Η σχέση των διαταραχών ανάγνωσης με τις διαταραχές λόγου
10/03/2022Δραστηριότητες για τη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών ανάλογα με την ηλικία τους
11/03/2022Ανακοίνωση από τα μέλη της ομάδας του Facebook “Για το έγκαιρο άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής το τρέχον σχολικό έτος“
Τους τελευταίους μήνες και εν’ όψει της αναμονής ανοίγματος των πινάκων Ειδικής Αγωγής γενάται το ερώτημα: τι νόημα έχει να είσαι ειδικός παιδαγωγός, να αισθάνεσαι ειδικός παιδαγωγός, να μπορείς να πράξεις σαν ειδικός παιδαγωγός αλλά να μη σου δίνουν τη δυνατότητα να εργαστείς πάνω στο αντικείμενό σου για τρία ολόκληρα χρόνια εως τώρα;
Είμαστε πλήρως καταρτισμένοι ειδικοί παιδαγωγοί στα χαρτιά αλλά στην ουσία δεν αναγνωριζόμαστε ως τέτοιοι εφόσον δεν μπορούμε να ενταχθούμε στους αντίστοιχους πίνακες, οι οποίοι παραμένουν κλειστοί μετά την τελευταία προκήρυξη για κατάθεση προσόντων το 2019.
Οι ελλείψεις στα σχολεία τεράστιες και το Υπουργείο Παιδείας αποποιείται των ευθυνών του μεταθέτοντάς τες στο ΑΣΕΠ. Η επίδειξη της κωλυσιεργίας του με το καθυστερημένο αίτημα στο ΑΣΕΠ για κατάρτιση νέων πινάκων, μας οδηγεί σε μια σημαντική στέρηση ευκαιρίας στην εργασία.
Καθημερινά συνομιλούμε με γονείς που χρειάζονται την υποστήριξή μας και είναι κοντά στον αγώνα μας ώστε να στελεχώσουμε επαρκώς τη δημόσια εκπαίδευση. Γεγονός το οποίο δεν δείχνει σε κανένα βαθμό να συμμερίζεται το Υπουργείο Παιδείας. Οι υπάρχοντες πίνακες έχουν ισχύ εως 31/08/2022 και εως τώρα δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση για το σαφές χρονοδιάγραμμα έκδοσης της προκήρυξης και των προσωρινών αποτελεσμάτων. Είναι επιτακτική ανάγκη, τα προσωρινά έστω αποτελέσματα να έχουν εκδοθεί μέχρι τον Αύγουστο, ώστε να μην αναγκαστούμε να υποβληθούμε για τέταρτο συνεχόμενο έτος στην ανεργία. Καθίσταται κατά αυτό τον τρόπο αναγκαία η δέσμευση του υπουργείου ως προς τα παραπάνω.
Ομολογουμένως, γινόμαστε έρμαιο της καθυστερημένης ανάληψης δράσης και της έλλειψης σοβαρής πολιτικής βούλησης του Υπουργείου Παιδείας. Στερούμαστε πέρα από το αναφαίρετο δικαίωμά μας στην εργασία, ισότημα με τους υπόλοιπους συναδέλφους μας, και την προσωπική ικανοποίηση από το να βοηθάμε έμπρακτα και να στηρίζουμε ενεργά τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές δυσκολίες. Αυτό που βιώνουμε είναι εφάμιλλο του να είσαι ειδικός παιδαγωγός στα χαρτιά αλλά ταυτόχρονα να μην μπορείς να πράξεις ως τέτοιος καθότι δεν συγκαταλέγεται το όνομά σου στους πίνακες ειδικών παιδαγωγών.
Ζητούμε να τηρηθεί η νομοθεσία που η ίδια η Υπουργός Παιδείας τροποποίησε και να δρομολογηθούν τα δέοντα ώστε να εξασφαλιστεί η έγκαιρη έκδοση τόσο της προκήρυξης όσο και των αποτελεσμάτων αυτής.
Μέλη της ομάδας του Facebook ‘Για το έγκαιρο άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής το τρέχον σχολικό έτος’
Διαβάστε επίσης: