Σε λειτουργία τέθηκε από χθες η πλατφόρμα του ΙΕΠ για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, παρά την απόφαση των Ομοσπονδιών τους και εκατοντάδων σχολείων (μέχρι στιγμής) για απεργία-αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης.
Η πλατφόρμα λειτουργεί στην ιστοσελίδα gov.gr και έχει την εξής μορφή:
Όπως αναγράφει, σε αυτήν θα μπορούν να αναρτούν :
- διευθυντές ή προϊστάμενοι της σχολικής μονάδας
- υπεύθυνος εκπαιδευτικός κάθε ομάδας δράσης της σχολικής μονάδας
- σύμβουλοι εκπαίδευσης των σχολικών μονάδων παιδαγωγικής σας ευθύνης
- επόπτες ποιότητας της εκπαίδευσης
- περιφερειακοί επόπτες ποιότητας της εκπαίδευσης
Σημειώνεται ότι μέχρι τις 20 Οκτωβρίου θα φανεί αν η πλειοψηφία των διευθυντών των σχολείων παραμένει στο πλευρό των εκπαιδευτικών της τάξης, ή αν αντιθέτως οι διευθυντές, θα επιχειρήσουν να υποκαταστήσουν τους Συλλόγους Διδασκόντων στο έργο που (δεν) θα κάνουν σχετικά με την αξιολόγηση, αξιοποιώντας τη διάταξη περί “Υπαλλακτικού τρόπου άσκησης των αρμοδιοτήτων“.
Τι προσδοκά το Υπουργείο να αναρτηθεί στην πλατφόρμα
(α) Ο Συλλογικός Προγραμματισμός των σχολικών μονάδων,
(β) η ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων,
(γ) οι Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης,
(δ) οι Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης από τους Επόπτες Ποιότητας Εκπαίδευσης και
(ε) οι Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης από τους Περιφερειακούς Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης για το σύνολο των σχολικών μονάδων της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.
Αυτές οι εκθέσεις θα περιλαμβάνουν:
1. Τη σύντομη περιγραφή της ταυτότητας σχολικής μονάδας (μαθητικό δυναμικό, στελέχωση, υποδομές, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σχολείου με βάση το κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον κ.λπ.). Στο πεδίο αυτό καταγράφονται και οι ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν ενδεχομένως επιδράσει στη λειτουργία της σχολικής μονάδας το σχολικό έτος αναφοράς και πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την αποτίμηση του έργου της,
2. την αποτίμηση των λειτουργιών της σχολικής μονάδας, κατά το προηγούμενο σχολικό έτος, με βάση εννέα (9) άξονες
3. τη συνοπτική τεκμηρίωση της αποτίμησης αυτής,
4. τα θετικά σημεία και τις αδυναμίες που εντοπίστηκαν στις τρεις λειτουργίες της σχολικής μονάδας,
5. τους στόχους βελτίωσης που είχαν τεθεί στο Συλλογικό Προγραμματισμό με εστίαση στις προτεραιότητες της σχολικής μονάδας,
6. τα σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων που υλοποιήθηκαν και το βαθμό επίτευξης των στόχων που είχαν τεθεί,
7. τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν κατά την υλοποίηση των Δράσεων,
8. την πιθανή ανάδειξη καλών πρακτικών με προτάσεις για αξιοποίησή τους,
9. προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις,
10. προτάσεις περαιτέρω βελτίωσης ή ανάληψης πρωτοβουλιών για το επόμενο σχολικό έτος.
Επίσης η πλατφόρμα (θεωρητικά) θα περιλάβει:
α) Την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του προηγούμενου σχολικού έτους,
β) τις παρατηρήσεις του/της Συμβούλου Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης,
γ) τις απόψεις του Σχολικού Συμβουλίου για θέματα της αρμοδιότητάς του, εφόσον έχουν υποβληθεί πριν την ειδική συνεδρίαση, βάσει των προβλεπόμενων διαδικασιών, και
δ) τις νέες συνθήκες λειτουργίας ή τις ενδεχόμενες αλλαγές που έχουν επέλθει
Πηγή: alfavita.gr
Διαβάστε επίσης: