Ποια είναι τα κριτήρια ένταξης στους πίνακες αναπληρωτών Ειδικής κύριους και επικουρικούς;
14/04/2018Τεχνικές & Δραστηριότητες τάξης που ενισχύουν την επιμονή στα παιδιά
14/04/2018Σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα ολοκληρώθηκε η συνάντηση γνωριμίας της Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Μερόπης Τζούφη με μέλη του ΔΣ του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής (ΠΕΣΕΑ), που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ενώ έμφαση δόθηκε στα μορφωτικά δικαιώματα των ΑμεΑ.
Κοινό τόπο αποτέλεσε η διαπίστωση ότι, ειδικά κατά την περίοδο της κρίσης, η Ειδική Αγωγή έχει υποστεί πλήγματα, αλλά και πως τα τελευταία χρόνια έχουν ληφθεί θετικές πρωτοβουλίες για την ενίσχυσή της, όπως η δυνατότητα ολοήμερης λειτουργίας των σχολίων, που πρόσφερε ανακούφιση στους γονείς και τα παιδιά.
Σε αυτό το πλαίσιο, ιδιαίτερη μνεία έγινε στην καινοτόμο φιλοσοφία του νομοσχεδίου για τις Δομές Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου, το οποίο βρίσκεται στη φάση της επεξεργασίας και αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή το αμέσως επόμενο διάστημα.
Επιπλέον, όπως σημείωσε η Υφυπουργός, έχουν ήδη εξασφαλιστεί τα κονδύλια για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση για την επόμενη χρονιά, ενώ θα υπάρξουν και μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών.
Τέλος, τόνισε ότι μένουν ακόμη πολλά να γίνουν, όπως η επικαιροποίηση των εργαλείων και του πλαισίου εκπαιδευτικής στήριξης των παιδιών, επισημαίνοντας ότι το σύστημα στηρίζεται στη διαρκή προσπάθεια και την αφοσίωση που επιδεικνύουν οι εκπαιδευτικοί.
Πηγή: xenesglosses.eu
Διαβάστε επίσης:
Σεμινάριο Θεσσαλονίκη: «ΔΕΠΥ-Αξιολόγηση, Πρακτικές Υποστήριξης και Τεχνικές Παρέμβασης»