσεις που θα θέλατε να ρωτήσετε σχετικά με το θέμα του live μας. 

Η ομάδα μας θα τα ομαδοποιήσει και θα τα κατηγοριοποιήσει και θα τα προωθήσουμε στον ει-ΔΙΚΟ σας Παιδαγωγό Φώτη Παπαναστίου
@fotis_papanastasiou_official 
για να απαντηθούν στο live μας 😊

💜Ελάτε μαζί μας γιατί στο ταξίδι της Ειδικής Αγωγής, της Εκπαίδευσης και της Γονεϊκότητας δεν είστε μόνοι. 
Μαζί τα Αλλάζουμε ΟΛΑ!!!
#μαζί_τα_αλλάζουμε_όλα 

#unstoppable 

#fotispapanastasiou #φώτηςπαπαναστασίου #σχολειο #live #instalives #instalive #friyay #friyaylive 
#mathisiakeseukolies #mathisiakes_dyskolies #αυτισμός  #autismo💙 #dyslexia #kids #μαθησιακέςευκολίες #parenting #teachersofinstagram #teacherlife #school #eidikiagwgi #specialeducationteacher #specialeducationclassroom #specialeducationteachers #eidikidiapaidagwgish #specialeducationalneeds #forparents
Περισσότερα... Ακολούθησε μας

Youtube

Ένα σημαντικό ποσοστό του μαθητικού πληθυσμού, περίπου 5%-9%, αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά. Αν κι έχει καθιερωθεί ο όρος «δυσαριθμησία» για να περιγράψει αυτές τις δυσκολίες, δεν είναι πλέον δόκιμος. Στο 5ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας "Μαθησιακές Ευκολίες" μιλάμε για την Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία στα Μαθηματικά. Αναλύουμε ποιες είναι οι πιθανές αιτίες της εκδήλωσής της και ποια είναι τα συμπτώματα που θα πρέπει να ανησυχήσουν γονείς και εκπαιδευτικούς.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#mathimatika #dysarithmisia #mathisiakesdyskolies #mathisiakeseukolies #fotispapanastasiou #eidikospaidagogos
"Μαθησιακές Ευκολίες" - Μαθησιακή Δυσκολία στα Μαθηματικά: Αίτια & Συμπτώματα | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLmc5NnAzd1YxRWcw
Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, όπως είναι η δυσλεξία, συνήθως γίνονται αντιληπτές από γονείς και εκπαιδευτικούς στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. Ωστόσο, οι ενδείξεις για την παρουσία τους είναι δυνατό να εμφανιστούν ακόμα και κατά την προσχολική ηλικία. Η πρώιμη ανίχνευση των Μαθησιακών Δυσκολιών είναι υψίστης σημασίας για το μέλλον του παιδιού σε ακαδημαϊκό, συναισθηματικό και κοινωνικό επίπεδο. Στο 4ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας «Μαθησιακές Ευκολίες» παρουσιάζουμε τις πρώιμες ενδείξεις των Μαθησιακών Δυσκολιών & τα συμπτώματα που γονείς και εκπαιδευτικοί θα πρέπει να προσέξουν.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#mathisiakesdyskolies #endeikseis #eidikospaidagogos #mathisiakeseukolies #fotispapanastasiou
"Μαθησιακές Ευκολίες" - Οι πρώιμες ενδείξεις των Μαθησιακών Δυσκολιών | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLmJtazRjQXpuZjcw
Τα παιδιά καλούνται να διαβάζουν όλη μέρα στο σχολείο. Πολλά από τα παιδιά αυτά εκδηλώνουν μικρές ή μεγάλες δυσκολίες στην ανάγνωση. Για τον λόγο αυτό όταν τους ζητούν οι γονείς να εξασκηθούν στην ανάγνωση, συχνά αρνούνται. Στο 3ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας "Μαθησιακές Ευκολίες" παρουσιάζουμε εύκολους και διασκεδαστικούς τρόπους για να αγαπήσουν τα παιδιά το διάβασμα.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74 

#diavasma #tips #eidikospaidagogos #mathisiakeseukolies #fotispapanastasiou
"Μαθησιακές Ευκολίες" - Εύκολοι τρόποι για να αγαπήσουν τα παιδιά το διάβασμα | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLk5qT3BXU1d4NlFr
Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) είναι μια από τις πιο συχνά εμφανιζόμενες συμπεριφορικές διαταραχές και η συχνότερη νευροαναπτυξιακή διαταραχή της παιδικής και εφηβικής ηλικίας. Στο 2ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας "Μαθησιακές Ευκολίες" παρουσιάζουμε τα διαγνωστικά κριτήρια της ΔΕΠΥ και όλα όσα πρέπει να πληρούνται για τη διάγνωση της συγκεκριμένης διαταραχής.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#δεπυ #adhd #μαθησιακές_ευκολίες #ειδικός_παιδαγωγός #φώτης_παπαναστασίου #ειδική_αγωγή
"Μαθησιακές Ευκολίες" - Τα διαγνωστικά κριτήρια της ΔΕΠΥ | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLmhWWDFNamJRWHRn
Ο Ειδικός Παιδαγωγός/Συγγραφέας/MSc Σχολική Ψυχολογία και Υπ. Διδάκτωρ Φώτης Παπαναστασίου μας μιλά για το νέο του βιβλίο «365: Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες», ένα πολύτιμο εργαλείο, μια πυξίδα απαραίτητη στο μοναδικό ταξίδι κάθε γονέα για το μεγάλωμα υγιών και ευτυχισμένων παιδιών.

Για το βιβλίο μίλησαν ο Συγγραφέας/Ηθοποιός Κώστας Κρομμύδας και ο Ψυχίατρος/Ψυχοθεραπευτής Δημήτρης Παπαδημητριάδης. Την παρουσίαση της εκδήλωσης και τον συντονισμό της συζήτησης έκανε η ηθοποιός Μαριάννα Τουμασάτου.

Η παρουσίαση έγινε από το ανανεωμένο Public του Golden Hall και μεταδόθηκε LIVE από τις Σελίδες του Public στο Facebook & το YouTube. Ευχαριστούμε θερμά το https://www.public.gr για την υπαστήριξη και τη φιλοξενία.

-Για να παραγγείλετε το “365” με πράσινο εξώφυλλο πατήστε εδώ: https://www.public.gr/product/gine-pio-thetikos-goneas-se-365-imeres-green/prod14151858pp/
-Για να παραγγείλετε το “365” με μωβ εξώφυλλο πατήστε εδώ: https://www.public.gr/product/gine-pio-thetikos-goneas-se-365-imeres-purple/prod14151857pp/

Το βιβλίο "365" κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ.

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

#365 #public #Φώτης_Παπαναστασίου #εκδόσεις_πεδίο
Επίσημη παρουσίαση του "365 - Γίνε πιο θετικός γονέας σε 365 ημέρες" | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLnU2aHA3RjdTTlFz
Ο θυμός, ως συναίσθημα, είναι μέρος της φυσιολογικής συναισθηματικής ανάπτυξης του κάθε παιδιού. Παρόλα αυτά, η διαχείριση των παιδικών ξεσπασμάτων είναι μια δύσκολη διαδικασία όχι μόνο για τους γονείς, αλλά και για τους παιδαγωγούς που καλούνται να μάθουν στα παιδιά πώς να εκφράζουν σωστά το θυμό τους. Στο 1ο επεισόδιο του 3ου κύκλου της εκπομπής μας «Μαθησιακές Ευκολίες» παρουσιάζουμε τεχνικές/παιχνίδια για να μπορέσετε να βοηθήσετε τα παιδιά να διαχειρίζονται με αποτελεσματικό τρόπο τον θυμό τους.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#διχείριση_θυμού #ψυχολογία #μαθησιακές_ευκολίες #eidiki_agogi #fotispapanastaiou #eidikospaidagogos
"Μαθησιακές Ευκολίες" - Τεχνικές διαχείρισης του θυμού για παιδιά | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLkJxVEc2N3ViMWJv
Ο Υπ. Διδάκτωρ Φώτης Παπαναστασίου (Ειδικός Παιδαγωγός/Συγγραφέας) καλεσμένος στην επίσημη καμπάνια των Public "Ξανά στα θρανία" μας δίνει πολύτιμες συμβουλές για μία ομαλή επιστροφή των παιδιών στο σχολείο και κάνει να φαίνονται "όλα του σχολείου...εύκολα"

Επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα των Public: https://www.public.gr
Παραγγείλτε το "Μαθησιακές Ευκολίες" εδώ: https://www.public.gr/product/mathisiakes-eykolies/prod8630057pp/
Παραγγείλτε το "ΔΕΠΥράζει" εδώ: https://www.public.gr/product/depyrazei/prod9751563pp/
Παραγγείλτε το "Dyslexia Box" εδώ: https://www.public.gr/product/dyslexia-box/prod11520009pp/

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

#public #fotispapanastasiou #backtoschool #interview #eidikospaidagogos #ξανάσταθρανία #mathisiakeseukolies
Συνέντευξη με συμβουλές Back to School στα Public | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLkdGSHJhUm9XSnpv
Πολλά παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στον γραπτό λόγο παρουσιάζουν και δυσανάγνωστη γραφή. Πρόκειται για μία δυσκολία που εκδηλώνεται κυρίως ως αδυναμία του μαθητή να παράγει αναγνώσιμη γραφή με το χέρι. Ποια είναι τα συμπτώματα που πρέπει να ανησυχήσουν γονείς και εκπαιδευτικούς; Γιατί δεν πρέπει να συγχέεται με την κακογραφία; Πώς μπορούμε να υποστηρίξουμε ουσιαστικά ένα παιδί με δυσανάγνωση γραφή (Δυσγραφία); Αυτά και πολλά ακόμα ερωτήματα προσπαθούμε να απαντήσουμε στο 14ο επεισόδιο του 2ου κύκλου της εκπομπής μας «Μαθησιακές Ευκολίες».

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#dysgrafia #mathisiakes_dyskolies #mathisiakes_eukolies #eidiki_agogi #fotispapanastasiou #askhseis #eidikospaidagogos
"Μαθησιακές Ευκολίες" - Δυσανάγνωστη Γραφή – Συμπτώματα και Τεχνικές Παρέμβασης | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLjA3em5uelIwaUFr
Τα παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού αποδίδουν καλύτερα στα πλαίσια της ρουτίνας. Η ζωή όμως είναι γεμάτη αλλαγές, όπως η έναρξη του σχολείου ή η μετακίνηση από τη μία δραστηριότητα στην άλλη. Στο 13ο επεισόδιο του 2ου κύκλου της εκπομπής μας «Μαθησιακές Ευκολίες», παρουσιάζουμε 8 στρατηγικές μετάβασης που μπορούν να κάνουν τις μεταβάσεις και τις αλλαγές στη ζωή ενός αυτιστικού παιδιού να φαίνονται πιο εύκολες.

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής μας έχουν υπότιτλους για τους φίλους μας με προβλήματα ακοής.

Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη & τη φιλοξενία:
Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών "Παιδίων Πλεύση" Γρηγορίου Λαμπράκη 407, Κερατσίνι - 2130433829 http://www.paidionplefsi.gr/ 

Κάντε Subscribe στο κανάλι μας για να ενημερώνεστε πρώτοι:
https://www.youtube.com/channel/UC8lDG4QBS8lWxhLvCKKOV7g

Official Website: https://eidikospaidagogos.gr/

Ακολουθήστε μας στο Instagram:
1. https://www.instagram.com/fotis_papanastasiou_official/
2. https://www.instagram.com/eidikos_paidagogos/

Κάντε LIKE στη Σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/eidikospaidagogos.gr/

Ευχαριστούμε για το μακιγιάζ: 
Σουπιάδου Ειρήνη: https://www.instagram.com/eirinisp___/?igshid=1oap0h9lcdg74

#αυτισμός #ειδικός_παιδαγωγός #στρατηγικές_μετάβασης #τεχνικές_υποστήριξης #autism #φώτης_παπαναστασίου #μαθησιακές_ευκολίες
"Μαθησιακές Ευκολίες" - Αυτισμός: 8 Στρατηγικές Μετάβασης | Ειδικός Παιδαγωγός
YouTube Video VVU4bERHNFFCUzhsV3hoTHZDS0tPVjdnLmYtWWh3YVpmT3Yw
Περισσότερα Subscribe
© 2017 . All Rights Reserved. eidikospaidagogos.gr
  • Αρχική
  • Άρθρα
  • Μεταπτυχιακά
  • Σεμινάρια
  • Αγγελίες
  • Φώτης Παπαναστασίου
  • Επικοινωνία