Η Θεωρία του Νου & τα στάδια ανάπτυξης της
01/02/2022Διήγηση ιστοριών: ενθαρρύνοντας την προφορική και γραπτή αφήγηση
02/02/2022Σε εκπαιδευτικό παιχνίδι γραμματικής μετατρέπεται το γνωστό σε όλους μας παιχνίδι Όνομα-Ζώο-Πράγμα.
Συγκεκριμένα, μας βοηθάει να ξεχωρίσουμε τις έννοιες των ρημάτων, των ουσιαστικών και των επιθέτων. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια της εκμάθησης τους ή και σε επανάληψη ακόμα και σε μεγαλύτερες τάξεις.
Εκπαιδευτικό Παιχνίδι Γραμματικής – Όνομα,Ζώο,Πράγμα – Καρτέλα
Ο πρώτος παίχτης (τυχαία) ξεκινάει λέγοντας «Α» και συνεχίζει να λέει την αλφαβήτα από μέσα του μέχρι ο διπλανός του να τον διακόψει. Το παιχνίδι ξεκινά με το γράμμα στο οποίο τον σταμάτησε.
Π.χ. Εάν έχουμε σταματήσει στο Τ.
Τάκης Τεράστιος Τραβάει
Για κάθε σωστή λέξη παίρνουμε 10 πόντους. Εάν έχουμε βρει με άλλον την ίδια λέξη, τότε παίρνουμε 5 πόντους.
Στην κατηγορία όνομα-ζώο-πράγμα μπορούμε να επιλέξουμε ένα από τα τρία να συμπληρώσουμε. Εάν επιθυμούμε ένα βαθμό δυσκολίας μεγαλύτερο, τότε συμπληρώνουμε όλα τα κουτάκια.
Ο γύρος τελειώνει όταν κάποιος παίχτης συμπληρώσει όλες τις κατηγορίες και αφού πρώτα δώσει 10 δευτερόλεπτα προθεσμία στους συμπαίκτες του, φωνάζοντας «Stop» στο τέλος του.
Εκτυπώστε την καρτέλα αρκετές φορές ώστε να είναι διαθέσιμο για όσες επαναλήψεις θέλουν τα παιδιά.
Πηγή: xrysapipili.blogspot.com / plastelini.xyz