Ως γνωστόν την Παρασκευή 13 Απριλίου, σύμφωνα με ανακοίνωση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) απεστάλησαν στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση στο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης (ΦΕΚ) οι Προκηρύξεις του ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2022, 4ΕΑ/2022 και 5ΕΑ/2022, που αφορούν στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας κατά κλάδο και ειδικότητα υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ αντίστοιχα.
Σύμφωνα με πληροφορίες σε διαδικασία δημοσίευσης σε ΦΕΚ μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα βρίσκονται και η Προκήρυξη 1ΕΑ/2022 που αφορά στα μέλη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και η Προκήρυξη 2ΕΑ/2022 που αφορά στα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ).
Πότε θα ξεκινήσει η υποβολή αιτήσεων και κατάθεσης δικαιολογητικών
Με τη δημοσίευση των Προκηρύξεων ΑΣΕΠ θα ακολουθήσει η Πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για υποβολή των σχετικών δικαιολογητικών από τους υποψήφιους. Αναμένεται η έναρξη υποβολής αιτήσεων να είναι μετά τις εορτές του Πάσχα, το αργότερο μέσα στην πρώτη εβδομάδα του Μαϊου.
Αναλυτικά οι προκηρύξεις του ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2022, 4ΕΑ/2022 και 5ΕΑ/2022 που έχουν ήδη σταλεί για δημοσίευση στο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης (ΦΕΚ) με τα απαιτούμενα προσόντα:
Προκήρυξη 3ΕΑ/2022
Τα ειδικά τυπικά προσόντα ένταξης και διορισμού, κατά κλάδο και ειδικότητα, ανά πίνακα κατάταξης (αξιολογικός πίνακας Β΄ και επικουρικός εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε.), αποτυπώνονται ως ακολούθως:
Η προκήρυξη 4ΕΑ/2022
Τα ειδικά τυπικά προσόντα ένταξης και διορισμού, κατά κλάδο και ειδικότητα, ανά πίνακα κατάταξης (αξιολογικός πίνακας Β΄ και επικουρικός εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε.), αποτυπώνονται ως ακολούθως:
Η προκήρυξη 5ΕΑ/2022
Τα ειδικά τυπικά προσόντα ένταξης και διορισμού, κατά κλάδο και ειδικότητα, ανά πίνακα κατάταξης (αξιολογικός πίνακας Β΄ και Επικουρικός εκπαιδευτικών ΕΑΕ) αποτυπώνονται ως ακολούθως:
Κριτήρια ένταξης
1. Για την ένταξη στον αξιολογικό πίνακα Β΄ Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης απαιτείται:
α) Διδακτορικό δίπλωμα στην Ε.Α.Ε. ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής (ΚΩΔ: 001) ή
β) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην Ε.Α.Ε. ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής (ΚΩΔ: 002) ή
γ) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην Ε.Α.Ε. των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής (ΚΩΔ: 003) ή
δ) Πτυχίο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον πενταετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία (50 μήνες) στην Ε.Α.Ε. (ΚΩΔ: 004) ή
ε) Για τον κλάδο ΠΕ11, πέραν των όσων ορίζονται στις περ. α, β, και δ, πτυχίο ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα την «Ε.Α.Ε.» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική ΑγωγήΘεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία» (ΚΩΔ: 005)
2. Για την ένταξη στον επικουρικό αξιολογικό πίνακα απαιτείται:
α) Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίου επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από ΑΕΙ ή άλλον φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών (ΚΩΔ: 006) ή
β) Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός διδακτικού έτους (10 μήνες) στην Ε.Α.Ε. (ΚΩΔ: 007) ή
γ) Να είναι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω (ΚΩΔ: 008)
Πηγή: alfavita.gr
Διαβάστε επίσης: