24+1 Φαντασία δίχως φρένα (Φύλλα εργασίας: τα γράμματα της αλφαβήτας)
10/05/2021Πώς ερμηνεύεται η παιδική επιθετικότητα;
11/05/2021Χρησιµοποιώντας το εν λόγω διδακτικό υλικό δάσκαλος και μαθητές
έχουν την ευκαιρία να συνεργαστούν αρµονικά, να ερευνήσουν, να παρατηρήσουν,να διαπιστώσουν, να κρίνουν και συγκρίνουν,να συζητήσουν και να συμπεράνουν µε τελικό στόχο να είναι επαρκείς χρήστες της Ελληνικής γλώσσας και στηριζόµενοι σ’ αυτήν να ενταχθούν οµαλά στην ελληνική κοινωνία.Με τις απαιτούµενες προσαρµογές, επεκτάσεις, τροποποιήσεις και προσθήκες μπορεί να καταστεί κατάλληλο υλικό για όλους τους µαθητές. Η όλη φιλοσοφία και η διάρθρωσή του υλικού κινήθηκαν στο πλαίσιο µιας ανανεωµένης διδακτικής και επιστηµονικής αντίληψης που αποβλέπει στο να µετατρέψει την αίθουσα διδασκαλίας από χώρο τυποποιηµένης εργασίας σε εργαστήριο παρατήρησης, έρευνας και ανακάλυψης της νέας γνώσης.
Πατήστε τις παρακάτω εικόνες ή συνδέσμους για να δείτε το περιεχόμενο των αντίστοιχων βιβλίων
Πρώτο επίπεδο διδασκαλίας Δεύτερο επίπεδο διδασκαλίας
Πηγή: emathima.gr