Δωρεάν Ημερίδα ΔΕΠΥ στο Δήμο Αχαρνών
24/05/2016Π.Μ.Σ. «Ηλεκτρονική Μάθηση»
26/05/2016Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια αποκτούν όλο και περισσότερο χώρο στον τομέα της εκπαίδευσης στις ΗΠΑ.Σχεδόν το 48% των δασκάλων χρησιμοποιούν περιβάλλοντα στηριζόμενα σε εκπαιδευτικά παιχνίδια στις σχολικές τους τάξεις, όπως ποτέ πριν στο παρελθόν. Πρόκειται για μία ένδειξη για τη νέα τάση προς την ψηφιακή μάθηση με σκοπό οι εκπαιδευτικοί να γίνουν πιο αποτελεσματικοί και οι μαθητές πιο αποδοτικοί. Όλα τα παραπάνω αναφέρονται στην ετήσια έκθεση Speak Up του Project Tomorrow, μιας μη κερδοσκοπικής οργάνωσης που επικεντρώνεται στην εκπαίδευση, όπως αυτή κυκλοφόρησε στις 5 Μαΐου 2016.
Διαπιστώθηκε ακόμη ότι υπάρχει μια σημαντική αύξηση στη χρήση των εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη σχολική τάξη (32%)
Μεγάλο μέρος των διευθυντών των σχολείων (84%) εξέφρασαν την πεποίθησή τους ότι η χρήση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι σημαντική για την επίτευξη των διδακτικών στόχων. Η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζουν είναι η έλλειψη κατάρτισης των εκπαιδευτικών σχετικά με το πώς να ενσωματώσουν την τεχνολογία στη διδασκαλία τους.
Όπως είναι φανερό τα εκπαιδευτικά παιχνίδια είναι το μέλλον στο χώρο της εκπαίδευσης, κυρίως στις περιπτώσεις των μαθητών που αντιμετωπίζουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Τέτοια παιχνίδια είναι και τα διαδραστικά παιχνίδια της Kinems, που κατακτούν όλο και περισσότερο χώρο στον τομέα της εκπαίδευσης με σκοπό να ενισχύσουν τόσο την αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών όσο και τις επιδόσεις των μαθητών.
Το άρθρο είναι απόδοση του άρθρου Educational Games are growing in popularity with US teachers and students. από το blog.kinems.com
Φώτης Παπαναστασίου
Ειδικός Παιδαγωγός
MSc Σχολική Ψυχολογία