Τα κορίτσια με ΔΕΠΥ έχουν τα ίδια συμπτώματα με τα αγόρια;
21/04/2014Ένας δεκάχρονος με δύναμη ψυχής!
25/04/2014
ΠΟΛΥΗΜΕΡΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Σ.Μ.Ε.Α.Ε….Ε.Δ.Ε.Α.Υ ΚΑΙ ΣΤΙΣ Σ.Μ.Ε.Α.Ε….ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΙ Ε.Δ.Ε.Α.Υ….ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΤΟ Ι.Ε.Π ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ….ΟΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΚΠ/ΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ Ε.Ε.Π….Ο ΕΚΠ/ΚΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΗ…. ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ
1. ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΟΝΟΗΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥΗΜΕΡΩΝ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Σ.Μ.Ε.Α.Ε Παράγραφος 4, του άρθρου 9: Προβλέπονται οι μονοήμερες και πολυήμερες εκδρομές μαθητών στις ΣΜΕΑΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον ο Σύλλογος Διδασκόντων κρίνει τον απαραίτητο αριθμό συνοδών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ, σε ίδια αναλογία, ώστε να διασφαλίζεται η μετακίνηση και διαμονή των μαθητών.
2. ΣΥΣΤΑΣΗ Ε.Δ.Ε.Α.Υ ΚΑΙ ΣΤΙΣ Σ.Μ.Ε.Α.Ε Παράγραφος 4ε, του άρθρου 4: Συστήνεται Ε.Δ.Ε.Α.Υ. και στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. η οποία αποτελείται από τον ψυχολόγο, τον κοινωνικό λειτουργό και έναν εκπαιδευτικό του σχολείου. Πρόεδρος ορίζεται ο δ/ντής της Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με απόφαση του Δ/ντή Εκπ/σης, ο οποίος συμμετέχει στις συνεδριάσεις με δικαίωμα ψήφου για όλα τα θέματα. Σκοπός της Ε.Δ.Ε.Α.Υ. των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. είναι η εισήγηση για κάθε θέμα που αφορά τους μαθητές του σχολείου και η συνεργασία σε όλα τα επίπεδα με φορείς , υπηρεσίες , αρχές για κάθε θέμα που αφορά τους μαθητές και τη λειτουργία του σχολείου. Στην αποκλειστική αρμοδιότητα της Ε.Δ.Ε.Α.Υ. των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. επίσης είναι η παράταση της φοίτησης των μαθητών των σχολείων της Α’/θμιας εκπ/σης για ένα ακόμα έτος και όπου δεν έχει συγκροτηθεί με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων.
3. ΟΙ Ε.Δ.Ε.Α.Υ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΓΙΑ ΤΟ 2013-14 ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ Παράγραφος 4στ, του άρθρου 4: Οι ΕΔΕΑΥ λειτουργούν μόνο μετά την έκδοση Κανονισμού Λειτουργίας τους και την πλήρη στελέχωσή τους μόνο με μόνιμο προσωπικό. Κατά την πρώτη εφαρμογή από το σχολικό έτος 2013-2014 του θεσμού των ΕΔΕΑΥ του άρθρου 39 του ν. 4115/2013 (τ. Α΄ 24) μπορούν να συγκροτούνται οι ΕΔΕΑΥ ακόμα και αν απουσιάζει ένα μέλος τους, λόγω εξάντλησης των πινάκων πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ που τηρούνται στις περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης.
4. ΣΥΓΚΡΟΤΕΙΤΑΙ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΤΟ Ι.Ε.Π ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ – ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΤΗΝ Ε.Α.Ε Παράγραφος 4, του άρθρου 32: Στο Ι.Ε.Π. με απόφαση του προέδρου του , συγκροτείται επιτροπή η οποία θα εξετάζει τις συνάφειες των μεταπτυχιακών-διδακτορικών τίτλων με την Ειδική Αγωγή αποτελούμενη από τον σύμβουλο Α’ Ειδικής Αγωγής του Ι.Ε.Π. ως πρόεδρο, δύο μέλη Δ.Ε.Π. με αντικείμενο την Ειδική Αγωγή , έναν σχολικό σύμβουλο Ε.Α.Ε. , τον Δ/ντή της Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ. ή εκπρόσωπο της Δ/νσης και όταν εξετάζονται συνάφειες που αφορούν τα Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. ένας εκπρόσωπος της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. με αυξημένα προσόντα και εμπειρία. Με πρόταση της ανωτέρω επιτροπής και απόφαση του Υπουργού Παιδείας θα καθοριστούν τα κριτήρια και οι προϋποθέσεις χορήγησης της συνάφειας των τίτλων με την Ειδική Αγωγή. Όλες οι συνάφειες μεταπτυχιακών-διδακτορικών τίτλων που θα κριθούν με την παραπάνω διαδικασία θα έχουν μόνιμη ισχύ.
5. ΟΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ(Ε.Ε.Π) Παράγραφος 7, του άρθρου 32: Από την ψήφιση του παρόντος νόμου, όπου αναφέρεται Εκπαιδευτικό Προσωπικό, εννοείται και το Ειδικό Εκπαιδευτικό για κάθε συνέπεια (μεταθέσεις, αποσπάσεις, μετατάξεις, υπηρεσιακή κατάσταση κ.λπ.), εκτός αν ορίζεται διαφορετικά από τον παρόντα νόμο.
6. Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ Δ.Ε Ε.Α.Ε ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ(ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΕΔΔΥ) Παράγραφος 12, του άρθρου 32 12. Ι) Η παρ. 24 του άρθ. 28 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/Ά), καθώς και η παρ. 9 του άρθ. 11 του Ν. 4229/2014 (ΦΕΚ 8/Α) αντικαθίστανται ως εξής: «Εκπαιδευτικοί ΕΑΕ οι οποίοι προσλαμβάνονται για ΣΜΕΑΕ και Τμήματα Ένταξης σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου σε Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και απασχολούνται τουλάχιστον 16 ώρες εβδομαδιαίως, λαμβάνουν τις τακτικές μηνιαίες αποδοχές πλήρους ωραρίου από την έναρξη του σχολικού έτους 2013-2014. Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί, από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, συμπληρώνουν το προβλεπόμενο από το νόμο διδακτικό ωράριο εντός της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης με την ακόλουθη σειρά προτεραιότητας: σε άλλη ΣΜΕΑΕ, σε ΚΕΔΔΥ, σε ενισχυτική διδασκαλία στην ίδια σχολική μονάδα ή σε άλλη σχολική μονάδα της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, σε διοικητικό έργο της σχολικής μονάδας που υπηρετούν ή σε όμορη σχολική μονάδα. Η ανωτέρω απασχόληση θεωρείται ως χρόνος άσκησης διδακτικού έργου με όλες τις απορρέουσες από αυτό συνέπειες. Τα παραπάνω ισχύουν και για εκπαιδευτικούς που προσλαμβάνονται από τους πίνακες γενικής εκπαίδευσης για τις δομές της ειδικής αγωγής. Τα ανωτέρω υλοποιούνται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης. II) Οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΔΕ ΕΑΕ για την παράλληλη στήριξη πραγματοποιούνται αποκλειστικά ως μειωμένου ωραρίου. Για τους ανωτέρω προσληφθέντες εκπαιδευτικούς μειωμένου ωραρίου η Υπουργική Απόφαση πρόσληψης και η σύμβασή τους μπορεί να μετατραπεί σε πλήρους ωραρίου στο ίδιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ, στην ίδια περιοχή της ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης, εφόσον το έχουν δηλώσει στην αρχική αίτησή τους με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης. ΙΙΙ) Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί του εδαφίου (ΙΙ) για τη μετατροπή της σύμβασής τους σε πλήρους ωραρίου και τη συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου, καθώς και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ ΕΑΕ και ΠΕ Γενικής Αγωγής που προσλαμβάνονται για την παράλληλη στήριξη, εφόσον δε συμπληρώνουν το προβλεπόμενο διδακτικό τους ωράριο, παρέχουν συμπληρωματικά με σειρά προτεραιότητας: α) παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση και σε άλλους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, β) ενισχυτική διδασκαλία στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στους οποίους παρέχεται παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση, στην ίδια σχολική μονάδα ή σε άλλη σχολική μονάδα της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, γ) υπηρεσίες σε ΚΕΔΔΥ. Τα ανωτέρω υλοποιούνται με αποφάσεις του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης.
7. Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΗ Παράγραφος 1β του άρθρου 6: Ο εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης αναφέρεται και τοποθετείται σε σχολική μονάδα και όχι αποκλειστικά σε μαθητή. Εάν υπάρχει σοβαρός λόγος, με εισήγηση του οικείου σχολικού συμβούλου και του συμβούλου ΕΑΕ προς την Διεύθυνση Εκπαίδευσης, μπορεί να εξυπηρετήσει διδακτικές ανάγκες ΕΑΕ στο σχολείο. Ο εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης θεωρείται δεύτερος εκπαιδευτικός της τάξης, συνεργάζεται υποχρεωτικά με αυτόν και ως εκ τούτου, δύναται η δυνατότητα εναλλαγής των ρόλων μεταξύ των εκπαιδευτικών εντός της τάξης, με πρωτοβουλία του εκπαιδευτικού της τάξης.
Βασίλης Βούγιας
πηγή: seepea-stella.blogspot.gr