Ροή άρθρων

03/07/2018

Αποκτήστε Πιστοποιημένη Επάρκεια στις Μαθησιακές Δυσκολίες από τη Unicert σε συνεργασία με το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά

*Αποκτήστε Πιστοποιημένη Επάρκεια στις Μαθησιακές Δυσκολίες από τη Unicert σε συνεργασία με το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά
01/07/2018

Σχολική Ετοιμότητα – Τα βασικά κριτήρια για την ομαλή μετάβαση του παιδιού από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο

Τα τελευταία χρόνια ο όρος «σχολική ετοιμότητα» ακούγεται και χρησιμοποιείται πολύ συχνά.
01/07/2018

Αναπτυξιακές Διαταραχές Λόγου (Χαρακτηριστικά, Συχνότητα, Αιτιολογία, Αντιμετώπιση)

Η ομαλή ανάπτυξη της ομιλίας προϋποθέτει μία συνισταμένη πολυσύνθετων αλληλεξαρτημένων διαδικασιών, ένα σύστημα λειτουργιών υπό ανάπτυξη.
28/06/2018

Πώς θα τα καταφέρω στο Πανεπιστήμιο με τη ΔΕΠΥ;

Η παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών στο κολλέγιο-πανεπιστήμιο, αυξάνει δραματικά τις πιθανότητες επιτυχίας για τους φοιτητές με ΔΕΠ-Υ (Διαταραχή .
24/06/2018

Το παιδί με μαθησιακές δυσκολίες και οι καλοκαιρινές διακοπές (Οδηγίες & Δραστηριότητες)

Οι διακοπές του καλοκαιριού έχουν σαν βασικό στόχο την ανάπαυλα και την ξεκούραση των μαθητών καθώς και την εμπέδωση αυτών που έχουν μάθει με λειτουργικό και δημιουργικό τρόπο.
24/06/2018

Γιατί τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα μέσω χαρτιού παρά μέσω οθόνης;

Τα παιδιά σήμερα είναι ειδικοί σε ό,τι αφορά στην τεχνολογία και αυτό που λένε «έξυπνες» συσκευές.
18/06/2018

5 Συμβουλές για να ανακαλύψουν τα παιδιά τις δεξιότητές τους το καλοκαίρι

Σύμφωνα με τον ιστότοπο της Εθνικής Ένωσης Θερινής Μάθησης (National Summer Learning Association), «όλοι οι νέοι αντιμετωπίζουν απώλειες μάθησης όταν δεν κάνουν εκπαιδευτικές δραστηριότητες το καλοκαίρι.»
18/06/2018

Δεξί ή αριστερό; Πότε καταλήγει ένα παιδί στο κυρίαρχο χέρι του;

Τα περισσότερα παιδιά μεγαλώνοντας καταλήγουν στο ποιο είναι το κυρίαρχο χέρι τους. Κυρίαρχο χέρι είναι εκείνο που περισσότερο χρησιμοποιεί κανείς.
13/06/2018

Με ποιους τρόπους μπορούμε να καλλιεργήσουμε αποτελεσματικά την ενσυναίσθηση στα παιδιά;

Μπορούν τα παιδιά μας να μπουν στη θέση του άλλου, του κάθε άλλου ανθρώπου που είναι δίπλα τους;