www.eidikospaidagogos.gr: Οι αγγελίες της εβδομάδας (16/9/2016)
16/09/2016Το παιδί μου διαγνώστηκε με Μαθησιακές Δυσκολίες: Και, τώρα, τι;
18/09/2016Σε επίπεδο ωστόσο κριτηρίων α) τηρήθηκαν αναλογικά ίσοι/ ίδιοι όροι, ενώ β) ήδη με την Απόφαση των κριτηρίων ΕΑΕ, η Επιτροπή έχει επαρκώς αποδείξει ότι επιθυμεί και προσπαθεί να οργανώσει επιστημονικά τον χώρο – προς όφελος τελικά των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – χωρίς όμως αιφνιδιασμούς και για τους εργαζομένους στον χώρο που αποτελούν πολύτιμο κεφάλαιο.
Αναφέρει ο υπουργός Παιδείας σε γραπτή του απάντηση στη Βουλή στην οποία προσθέτει ότι για το ΕΕΠ, τηρουμένων των αναλογιών και την αρχή της ισονομίας και της χρηστής διοίκησης οι μεταπτυχιακοί τίτλοι του ΕΕΠ αξιολογούνται:
– ως προς την συνάφεια με την ΕΑΕ ακριβώς όπως ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς ανωτέρω,
– ως προς την συνάφεια με κλάδο και αντικείμενο σπουδών και πάλι με τρόπο ανάλογο του παρελθόντος, συσχετίζοντας τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών με τον επιστημονικό κλάδο (ειδικότητα) και το ειδικό καθηκοντολόγιο του κάθε κλάδου.
Η σημαντικότερη διαφορά ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς ΕΑΕ και ΕΕΠ είναι πως για το ΕΕΠ ζητήθηκαν όλοι οι τίτλοι, καθώς η επιτροπή έχει την αρμοδιότητα για πρώτη φορά. Συνακόλουθα έπρεπε να εξετάσει όλους τους τίτλους. Υπενθυμίζεται επίσης ότι για το ΕΕΠ ο συνδυασμός πολλών επιτροπών (ΠΥΣΕΕΠ ανά περιφέρεια) και μη ενιαίων/ θεσμοθετημένων κριτηρίων οδηγούσε συχνά σε διαφορετική εκτίμηση για τον ίδιο ακριβώς τίτλο. Ως εκ τούτου, η Επιτροπή συστήθηκε για να θεραπεύσει τέτοια θέματα.
Πηγή: xenesglosses.eu